Telekomunikacja jak na dłoni






[L700] Test telefonu.

Tu znajdują się testy telefonów i innych urządzeń napisane przez naszych czytelników. Proszę koniecznie przeczytać regulamin tego działu.

Moderator: Moderatorzy

Wiadomość
Autor

 

Postprzez karat86 » 28 mar 2009, o 12:07

Hejka mam ten telefon dokładnie miesiąc ostatnio ładując go w nocy wylaczyli mi prąd, po czym go wlaczyli (zauwazylem to rano po zegarze cyfrowym ktory byl zresetowany) I najwyraźniej bateria na tym ucierpiała i to bardzo. Zawsze trzymała 7 dni była narazie tylko 4 razy ładowana ale po czwartkowym nieszczesliwym ładowaniu padła, trzyma góra 1 dzień :( po 2h od naładowania spada jedna kreska, po nastepnych 4h nastepna i tak wytrzymuje 1-1,5 dnia :( Da się ją jakoś uratowac jeszcze? Pytałem się w komisach ale niemieli akurat podobnych baterii. Szukałem na allegro znalazlem jeden zamiennik niby do L700 ale ten akumulator ma inne gabaryty i niewejdzie w ogole. Jakie modele samsunga maja tą samą baterię? Może znajde gdzies w necie albo komisie jesli nieda sie juz z ta nic zorbic.
karat86
Obserwator
Obserwator
 
Posty: 3
Dołączył(a): 25 lut 2009, o 22:21
Lokalizacja: TG

 

Postprzez kowcio » 28 mar 2009, o 12:20

karat86, nie kupuj podróbek jeśli chodzi o baterie.

Spróbuj go całkowicie rozładować i naładuj go w nocy porządnie, jeśli nie wytrzyma długo to gwarancja... Może było w sieci jakieś przepięcie i bateria ucierpiała na tym.
kowcio
Spamer ;)
Spamer ;)
 
Posty: 9742
Dołączył(a): 8 gru 2007, o 13:52
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 127
Model telefonu: LG G6
Sieć: Orange

 

Postprzez samsung 3 » 20 kwi 2009, o 20:28

super-test oby więcej takich na www.telepolis.pl
Pozdrawiam.
samsung 3
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 1 sty 2009, o 20:32
Lokalizacja: Londyn
Model telefonu: HTC One X, Samsung Galaxy SIII, Nokia Lumia 620
Sieć: o2

 

Postprzez a90 » 3 maja 2009, o 09:39

Czesc, kupiłem niedawno Samsunga L700 i mam 2 pytania.

Pierwsze to podświetlenie klawiatury. Jest w telefonie opcja w ustawieniach podświetlania - klawiatury ... i są do wyboru 2 opcje - Ustaw. własne i Zawsze. Wybrałem zawsze i nic, potem wybrałem Ustaw. własnie ponownie i nic, a nastepnie wyłączyłem telefon i włączyłem i klawiatura podświetla się na Ustaw. własnych i Zawsze. Czy telefon nie reaguje na polecenia, czy przy słabej baterii ( robiłem to prawie na wyczerpaniu ) klawiatura się nie włącza [ jak wyłączyłem i włączyłem telefon to juz była podłączona do ładowarki, tyle ze na początku telefon miał 2 kreski i tez nie chodziła klawa na ustaw. własne ]???? I jaką opcje zaznaczyć jak juz naładuje telefon ... Zawsze czy Ustaw. własnie... Nie wiem o co chodzi z tą opcją Ustaw. własne ...

I drugie pytanie, to juz wiekszy problem, chodzi mi o ładowanie baterii. Jako, że ostatnio miałem toporną Nokie, model sprzed moze 5 lat to mogłem troche zacofac sie w rozwoju :lol: Tamta Nokia ładowała się przy wyłączonym i włączonym telefonie, ale zazwyczaj robiłem to przy włączonym w nocy, żeby rano zadzwonił budzik. W Samsungu wyłączył mi sie telefon, więc podłączyłem ładowarke i włączyłem telefon, a dzisiaj rano wstaje i telefon wyłączony i nie moge go włączyć, czyli chyba przez całą noc wogóle sie nie ładował mimo ze był podłączony do ładowarki. Teraz go ładuje na zgaszonym telefonie i jest na obrazku taka duza bateryjka ze sie ładuje. Czyli nie mozna ładowac telefonu przy włączonym telefonie ... jak to jest ???
a90
Obserwator
Obserwator
 
Posty: 2
Dołączył(a): 3 maja 2009, o 09:30
Lokalizacja: Podlaskie
Model telefonu: Samsung L700

 

Postprzez kowcio » 3 maja 2009, o 09:50

a90 napisał(a):Nie wiem o co chodzi z tą opcją Ustaw. własne ...

A więc po kolei.. Ustawienia własne- podajesz od której do której godziny klawiatura ma się podświetlać.
Zawsze- cały czas się podświetla.
Jesli bateria jest na skraju wyczerpania- wyświetlacz przyciemna się i klawiatura wyłącza się... Zauważ proszę, że nie wejdziesz w ten czas w np. aparat. Jest to zabezpieczenie, żeby bateria w telefonie jak jest prawie wyczerpana starczyła na jak najdłużej (np. Gdy będziesz musiał gdzieś pilnie zadzwonić to będziesz mógł, a nie bawić się aparatem itd.).
a90 napisał(a):jak to jest ???

Tu już jest nie lada problem...Ja telefon zawsze ładowałem na włączonym i było OK, choć on ma pojemną baterię i ładowanie trwało nawet z 2,5h... Spróbuj go jeszcze naładować na wyłączonym, później włącz go i zobacz czy będzie chciał się później ładowac na włączonym.. Jeśli nie, to musisz przejść się do serwisu i niech oni zobaczą, być może baterię na nową wymienią, albo ładowarkę- to już im zostawiam... Przy okazji wgrają najnowsze oprogramowanie, więc jeśli z ta klawiaturą jest naprawdę coś nie tak, to jest prawdopodobieństwo rozwiązania tego problemu- być może nie zrozumiałem Ciebie.
kowcio
Spamer ;)
Spamer ;)
 
Posty: 9742
Dołączył(a): 8 gru 2007, o 13:52
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 127
Model telefonu: LG G6
Sieć: Orange

 

Postprzez a90 » 3 maja 2009, o 11:56

Dzieki za odpowiedz. Klawiature ustawiłem na ZAWSZE ( podswietla sie gdy podswietlony jest ekran ) i naładowałem telefon, tyle ze przy wyłączonym, nastepnym razem sproboje jak bedzie włączony. Teraz podłączyłem ładowarke przy włączonym telefonie to jakby ta bateryjka mryga, ale nic nie pisze ze sie ładuje czy cos w tym stylu. Zobacze nastepnym razem, jak nie bedzie sie ładowac przy wlączonym telefonie to przejde sie do serwisu. Pozdrawiam.
a90
Obserwator
Obserwator
 
Posty: 2
Dołączył(a): 3 maja 2009, o 09:30
Lokalizacja: Podlaskie
Model telefonu: Samsung L700

 

Postprzez kowcio » 3 maja 2009, o 12:06

a90 napisał(a):Teraz podłączyłem ładowarke przy włączonym telefonie to jakby ta bateryjka mryga, ale nic nie pisze ze sie ładuje czy cos w tym stylu.

Nie pisze, lecz jest napisane ;) Nie, w Samsungach te kreski w bateryjce zaczynają się ruszać jak się ładuje, więc wygląda na to, że jest OK. Nigdy nie będziesz miał napisu "Ładuję" albo "Ładowanie"... więc nie martw się ;)
kowcio
Spamer ;)
Spamer ;)
 
Posty: 9742
Dołączył(a): 8 gru 2007, o 13:52
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 127
Model telefonu: LG G6
Sieć: Orange

 

Postprzez tom884 » 5 lip 2009, o 21:20

Witam, mam pytanie odnośnie lampy błyskowej gdyż nie do końca zrozumiałem wyjaśnienie zawarte w teście a myślę nad tym telefonem - czy flasha można używać tak aby był cały czas włączony i móc używać go jako latarki czy lampa włącza sie tylko w momencie pstrykania fotki (jak np. w U800 i G600) ? Z góry dzięki za odpowiedź.Pozdrawiam.
tom884
Cichy Czytelnik
Cichy Czytelnik
 
Posty: 89
Dołączył(a): 20 paź 2006, o 23:24
Lokalizacja: Lubliniec
Pochwały: 1
Model telefonu: Nokia E52
Sieć: Play

 

Postprzez kowcio » 5 lip 2009, o 22:03

tom884, sprawa jest skomplikowana, ponieważ na takiego np. Samsunga U800 są na to kody, a w tym żaden kod nie chciał działać... Da się włączyć lampę na stałe. Musisz wejść w aparat, przełączyć tryb na film i włączyć nagrywanie z włączonym flashem. Innego wyjścia nie miałem, gdy posiadałem ten telefon. Trochę skomplikowane, ale jest :mrgreen:
kowcio
Spamer ;)
Spamer ;)
 
Posty: 9742
Dołączył(a): 8 gru 2007, o 13:52
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 127
Model telefonu: LG G6
Sieć: Orange

 

Postprzez tom884 » 5 lip 2009, o 22:17

A jak sprawa wygląda z kodami w U800? Bo ten telefon tez mnie interesuje a muszę mieć latarkę:)
tom884
Cichy Czytelnik
Cichy Czytelnik
 
Posty: 89
Dołączył(a): 20 paź 2006, o 23:24
Lokalizacja: Lubliniec
Pochwały: 1
Model telefonu: Nokia E52
Sieć: Play

 

Postprzez kowcio » 5 lip 2009, o 22:20

tom884 napisał(a):A jak sprawa wygląda z kodami w U800? Bo ten telefon tez mnie interesuje a muszę mieć latarkę:)

Niby działają, ale zaraz się dowiem to dam znać :-)
kowcio
Spamer ;)
Spamer ;)
 
Posty: 9742
Dołączył(a): 8 gru 2007, o 13:52
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 127
Model telefonu: LG G6
Sieć: Orange

 

Postprzez kowcio » 6 lip 2009, o 09:04

A więc dowiedziałem się. Przepraszam, że dopiero teraz, ale wczoraj nie mogłem z przyczyn technicznych napisać. W U800 działa kod, aczkolwiek znajomy twierdzi, że diodka świeci nieco słabiej niż podczas robienia zdjęć :) Kodu nie pamięta, ale w google na pewno znajdziesz. Także jak chcesz mieć łatwiejszy dostęp do latarki to weź u800, bo w L700 tak jak mówiłem- trzeba włączyć nagrywanie.
kowcio
Spamer ;)
Spamer ;)
 
Posty: 9742
Dołączył(a): 8 gru 2007, o 13:52
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 127
Model telefonu: LG G6
Sieć: Orange

 

Postprzez tom884 » 6 lip 2009, o 17:19

Dzięki za odpowiedź:) Właśnie szukam nowego telefonu zamiast N6151 i myślałem że Samsung U800 będzie idealny ale muszę mieć latarkę:)Wiem że mam dziwne wymagania ale wbrew pozorom latareczka przydaje się bardzo często:) Jeszcze raz dzięki za pomoc.
tom884
Cichy Czytelnik
Cichy Czytelnik
 
Posty: 89
Dołączył(a): 20 paź 2006, o 23:24
Lokalizacja: Lubliniec
Pochwały: 1
Model telefonu: Nokia E52
Sieć: Play

 

Postprzez sporysz » 7 lip 2009, o 00:21

Hej,

kowcio, dzięki za test i wszystkim komentującym.Opinie o tym fonie bardzo się różnią od tych preentowanych w Dziale "Telefony" na Telepolis.
Szczerze pisząc bardzo zachęciła mnie dyskusja na temat L700 i zastanawiam się czy go nie kupić. W grę wchodzi niestety tylko używany... Potrzebuję go jako drugi telefon do netu i maili. Szczególnie obawiam się jak wygląda sytuacja z baterią, zasięgiem oraz jak prezentują się stronki (zarówno WAPowe jak i tradycyjne) na wyświetlaczu tej rozdzielczości.
Czy moglibyście napisać mi jak z upływem czasu zachowuje się bateria?

Pozdrawiam i dzięki za odpowiedź

sporysz
sporysz
Ostrożny rozmówca
Ostrożny rozmówca
 
Posty: 106
Dołączył(a): 19 mar 2009, o 10:15
Lokalizacja: Sosnowiec/Kraków
Pochwały: 1
Model telefonu: iPhone 4/ Nokia N 81
Sieć: Play All Inclusive 45 MAX/W rodzinie/OFnK

 

Postprzez kowcio » 7 lip 2009, o 13:41

sporysz, wyświetlacz jest dość duży, bo ma 2,1". Niestety rozdzielczością nie grzeszy, ale internet całkiem nieźle się przeglądało na tym telefonie.
Odnośnie baterii to tak jak w Samsungach- na dłuższą metę bateria nie traci szybko na jakości, mówię tutaj o nowych Samsungach... Co do tej baterii to mogłeś się spotkac z opiniami, że krótko wytrzymuje poprzez ten wskaźnik... Dlatego na ostatniej kresce telefon pracuje nawet 2x dłużej, niż na pozostałych 4- nie wiem czemu tak zrobili, być może nowy soft rozwiązuje ten problem.
Zasięg- troszkę w tym teście źle napisałem, ponieważ ostatnio miałem sporo więcej do czynienia z telefonami i zasięg 3G dość słaby jest, ale telefon jak wskazuje 0 kresek zasięgu da sie rozmawiac i korzystać normalnie z telefonu- znowu soft ;/ Jak przełączysz na 2G ręcznie, to jest o niebo lepiej z zasięgiem.
sporysz napisał(a):Potrzebuję go jako drugi telefon do netu i maili.

Myślę, że się sprawdzi. Szczególnie za te pieniądze.
sporysz napisał(a):W grę wchodzi niestety tylko używany...

Ale nie szkodzi, telefon trwały jest i ciężko będzie go kupić doszczętnie wyjechanego.

Tylko jeszcze jednym mankamentem może być klawisz z trójką, ponieważ jak bardzo szybko wprowadzałem tekst czesto przez przypadek naciskałem czerwoną sluchawkę, wiadomość musiala się zapisac w roboczych itd. To wszystko przez to, że zabrakło klawisza "c" w tym telefonie, co uważam za wade...
Jak masz jeszcze jakieś pytanko to postaram się Ci na nie odpowiedzieć z pamięci, od jakiegoś czasu nie posiadam tego telefonu.
kowcio
Spamer ;)
Spamer ;)
 
Posty: 9742
Dołączył(a): 8 gru 2007, o 13:52
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 127
Model telefonu: LG G6
Sieć: Orange

Poprzednia strona

Powrót do Testy czytelników

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość