DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 213 z 244
  • 1
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 244

 #475598  autor: Quetzal
 13 maja 2011, 13:50
U was też "wysiadł" biling?

U mnie na wszystkich numerach ostatnie zdarzenia są odnotowane wczoraj rano.

 #475601  autor: qper
 13 maja 2011, 14:00
Panowie zoabczcie jaka to w Play-u jest ta obsługa.
Opowiadałem na forum jakiś czas temu o problemach z usługą "SMS na stacjonarny".

Wysłałem smsa na numer stacjonarny u Nas w firmie, żeby pokazać znajomemu jak to działa.
Oczywiście SMS nie dotarł. Ponownie sprawdziłem jak usługa zadzaiła na moim domowym telefonie w TP - efekt ten sam SMS nigdy nie dotarł.

Postanowiłem zgłosić to do BOKu (po co oferują usług za które pobierają opłaty, a które nie działają).

Napisałem w tym temacie reklamacje (
Kod: Zaznacz cały
Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 26 kwietnia 2011 roku, dotyczące trudności z wysyłaniem SMS-ów.

Na wstępie pragnę przeprosić za długi czas oczekiwania na odpowiedź. Było to spowodowane koniecznością zapoznania się ze sprawą.

Zapewniam, że sprawa została poddana dokładnej analizie przez nasz dział techniczny. Nie wykazała ona żadnych nieprawidłowości po stronie naszej sieci. Wysyłane wiadomości są dostarczane, natomiast operator odbiorcy nie oddzwania na dany numer, aby tę wiadomość przekazać.[color=red] Dodam również, że sprawa został zgłoszona do tego operatora i jest w trakcie weryfikacji.[/color]

W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty 
elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową 
www.24.playmobile.pl

Zachęcam do oceny udzielonej odpowiedzi, której można dokonać poprzez wysłanie darmowego SMSa (w sieci PLAY) na numer: 8009 i wpisanie w treści odpowiedniej cyfry oznaczającej: 6- doskonale, 5- bardzo dobrze, 4- dobrze, 3- przeciętnie, 2- słabo, 9- trudno powiedzieć.

Z poważaniem
Ilona W.
młodszy specjalista back office ds. obsługi klienta
Teraz zadaję sobie zasadnicze pytanie jaki operator odpowiada za tą usługę.
Skoro usługa oferowana jest przez Play to chyba Play ją wykonuje i ponosi za nią odpowiedzialność.

Wysyłam SMS na stacjonarny, Play przetwarza tekst na połączenie głosowe i dzwoni pod wskazany numer.
Dla mnie to jest oczywiste. Może ktoś mi to wytłumaczyć?!

Z obserwacji wiem , że nie ma to znaczenia w jakiej sieci jest numer stacjonarny - efekt jest ten sam SMS nie dociera.


Jak możecie to zobaczcie jak jest u Was.

Play4you - możesz pomóc w wyjaśnienu sprawy ? (30239788, 30745180)


Napisałem odwołanie

Kod: Zaznacz cały
Nie do końca zgadzam się z Państwa odpowiedzią. To Państwo oferują usługę SMS na stacjonarny. Jeżeli wysyłam taką wiadomość to Państwa system przetwarza tą wiadomość sms na połączenie głosowe, inicjuje je i odtwarza wiadomość odbiorcy.

Z mojego punktu widzenia nie widzę tutaj roli innych operatorów. Ten sam problem dotyczy również numerów stacjonarnych w TP więc utwierdzam się w przekonaniu, że nie jest to wina konkretnego operatora.

Jeżeli mają Państwo podwykonawcę, który realizuje tą usługę za Państwa to już Państwa sprawa.

Dla mnie liczy się fakt wysłania wiadomości, pobrania opłaty z konta i niedostarczenia wiadomości.

Proszę o konkretną odpowiedź kiedy usługa zacznie działać prawidłowo i w dalszym ciągu podtrzymuje swoje roszczenie zwrotu środków pobranych za niezrealizowaną usługę.
BOK odpisał:
Kod: Zaznacz cały
Szanowny Panie,

uprzejmie informuję, że w odpowiedzi na poprzednie zgłoszenie uzyskał Pan informację o tym, że zasygnalizowany przez Pana problem zgłoszony został do odpowiedniego operatora. Ponadto podtrzymuję odpowiedź, że ze strony operatora Play nie stwierdzono żadnych nieprawidłowości. 

W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty 
elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową 
www.24.playmobile.pl.

Zachęcam do oceny udzielonej odpowiedzi, której można dokonać poprzez wysłanie 
darmowego SMSa (w sieci PLAY) na numer: 8009 i wpisanie w treści odpowiedniej cyfry 
oznaczającej: 6- doskonale, 5- bardzo dobrze, 4- dobrze, 3- przeciętnie, 2- słabo, 9- trudno 
powiedzieć.

Z poważaniem
Bartosz G.
konsultant back office ds. obsługi klienta
więc odpisałem ostatni raz
Kod: Zaznacz cały
Skoro Państwo nie dostrzegają nieprawidłowości po stronie sieci Play w niedostarczeniu SMSa, to uprzejmie proszę o podanie nazwy operatora, którego obarczają Państwo winą za nie zrealizowanie usługi dostarczenia SMS-a na numer stacjonarny.

Sprawę wyjaśnię osobiście z pomocą Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

Z poważaniem

Zobaczymy jaki to operator / operatorzy psują usługę Play-owi...

[ Dodano: 2011-05-13, 14:02 ]
Quetzal pisze:U was też "wysiadł" biling?
Tak też wysiadły bilingi.
Nie ma wpisów od wczorajszego wieczoru.

Szkoda już gadać.

 #475607  autor: play4you2
 13 maja 2011, 14:19
horas pisze:pojęcie "złoty numer" rozumiem na zasadzie łatwy do zapamiętania, np. 530 130 230
czy mam rację ??
No w wielkim uproszczeniu tak.
horas pisze:ku mojemu wielkiemu zdziwieniu miła Pani poinformowała mnie, że tak na prawdę to ten "złoty numer" to WIELKA ŚCIEMA....
Nie jest to prawdą. Widocznie Pani w Salonie nie do końca potrafiła odnaleść prawidłowe numery. Niemniej jednak, aby zabezpieczyć sieć przed ewentualnymi nieprawidłowościami robionymi w Salonie (np. przywłaszczanie numerów przez Sprzedawców), Pani w Salonie zawsze będzie widziała jakiś numer jako "zwykły", co de facto nim nie koniecznie jest. Sama zmiana numeru również jest płatna, więc nawet jakbyś chciał zmienić sobie ze "zwykłego" na "zwykły", to też zapłacisz i to również jest widoczne jako opłata za zmianę. Trudno mi się dokładnie odnieść do tej sytuacji, gdyż nie byłem jej świadkiem, niemniej jednak podejrzewam, że Pani w Salonie albo bnie do końca zrozumiała o co Ci chodziło, albo była "świeżym" pracownikiem i nie potrafiła za bardzo zrozumieć, jak działają systemy na których pracuje.

Reasumując, zapewniam Cię, że jak wybierzesz numer z puli tzw. "złotych numerów", zostanie on Ci przydzielony zgodnie z obowiązującą opłatą.

Pzdr.

[ Dodano: 2011-05-13, 14:25 ]
qper pisze:Play4you - możesz pomóc w wyjaśnienu sprawy ?
Rozmawiałem w tej sprawie z odpowiednimi osobami i przyjrzałem się temu. Powiem Ci tak, my ze swojej strony rzeczywiście przesłaliśmy ten SMS do dostawcy (czyli do Operaotra stacjonarnego). W tym momencie nasza rola się kończy. To dostawca (Operator Stacjonarny) odpowiada za swego rodzaju "przetworzenie" go. Niestety, my rzeczywiście nie mamy informacji, dlaczego tak się stało, gdyż to są już wewnętrzne systemy danego Operatora, do których oczywiście nie mamy dostępu. Zostało to już zgłoszone do tego dostawcy i sami oczekujemy informacji zwrotnej. W oparciu o samą usługę, z naszej strony wszystko zostało zrealizowane zgodnie z założeniami technicznymi. W tym przypadku niestety, ale podtrzymuję zdanie działu technicznego a tym samym informację, którą otrzymałeś.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #475623  autor: qper
 13 maja 2011, 15:32
Rozmawiałem w tej sprawie z odpowiednimi osobami i przyjrzałem się temu. Powiem Ci tak, my ze swojej strony rzeczywiście przesłaliśmy ten SMS do dostawcy (czyli do Operaotra stacjonarnego). W tym momencie nasza rola się kończy. To dostawca (Operator Stacjonarny) odpowiada za swego rodzaju "przetworzenie" go. Niestety, my rzeczywiście nie mamy informacji, dlaczego tak się stało, gdyż to są już wewnętrzne systemy danego Operatora, do których oczywiście nie mamy dostępu. Zostało to już zgłoszone do tego dostawcy i sami oczekujemy informacji zwrotnej. W oparciu o samą usługę, z naszej strony wszystko zostało zrealizowane zgodnie z założeniami technicznymi. W tym przypadku niestety, ale podtrzymuję zdanie działu technicznego a tym samym informację, którą otrzymałeś.
Ok, nie będę już tego kwestionować niemniej jednak jeżeli usług nie działa u kilku różnych operatorów stacjonarnych w tym kolosa TP to znaczy, że coś jest nie tak.

Proponuję abyśmy wspólnie przetestowali działanie tej usługi.
Podaj mi na PW dowolny numer stacjonarny pod który wyślę Ci sms a Ty powiesz mi jaka była treść. Może być to również faks.

Ja będę mieć dowód w postaci bilingu, że wysłałem a Ty mi potwierdzisz odbiór.

Przystajesz na tą propozycję? ;)

 #475624  autor: Quetzal
 13 maja 2011, 15:34
qper pisze:
Ja będę mieć dowód w postaci bilingu, że wysłałem a Ty mi potwierdzisz odbiór.
To lepiej poczekaj aż bilingi zaczną działać, bo jak na razie nie będziesz miał dowodu ;)

 #475625  autor: qper
 13 maja 2011, 15:35
Quetzal pisze: To lepiej poczekaj aż bilingi zaczną działać, bo jak na razie nie będziesz miał dowodu
Dobre :) szacun za ten tekst ;)

Jak już mówimy o bilingu to ciekawi mnie kiedy naprawią dymki pokazujące koszty połączeń.
Obecnie jeżeli połączenie rozliczane jest z kilku różnych pakietów to te informacje nie są wyświetlane.

Obrazek

 #475631  autor: Quetzal
 13 maja 2011, 15:55
Fakt, zamiast dymków mogłaby być normalna pozycja (kilka pozycji) w tabelce.

Choć ja prywatnie znacznie bardziej od dymków wolałbym, żeby na stronie bilingu można było wyświetlić jednocześnie znacznie więcej połączeń (50-100).

A jeszcze bardziej by mi zależało żeby Play zrobił coś w sprawie zabezpieczeń - ten wykrzyknik na kłódeczce wygląda kompletnie niepoważnie.

 #475633  autor: qper
 13 maja 2011, 15:56
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

 #475634  autor: play4you2
 13 maja 2011, 15:57
qper pisze:Przystajesz na tą propozycję?
Wiesz dobrze, że nie mogę na to przystać ;-). Niemniej jednak, poprosiłem raz jeszcze techniczny, aby bardzo dokładnie jeszcze raz to przeanalizowali i w razie czego "pospieszyli" odbiorcę waidomości (Operaotra stacjonarnego) z udzieleniem odpowiedzi.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #475639  autor: qper
 13 maja 2011, 16:15
Quetzal pisze:Fakt, zamiast dymków mogłaby być normalna pozycja (kilka pozycji) w tabelce.

Choć ja prywatnie znacznie bardziej od dymków wolałbym, żeby na stronie bilingu można było wyświetlić jednocześnie znacznie więcej połączeń (50-100).

A jeszcze bardziej by mi zależało żeby Play zrobił coś w sprawie zabezpieczeń - ten wykrzyknik na kłódeczce wygląda kompletnie niepoważnie.
Kolejny paradoks

To o czym piszesz jest dostępne dla numerów, które są zarejestrowane na firmę (max 50 wpisów).

Nie wiem dlaczego tak jest ale też to zgłaszałem jakieś kilka miesięcy temu.

Obrazek
Ostatnio zmieniony 13 maja 2011, 16:15 przez qper, łącznie zmieniany 1 raz.

 #475641  autor: play4you2
 13 maja 2011, 16:15
qper pisze:
Ok, przekazałem.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #475648  autor: muchakk
 13 maja 2011, 16:43
Co się dzieje z bilingiem :-)? Od wczoraj nie ma informacji na temat połączeń ?

 #475650  autor: qper
 13 maja 2011, 16:53
muchakk pisze:Co się dzieje z bilingiem :-)? Od wczoraj nie ma informacji na temat połączeń ?
Pewnie jakaś mała awaria, jak zawsze uzupełnią po czasie...

 #475651  autor: Quetzal
 13 maja 2011, 17:02
Nawet nie chce mi się pisać zgłoszenia.
We wtorek bilingi już będą, a BOK odpisze we Wtorek, że już jest wszystko dobrze i że mają nadzieję na dalszą owocną współpracę.
Tak było poprzednim razem.

 #475680  autor: bobo100
 13 maja 2011, 21:14
Na początku chciałbym wszystkich gorąco powitać ;) Tak się składa, że jestem od niedawna posiadaczem telefonu w playu. Jest to oferta mixtura (30 doładowań po 30zł). Mam pytanie odnośnie pakietu internetowego. Wiem, że taki pakiet można aktywować, tylko chciałbym się dowiedzieć czy tak samo jak w ofercie All Inclusive po tym jak wykorzystam pakiet podstawowy (100, 200 mb) będę miał darmowy dostęp do internetu (tzn. chodzi mi o to zęby nie było później niespodzianki, że nic nie ma na koncie). Wiem, że później następuje zwolnienie prędkości przesyłania danych. Ale nigdzie nie mogę znaleźć informacji dotyczących mixtury. Może ktoś z Was coś wie na ten temat?

Pozdrawiam

 #475682  autor: playonline
 13 maja 2011, 21:40
bobo100 pisze:Na początku chciałbym wszystkich gorąco powitać ;) Tak się składa, że jestem od niedawna posiadaczem telefonu w playu. Jest to oferta mixtura (30 doładowań po 30zł). Mam pytanie odnośnie pakietu internetowego. Wiem, że taki pakiet można aktywować, tylko chciałbym się dowiedzieć czy tak samo jak w ofercie All Inclusive po tym jak wykorzystam pakiet podstawowy (100, 200 mb) będę miał darmowy dostęp do internetu (tzn. chodzi mi o to zęby nie było później niespodzianki, że nic nie ma na koncie). Wiem, że później następuje zwolnienie prędkości przesyłania danych. Ale nigdzie nie mogę znaleźć informacji dotyczących mixtury. Może ktoś z Was coś wie na ten temat?

Pozdrawiam
Podaj konkretne dane to pomozemy albo zadzwon na *500 lub 790500500 to ci podpowiedza.

 #475694  autor: qper
 13 maja 2011, 22:31
Czegoś jednak nie rozumiem, chaiłem sprawę zgłosić do UKE i wyjasnić dlaczego SMSy na stacjonarne nie są dostarczane ale Play nie chce udzielić informacji jaki operator jest temu winny...
Kod: Zaznacz cały
Szanowny Panie,

w odpowiedzi na pytanie, uprzejmie informuję, iż nie mogę udzielić informacji o firmie której dotyczy sprawa. Informacje te są objęte tajemnicą telekomunikacyjną i nie są udzielane Użytkownikom.


W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty 
elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową 
www.24.playmobile.pl.

Zachęcam do oceny udzielonej odpowiedzi, której można dokonać poprzez wysłanie darmowego SMSa (w sieci PLAY) na numer: 8009 i wpisanie w treści odpowiedniej cyfry oznaczającej: 6- doskonale, 5- bardzo dobrze, 4- dobrze, 3- przeciętnie, 2- słabo, 9- trudno powiedzieć.

 #475697  autor: bobo100
 13 maja 2011, 22:47
playonline Tylko jakie dane byś potrzebował? Bo tak nie za bardzo rozumiem. Jeszcze nie wziąłem tego pakietu, bo nie wiem co się stanie jak się skończy. Przypuszczam, że jak się skończy to trzeba będzie od nowa wziąć drugi taki pakiet, ale pewności nie mam;/

 #475705  autor: playonline
 13 maja 2011, 23:39
bobo100 pisze:playonline Tylko jakie dane byś potrzebował? Bo tak nie za bardzo rozumiem. Jeszcze nie wziąłem tego pakietu, bo nie wiem co się stanie jak się skończy. Przypuszczam, że jak się skończy to trzeba będzie od nowa wziąć drugi taki pakiet, ale pewności nie mam;/
To co masz w polu informacje o ofercie na umowie (oczywiscie pomijajac MSISDN i haslo).

 #475708  autor: ppp1ppp
 14 maja 2011, 01:01
Wracając do promocji Złoty Numer w Play, to w praktyce jeśli pójdę do salonu i będę chciał numer 530XYYXYY i jeśli taki numer będzie wolny, to będę miał możliwość otrzymania go?
Jak długo trwa taka zmiana?
  • Strona 213 z 244
  • 1
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 244
  • 1
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 244