Strona 2 z 2

Post:21 maja 2014, 14:46
autor: PannaCotta
jeszcze takiego czegoś nie zaobserwowałam a niektóre rozmowy przekraczają lekko 3h.

Post:21 maja 2014, 20:24
autor: perun
Z ciekawości sprawdziłem 3x. W Virgin Mobile (tez w pewnym sensie PLAY) przerywa rozmowe wychodzącą po 2 godzinach.

Post:21 maja 2014, 22:48
autor: ra-v
Rozmowy ponad 3-godzinne na Play działają poprawnie od ok 2 lat, czyli do czasu gdy takie prowadzę.

Post:22 maja 2014, 09:31
autor: marson
ciekawy pisze:a T i Heyah po jakim czasie przerywa połączenie wychodzące do innej sieci ?
Jakiś czas temu przerywało po 1h T-mobile>orange

Post:22 maja 2014, 12:21
autor: Kryniczanin
W niedzielę miałem 3 godzinną rozmowę do Plusa z Play 4.0 unlimited. Nie przerywa.

Post:14 cze 2014, 00:41
autor: goral2099
Dziś przerwało mi połączenie Play->Play po 119 minutach. Oba numery abonamentowe.

Post:23 cze 2014, 16:03
autor: Adrian1982
a czym to jest spowodowane?

Post:23 cze 2014, 20:45
autor: KC-KARLOS
Adrian1982, wystarczyło przeczytać cały temat. Operator ze wzgledu na ograniczenie naużyć i obciążeniu sieci, zastrzega sobie ograniczyć czas połączeń po upływie ok. 120 minut.
Mi zrywa po 7,5 h (450 minut).

Post:23 cze 2014, 21:12
autor: ak00101111
Robienie z igły - widły.
Interwał 2 godziny a bywa dłuższy to sporo.
Operator P4 nie blokuję połączeń wychodzących, więc po chwili można wznowić połączenie.
Po prostu system P4 rozłącza tych "wiszących" (nie banuje tylko rozłącza ), aby umożliwić dostęp innym.

Typowe szukanie problemu na siłę.

Post:24 cze 2014, 23:23
autor: KC-KARLOS
ak00101111, spoko, że tylko rozłącza. Lecz inni banują za zbyt długie połączenia lub ich zbyt dużą ilość - np. Orange.

Post:25 cze 2014, 22:49
autor: ra-v
Karlos20 pisze: Lecz inni banują za zbyt długie połączenia lub ich zbyt dużą ilość - np. Orange.
Spotkałem się na innych forach z tym, że w prepaidach Orange i Njumobile potrafili blokować nielimitowane rozmowy z powodu jakichś "pustych transmisji", mimo że rozmówcy prowadzili normalne rozmowy. Nie znam natomiast podstaw do takich blokad.

Re:

Post:14 mar 2024, 00:01
autor: Burito
auvi pisze:
20 kwie 2014, 21:37
Bez sensu, nie?
Kiedyś poznałem człowieka, który wykorzystywał mnóstwo minut tylko po to, by móc mieć kontakt z żoną. Zasypiali przy telefonie i nie rozłączali się, choćby dlatego, że jak jedno się zbudzi to słyszy oddech śpiącego drugiego przez telefon. Dlaczego nie, pytam? Skoro człowiek ma taką potrzebę? Mnie to akurat urzekło, że ktoś w ten sposób korzysta z telefonu... Ale to było chyba w Orange... Faktycznie człowiek powiedział mi, że na delegacji, gdy kładzie się do łóżka to z telefone przy uchu i nie rozłącza się z żoną.
A taki durny Play to ogranicza. Skoro za to płaci, to dlaczego nie?
Ja znam takie osoby :) Chciałbym zapytać czy mógłbym aktywować taką opcję, żeby rozmowy były automatycznie rozłączane np. po 2 godzinach ?