Mnie tak Orange namieszało że 3 dzień dzwonie i odkręcam to co spieprzyli ,mam już dość tej firmy .Tracę tylko mnóstwo czasu i kasy na połączenia do salonu i BOK ,i od 3 dni jeszcze nie jest sprostowane to . Mam u nich 3 numery abonamentowe,z czego 2 firmowe . Na jeden z numerów firmowych ponad tydzień temu byłem w salonie złożyć pismo o zmianę danych osobowych z numeru firmowego na prywatny,te same dane tylko bez firmy .Po kilku dniach jak nie widziałem żadnej zmiany,dzwoniłem do salonu spytać co z moją zmianą,bo w systemie nic jeszcze nie ma,dzwoniłem do BOK,stwierdzili że nic nie widzą żadnego pisma,a pani z salonu po rozmowie stwierdziła że ma tydzień na to .Mineło 7 dni,sprawdzam na koncie numeru jaki miała być zmiana,nie ma nic ,ale odruchowo zaglądam na 2 konto z 2 numerem firmowym,jakie było moje zdziwienie jak zobaczyłem że tu są dane zmienione ! Wyszło na to że pani nie potrafiła przeczytać jaki numer ma zmienić i zrobiła cesje ( zmianę danych osobowych ) nie na ten numer co potrzeba ! I się zaczeło ,dzwonie na zmianę do BOK i do salonu,co jest grane,mało tego pani z BOK się pyta co chwilę czy jestem bo nic mnie nie słyszy,a ja jak idiota z telefonem przyklejonym do szyby łapie zasięg,i tłumaczę że taki jest zasięg sieci Orange u mnie !Po kilku telefonach,na dzień kolejny pani w salonie informuje mnie że poprawiła dane i powinno być na koncie wszystko ok,myślę no wreszcie .Dzień kolejny sprawdzam,no faktycznie zmienili dane osobowe na numerach na poprawne ale przeglądam dalej i coś mi nie gra ??? Okazuje się że plan abonamentowy i okres rozliczeniowy zostały zamienione,czyli ten plan jaki był przy numerze gdzie były zmieniane dane osobowe jest teraz przy drugim koncie drugiego numeru,nawet faktury widnieją z drugiego numeru,okres rozliczeniowy jak pisałem też się przestawił z drugim numerem
. Na drugim numerze co za tym idzie jest też inny plan,już jest nawet faktura wystawiona na dziwną większą kwotę . Na jednym numerze miałem jeszcze fakturę papierową,na drugim elektroniczną na @,też jest przestawione na odwrót,pan z BOK pyta się czy zmienić na elektroniczną,a ja mu tłumaczę że tu była już elekroniczna,to na tym drugim była papierowa , tak ktoś namieszał że szok ,dzwonienie i wyjaśniani tego co rusz już mnie dobija
.2 godziny temu zadzwonił pan z BOK ,że zrobili odswieżanie systemu i nic to nie dało,nie wie co ma zrobić,mam dzwonić do salonu bo oni coś skopali,a ja mu tłumaczę że 30 minut temu tam dzwoniłem,opisałem znowu sprawę ,a pani stwierdziła że dane poprawiła,i nic więcej nie ruszała,ona nic więcej nie może zrobić ! Jestem roz....
3 dzień z tym walczę,już chyba kilka godzin na telefonie,i ja mam teraz to odkręcać i za każde połączenie z BOK płacić za ich błędy,bo ktoś zmienił numer nie ten co trzeba z danymi
Jak jest tu ktoś z BOK i potrafi rozwiązać ten problem proszę o kontakt .