Użytkownik
Ranga
Zapalony dyskutant
Posty
380
Rejestracja
15 wrz 2010, 17:16
Lokalizacja
Wielkopolska
Szanowny Panie,
dziękuję za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 26 kwietnia 2011 roku, dotyczące trudności z wysyłaniem SMS-ów.
Na wstępie pragnę przeprosić za długi czas oczekiwania na odpowiedź. Było to spowodowane koniecznością zapoznania się ze sprawą.
Zapewniam, że sprawa została poddana dokładnej analizie przez nasz dział techniczny. Nie wykazała ona żadnych nieprawidłowości po stronie naszej sieci. Wysyłane wiadomości są dostarczane, natomiast operator odbiorcy nie oddzwania na dany numer, aby tę wiadomość przekazać.[color=red] Dodam również, że sprawa został zgłoszona do tego operatora i jest w trakcie weryfikacji.[/color]
W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty
elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową
www.24.playmobile.pl
Zachęcam do oceny udzielonej odpowiedzi, której można dokonać poprzez wysłanie darmowego SMSa (w sieci PLAY) na numer: 8009 i wpisanie w treści odpowiedniej cyfry oznaczającej: 6- doskonale, 5- bardzo dobrze, 4- dobrze, 3- przeciętnie, 2- słabo, 9- trudno powiedzieć.
Z poważaniem
Ilona W.
młodszy specjalista back office ds. obsługi klienta
Nie do końca zgadzam się z Państwa odpowiedzią. To Państwo oferują usługę SMS na stacjonarny. Jeżeli wysyłam taką wiadomość to Państwa system przetwarza tą wiadomość sms na połączenie głosowe, inicjuje je i odtwarza wiadomość odbiorcy.
Z mojego punktu widzenia nie widzę tutaj roli innych operatorów. Ten sam problem dotyczy również numerów stacjonarnych w TP więc utwierdzam się w przekonaniu, że nie jest to wina konkretnego operatora.
Jeżeli mają Państwo podwykonawcę, który realizuje tą usługę za Państwa to już Państwa sprawa.
Dla mnie liczy się fakt wysłania wiadomości, pobrania opłaty z konta i niedostarczenia wiadomości.
Proszę o konkretną odpowiedź kiedy usługa zacznie działać prawidłowo i w dalszym ciągu podtrzymuje swoje roszczenie zwrotu środków pobranych za niezrealizowaną usługę.
Szanowny Panie,
uprzejmie informuję, że w odpowiedzi na poprzednie zgłoszenie uzyskał Pan informację o tym, że zasygnalizowany przez Pana problem zgłoszony został do odpowiedniego operatora. Ponadto podtrzymuję odpowiedź, że ze strony operatora Play nie stwierdzono żadnych nieprawidłowości.
W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty
elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową
www.24.playmobile.pl.
Zachęcam do oceny udzielonej odpowiedzi, której można dokonać poprzez wysłanie
darmowego SMSa (w sieci PLAY) na numer: 8009 i wpisanie w treści odpowiedniej cyfry
oznaczającej: 6- doskonale, 5- bardzo dobrze, 4- dobrze, 3- przeciętnie, 2- słabo, 9- trudno
powiedzieć.
Z poważaniem
Bartosz G.
konsultant back office ds. obsługi klienta
Skoro Państwo nie dostrzegają nieprawidłowości po stronie sieci Play w niedostarczeniu SMSa, to uprzejmie proszę o podanie nazwy operatora, którego obarczają Państwo winą za nie zrealizowanie usługi dostarczenia SMS-a na numer stacjonarny.
Sprawę wyjaśnię osobiście z pomocą Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
Z poważaniem
Tak też wysiadły bilingi.Quetzal pisze:U was też "wysiadł" biling?
No w wielkim uproszczeniu tak.horas pisze:pojęcie "złoty numer" rozumiem na zasadzie łatwy do zapamiętania, np. 530 130 230
czy mam rację ??
Nie jest to prawdą. Widocznie Pani w Salonie nie do końca potrafiła odnaleść prawidłowe numery. Niemniej jednak, aby zabezpieczyć sieć przed ewentualnymi nieprawidłowościami robionymi w Salonie (np. przywłaszczanie numerów przez Sprzedawców), Pani w Salonie zawsze będzie widziała jakiś numer jako "zwykły", co de facto nim nie koniecznie jest. Sama zmiana numeru również jest płatna, więc nawet jakbyś chciał zmienić sobie ze "zwykłego" na "zwykły", to też zapłacisz i to również jest widoczne jako opłata za zmianę. Trudno mi się dokładnie odnieść do tej sytuacji, gdyż nie byłem jej świadkiem, niemniej jednak podejrzewam, że Pani w Salonie albo bnie do końca zrozumiała o co Ci chodziło, albo była "świeżym" pracownikiem i nie potrafiła za bardzo zrozumieć, jak działają systemy na których pracuje.horas pisze:ku mojemu wielkiemu zdziwieniu miła Pani poinformowała mnie, że tak na prawdę to ten "złoty numer" to WIELKA ŚCIEMA....
Rozmawiałem w tej sprawie z odpowiednimi osobami i przyjrzałem się temu. Powiem Ci tak, my ze swojej strony rzeczywiście przesłaliśmy ten SMS do dostawcy (czyli do Operaotra stacjonarnego). W tym momencie nasza rola się kończy. To dostawca (Operator Stacjonarny) odpowiada za swego rodzaju "przetworzenie" go. Niestety, my rzeczywiście nie mamy informacji, dlaczego tak się stało, gdyż to są już wewnętrzne systemy danego Operatora, do których oczywiście nie mamy dostępu. Zostało to już zgłoszone do tego dostawcy i sami oczekujemy informacji zwrotnej. W oparciu o samą usługę, z naszej strony wszystko zostało zrealizowane zgodnie z założeniami technicznymi. W tym przypadku niestety, ale podtrzymuję zdanie działu technicznego a tym samym informację, którą otrzymałeś.qper pisze:Play4you - możesz pomóc w wyjaśnienu sprawy ?
Ok, nie będę już tego kwestionować niemniej jednak jeżeli usług nie działa u kilku różnych operatorów stacjonarnych w tym kolosa TP to znaczy, że coś jest nie tak.Rozmawiałem w tej sprawie z odpowiednimi osobami i przyjrzałem się temu. Powiem Ci tak, my ze swojej strony rzeczywiście przesłaliśmy ten SMS do dostawcy (czyli do Operaotra stacjonarnego). W tym momencie nasza rola się kończy. To dostawca (Operator Stacjonarny) odpowiada za swego rodzaju "przetworzenie" go. Niestety, my rzeczywiście nie mamy informacji, dlaczego tak się stało, gdyż to są już wewnętrzne systemy danego Operatora, do których oczywiście nie mamy dostępu. Zostało to już zgłoszone do tego dostawcy i sami oczekujemy informacji zwrotnej. W oparciu o samą usługę, z naszej strony wszystko zostało zrealizowane zgodnie z założeniami technicznymi. W tym przypadku niestety, ale podtrzymuję zdanie działu technicznego a tym samym informację, którą otrzymałeś.
Dobre szacun za ten tekstQuetzal pisze: To lepiej poczekaj aż bilingi zaczną działać, bo jak na razie nie będziesz miał dowodu
Wiesz dobrze, że nie mogę na to przystać . Niemniej jednak, poprosiłem raz jeszcze techniczny, aby bardzo dokładnie jeszcze raz to przeanalizowali i w razie czego "pospieszyli" odbiorcę waidomości (Operaotra stacjonarnego) z udzieleniem odpowiedzi.qper pisze:Przystajesz na tą propozycję?
Kolejny paradoksQuetzal pisze:Fakt, zamiast dymków mogłaby być normalna pozycja (kilka pozycji) w tabelce.
Choć ja prywatnie znacznie bardziej od dymków wolałbym, żeby na stronie bilingu można było wyświetlić jednocześnie znacznie więcej połączeń (50-100).
A jeszcze bardziej by mi zależało żeby Play zrobił coś w sprawie zabezpieczeń - ten wykrzyknik na kłódeczce wygląda kompletnie niepoważnie.
Ok, przekazałem.qper pisze:
Podaj konkretne dane to pomozemy albo zadzwon na *500 lub 790500500 to ci podpowiedza.bobo100 pisze:Na początku chciałbym wszystkich gorąco powitać Tak się składa, że jestem od niedawna posiadaczem telefonu w playu. Jest to oferta mixtura (30 doładowań po 30zł). Mam pytanie odnośnie pakietu internetowego. Wiem, że taki pakiet można aktywować, tylko chciałbym się dowiedzieć czy tak samo jak w ofercie All Inclusive po tym jak wykorzystam pakiet podstawowy (100, 200 mb) będę miał darmowy dostęp do internetu (tzn. chodzi mi o to zęby nie było później niespodzianki, że nic nie ma na koncie). Wiem, że później następuje zwolnienie prędkości przesyłania danych. Ale nigdzie nie mogę znaleźć informacji dotyczących mixtury. Może ktoś z Was coś wie na ten temat?
Pozdrawiam
Szanowny Panie,
w odpowiedzi na pytanie, uprzejmie informuję, iż nie mogę udzielić informacji o firmie której dotyczy sprawa. Informacje te są objęte tajemnicą telekomunikacyjną i nie są udzielane Użytkownikom.
W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty
elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową
www.24.playmobile.pl.
Zachęcam do oceny udzielonej odpowiedzi, której można dokonać poprzez wysłanie darmowego SMSa (w sieci PLAY) na numer: 8009 i wpisanie w treści odpowiedniej cyfry oznaczającej: 6- doskonale, 5- bardzo dobrze, 4- dobrze, 3- przeciętnie, 2- słabo, 9- trudno powiedzieć.
To co masz w polu informacje o ofercie na umowie (oczywiscie pomijajac MSISDN i haslo).bobo100 pisze:playonline Tylko jakie dane byś potrzebował? Bo tak nie za bardzo rozumiem. Jeszcze nie wziąłem tego pakietu, bo nie wiem co się stanie jak się skończy. Przypuszczam, że jak się skończy to trzeba będzie od nowa wziąć drugi taki pakiet, ale pewności nie mam;/