Orange Ekspert pisze:Z jakiej dokładnie oferty chciałeś skorzystać? Z jaką kwotą abonamentu? Co się dokładnie stało? Zamówienie nie zostało zrealizowane czy nie był widoczny rabat? Możesz coś więcej napisać na ten temat?
Z oferty Smart Plan Multi II za 89 zł / miesiąc
Zamówienie zostało zrealizowane , nowy telefon wraz z aneksem do umowy dostarczył kurier.
W aneksie nie było wzmianki o rabacie 30% ale wcale mnie to nie zdziwiło bo takie informacje pojawiają się na fakturze.
Po kilku dniach otrzymałem fakturę ale bez naliczonego rabatu , zareklamowałem w orange
Odpowiedź dostałem następującą :
"W odpowiedzi na przesłane zgłoszenie dotyczące rabatu na opłatę abonamentową informuję, że nie możemy się do niego odnieść pozytywnie. Analiza Pana konta nie wykazała nieprawidłowości. Weryfikacja złożonego zamówienia potwierdziła, że kod na aktywacje rabatu 30% nie został wprowadzony. Wyjaśniam, że złożony przez Pana podpis na Aneksie utwierdza nas w przekonaniu, że zapoznał się Pan i w pełni zaakceptował warunki Umowy. W przypadku istnienia jakichkolwiek wątpliwości miał Pan prawo odmówić podpisania Aneksu lub odstąpić w terminie 10 dni od jego podpisania. Biorąc pod uwagę przedstawione aspekty, nie mamy podstaw do pozytywnego rozpatrzenia Pan zgłoszenia oraz dokonania korekty prawidłowo naliczonych opłat oraz przyznania rabatu."
Wystąpiłem więc do GRUPER.PL o zwrot kosztów za niewykorzystane kupony.
GRUPER natychmiast potwierdził , że jeden z kodów został wykorzystany !
Więc powtórnie zacząłem "molestowac" Orange
Otrzymałem więc odpowiedź nr 2
W nawiązaniu do zgłoszenia dotyczącego aktywacji warunków Aneksu z dnia 18.11.2014r. , niezależnie od zawartego w poprzedniej korespondencji stanowiska merytorycznego, podjęliśmy decyzję o przyznaniu rabatu 30% na abonament z promocji Gruper.
Zgodnie z informacjami przekazywanymi podczas rozmów, w trakcie których zlecał Pan zamówienie na wprowadzenie nowych warunków, problem z zakupionym voucherem nie był zależny od przyczyn strony internetowej, lub też sieci Orange, fizycznie nie został również użyty w złożonym zamówieniu.
Ponieważ jednak doceniamy naszą dobrą współpracę i zależy nam na Pana pozytywnej opinii na temat jakości świadczonych przez nas usług, dlatego też w dniu dzisiejszym wprowadziłam w/w rabat do systemu. Dokonałam również korekty faktury z dnia 29.11.2014r. o kwotę 28,50 zł. Saldo Pana konta wykazuje nadpłatę w wymienionej wysokości, którą może Pan przeznaczyć na poczet przyszłych faktur.