DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 16 z 21
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 21
 #791320  autor: wlkp
 18 mar 2015, 13:36
Mnie tak Orange namieszało że 3 dzień dzwonie i odkręcam to co spieprzyli ,mam już dość tej firmy .Tracę tylko mnóstwo czasu i kasy na połączenia do salonu i BOK ,i od 3 dni jeszcze nie jest sprostowane to . Mam u nich 3 numery abonamentowe,z czego 2 firmowe . Na jeden z numerów firmowych ponad tydzień temu byłem w salonie złożyć pismo o zmianę danych osobowych z numeru firmowego na prywatny,te same dane tylko bez firmy .Po kilku dniach jak nie widziałem żadnej zmiany,dzwoniłem do salonu spytać co z moją zmianą,bo w systemie nic jeszcze nie ma,dzwoniłem do BOK,stwierdzili że nic nie widzą żadnego pisma,a pani z salonu po rozmowie stwierdziła że ma tydzień na to .Mineło 7 dni,sprawdzam na koncie numeru jaki miała być zmiana,nie ma nic ,ale odruchowo zaglądam na 2 konto z 2 numerem firmowym,jakie było moje zdziwienie jak zobaczyłem że tu są dane zmienione ! Wyszło na to że pani nie potrafiła przeczytać jaki numer ma zmienić i zrobiła cesje ( zmianę danych osobowych ) nie na ten numer co potrzeba ! I się zaczeło ,dzwonie na zmianę do BOK i do salonu,co jest grane,mało tego pani z BOK się pyta co chwilę czy jestem bo nic mnie nie słyszy,a ja jak idiota z telefonem przyklejonym do szyby łapie zasięg,i tłumaczę że taki jest zasięg sieci Orange u mnie !Po kilku telefonach,na dzień kolejny pani w salonie informuje mnie że poprawiła dane i powinno być na koncie wszystko ok,myślę no wreszcie .Dzień kolejny sprawdzam,no faktycznie zmienili dane osobowe na numerach na poprawne ale przeglądam dalej i coś mi nie gra ??? Okazuje się że plan abonamentowy i okres rozliczeniowy zostały zamienione,czyli ten plan jaki był przy numerze gdzie były zmieniane dane osobowe jest teraz przy drugim koncie drugiego numeru,nawet faktury widnieją z drugiego numeru,okres rozliczeniowy jak pisałem też się przestawił z drugim numerem :twisted: :oops: . Na drugim numerze co za tym idzie jest też inny plan,już jest nawet faktura wystawiona na dziwną większą kwotę . Na jednym numerze miałem jeszcze fakturę papierową,na drugim elektroniczną na @,też jest przestawione na odwrót,pan z BOK pyta się czy zmienić na elektroniczną,a ja mu tłumaczę że tu była już elekroniczna,to na tym drugim była papierowa , tak ktoś namieszał że szok ,dzwonienie i wyjaśniani tego co rusz już mnie dobija :evil: .2 godziny temu zadzwonił pan z BOK ,że zrobili odswieżanie systemu i nic to nie dało,nie wie co ma zrobić,mam dzwonić do salonu bo oni coś skopali,a ja mu tłumaczę że 30 minut temu tam dzwoniłem,opisałem znowu sprawę ,a pani stwierdziła że dane poprawiła,i nic więcej nie ruszała,ona nic więcej nie może zrobić ! Jestem roz.... :evil: 3 dzień z tym walczę,już chyba kilka godzin na telefonie,i ja mam teraz to odkręcać i za każde połączenie z BOK płacić za ich błędy,bo ktoś zmienił numer nie ten co trzeba z danymi :twisted:

Jak jest tu ktoś z BOK i potrafi rozwiązać ten problem proszę o kontakt .
 #791440  autor: Mel
 19 mar 2015, 06:44
Pijo pisze:
TanczeDensze pisze:Negatywne ? Muszę zabulić 25 zł za to aby mi zmienili kartę z sim na microsim ...

Wymieniałem kartę w prepaid i dochodzę do wniosku, że ta opłata zależy od "widzimisię" konsultanta. Jak chcę to wymieni ci za darmo. W moim przypadku naciskał na otwarcie konta Orange Finance, jak się nie zgodziłem, to na zakup jakiegoś gadżetu. Wybrałem jakiś najtańszy adapter nano-micro-mini za 19 zl + wymiana na nano już w cenie adaptera.
Cos w tym jest. Kolega na dniach kupił (w sklepie, nie u operatora) telefon i potrzebował microsim. Przycięcie starej karty nie wchodziło w grę, ponieważ miał jedną z pierwszych kart, taką z dużym chipem (jeszcze Idea czy co tam było na początku). Powiedziałam, żeby zagadał, może da się wymienić za darmo. Najbliżej miał nie do salonu, a do stoiska partnerskiego. Pokazał kartę i mówi, że chce wymienić. Nie zdążył nawet zacząć negocjacji na temat ceny i słyszy - wie pan, normalnie taka wymiana kosztuje 25zl ale w tym przypadku wymienię panu za darmo.
 #794588  autor: Rosolak
 07 kwie 2015, 12:09
Potrzebuję wysłać SMS-a premium i chciałbym do tego celu użyć mojego numeru w OFnK. Zalogowałem się na Orange Online w celu wyłączenia blokady, odczekałem swoje, próbuję wysłać nie da się. Kontaktuję się z BOK w tej sprawie, czekam ze dwa tygodnie ... Dziś dostałem SMS, że blokada zdjęta, próbuję więc wysłać ponownie - nie da się ... :!: :oops:

W związku z przejściem na abonament, kończę zabawę w testowanie prepaidów i regularnym udzielaniem się na forum. Będę czasem zaglądał.
Życzę wszystkim pełnego zasięgu :-) R.
 #794599  autor: Rosolak
 07 kwie 2015, 12:43
Karta SIM była kupiona w grudniu ubiegłego jako numer Nju mobile.

W związku z przejściem na abonament, kończę zabawę w testowanie prepaidów i regularnym udzielaniem się na forum. Będę czasem zaglądał.
Życzę wszystkim pełnego zasięgu :-) R.
 #794932  autor: krzysztof.ka
 09 kwie 2015, 09:29
Mnie spotkało rozczarowanie ze strony Orange przy składaniu reklamacji doładowania. System mi nie naliczył minut z tytułu usługi Ekstra Minuty w taryfie NOG. Doładowałem 4 kwietnia, wcześniej 11 marca. W odpowiedzi dostałem informację, że wszystko jest w porządku. Nie przysługują mi minuty dodatkowe, bo numer został doładowany 1 lutego i 4 kwietnia. Zupełnie pominięto dwa doładowania pomiędzy tym okresem.
Odpowiedź na reklamację napisało do mnie Orange, a nie fizyczna osoba, bez podpisu. Myślę, że specjalnie tak piszą odpowiedzi. Postraszyłem ich mediami i UKE.

Moje słuchawki: Plus: Motorola d160, Nokia 3110, Nokia 3310, Nokia 6820, Nokia 6310, Nokia 9300, HP IPaq hw6915, Nokia E51, Nokia E52, Nokia N8. Orange: SE Xperia Arc, SG S III.
 #794944  autor: Rosolak
 09 kwie 2015, 10:02
BOK Orange to paproki jakich mało. Od tygodnia bezskutecznie próbują mi zdjąć blokadę premium. Codziennie dostaję SMS, że zlecenie od danym numerze zamknięte, a problem rozwiązany. A ja jak nie mogłem, tak nadal nie mogę skorzystać z w/w usługi.

W związku z przejściem na abonament, kończę zabawę w testowanie prepaidów i regularnym udzielaniem się na forum. Będę czasem zaglądał.
Życzę wszystkim pełnego zasięgu :-) R.
 #795316  autor: Blank
 10 kwie 2015, 13:15
Znając życie, nikomu nie chce się dodać zgłoszenia technicznego, ewentualnie dział techniczny taki "mądry". nie jest tajemnicą, że w dziale technicznym Orange pracują nieudacznicy. Stąd taka, a nie inna "jakość" tej sieci...

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament
 #795867  autor: zolvio
 12 kwie 2015, 23:59
kamil1221 pisze:Wymiana karty SIM na życzenie Klienta jest płatne 25zł (zgodnie z cennikiem oferty). Bezpłatna wymiana, przysługuje Klientowi, któremu karta SIM nie działa (i została ona sprawdzona w czytniku)/lub przy sprzedaży nowego telefonu, który potrzebuje innej karty SIM.
przeniosłem jeden ze swoich numerów do Orange Free na kartę. Dostałem kartę sim "czarną", z włączonym pinem, którego nie mogę wyłączyć. W punkcie Orange poinformowano mnie, że konieczna będzie wymiana karty, którą można zrobić tylko w salonie.
Pytanie: czy ta przyjemność będzie mnie kosztować 25 zł?

Chodzi o to, żeby te plusy nie przysłoniły wam minusów
 #795887  autor: LOOPO
 13 kwie 2015, 06:30
czy ta przyjemność będzie mnie kosztować 25 zł?
Zależy od widzimisie pracownika salonu, ale każdy chce zarobić.
 #795888  autor: bazooka
 13 kwie 2015, 06:32
@zolvio - nie ma już możliwości przeniesienia numeru na kartę SIM bez PINu...a na dodatek wyłączenie pytania o ten PIN jest problemem, który nie w każdym przypadku jest możliwy do zrealizowania - temat magluję od półtora roku albo i dłużej (ale już odpuściłem):
http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?f=3&t=80139
 #799691  autor: Golarz Filip
 03 maja 2015, 08:36
Z cyklu ciekawostka w ofercie prepaid

Obrazek

Staram się być obiektywny. System wizualnie jest bez porównania do starej wersji.Od uruchomienia mijają chyba dwa tygodnie, jak dobrze liczę.Sam start oraz poprzedni weekend to brak dostępu.To jestem w stanie zrozumieć, bo wiadomo- testy sobie, działanie w normalnym trybie- sobie.
Jednak przez te 14 dni otwieranie się systemu w przeglądarce to epoka Internet Explorera z Win95 na pokładzie. Trwa to od 15 sekund ( głęboka noc ) do 30 w ciągu dnia.
Dane wcale nie odświeżają się szybciej niż na poprzednim silniku. Jednym słowem- słabo, żeby nie nazwać rzeczy dosadniej.Szkoda...
 #799692  autor: darek638
 03 maja 2015, 08:38
Nie wiem czego tam używasz ale u mnie jest dużo szybciej.

Nigdy więcej Play.
  • Strona 16 z 21
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 21
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 21