Cześć.
Chciałbym wszystkich ostrzec, aby wykonali blokadę wszelkich usług PREMIUM, jeżeli nie chcą zostać obciążeni dodatkowymi opłatami za usługę Direct Billing.
W moim przypadku sprawa wyglądała tak, że przeglądając internet kliknąłem niby w jakąś reklamę, która miała aktywować subskrypcję PREMIUM, oczywiście nic takiego nie pamiętam (nikt poza mną z tej karty SIM nie korzysta - karta do transmisji danych - typowo internetowa) na kartę nie przyszły żadne powiadomienia SMS o aktywacji jakiejkolwiek usługi, o rzekomej aktywacji dowiedziałem się dopiero jak przyszła mi dodatkowa opłata na kwotę ponad 110 zł. Pewnie sobie pomyślicie, "mądry Polak po szkodzie" - dlaczego wcześniej nie zablokowałeś usług PREMIUM. Sami wiecie jak "rewelacyjny" jest system IBOA u magentowych i jak często tam nic nie działa jak trzeba. W poprzedniej - starej wersji IBOA w sekcji usługi PREMIUM miałem wpisane "nieaktywne" - lub podobnie. Okazało się po czasie, że zrobili nową wersję IBOA i w nowej usługi PREMIUM miałem zaznaczone jako aktywne - niesamowite samo się aktywowało. Niewiele myśląc napisałem reklamację do BOA z prośbą o anulowanie niesłusznie naliczonych opłat. Reklamacja została oczywiście rozpatrzona pozytywnie na zasadzie dobroduszności operatora - "aktywował Pan usługę, opłata została naliczona słusznie, ale chcemy być z Panem w dobrej relacji więc anulujemy opłatę
".
Sprawa jest też opisana na wykopie
https://www.wykop.pl/link/4515057/uwa-t ... -dla-domu/