DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.

Moderator: Moderatorzy

 #972557  autor: MikiQQ
 17 sty 2018, 20:32
Złożyłem skargę to odpisali że bardzo przepraszaja i nie wiedzą jak mogło do tego dojść ponieważ zawsze na pierwszym miejscu stawiają klienta. Odpowiedź w stylu "korporacyjnego bełkotu". To im odpisałem że ogólnie ich takie podejście do sprawy to mam w d...e. Dzisiaj dzwonili ale nie miałem ochoty z nimi gadać. Zobaczymy, może jutro zadzwonią.

Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka
 #972563  autor: piotrzet
 17 sty 2018, 20:53
Normalne tak jak mówiłem odpowiedź szablonowa nic nowego wszyscy tak robią dlatego mówiłem że szkoda zachodu i psucia nerwów.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #972748  autor: habish
 18 sty 2018, 20:37
Dlaczego szkoda czasu i nerwów?
Moim zdaniem warto spróbować.

Mój przykład: Plus i SmartDom.
Jakiś czas temu przedłużałem umowę na internet.
Posiadam abonament w Plusie, TV CP oraz internet.
Abonament w Plusie umowa uprawniająca, TV CP umowa rabatowana, internet był poza SD - oferta z DUK.
Poprosiłem o kontakt z DUK, rozmowa z konsultantem a ten trochę popłynął.
Chciał mi dać rabat 50% SmartDom na internet, gdzie umową uprawniającą byłaby TV CP.
Znając działanie SD z uśmiechem na twarzy słuchałem tego co mi mówi, ale upierał się że tak będzie i koniec, odpuściłem i się zgodziłem.

Pierwszy rachunek i bez niespodzianek - rabatu za SmartDom brak.
Piszę e-mail do bok - w odpowiedzi że moje umowy nie są zgodne z regulaminem - dobrze wiem że to prawda, ale konsultant obiecał, więc walczę dalej.
Kolejny e-mail do BOK, tym razem w tytule Reklamacja, opis całej sytuacji wraz z prośbą o odsłuchanie rozmowy z konsultantem.
Dwa dni nic nie odpisywali, w końcu odpisali że moje umowy nie są zgodne z regulaminem SmartDom, ale w nawiązaniu do odsłuchanej rozmowy moje umowy zostaną mimo wszystko objęte programem SmartDom.

Teraz mam abonament w Plusie jako umowę uprawniającą, TV CP jako produkt rabatowany i jednocześnie uprawniający w drugim SmartDom oraz internet jako produkt rabatowany ;-)

Dla niedowiarków, screen z iCOK:
Obrazek
 #981329  autor: MikiQQ
 05 mar 2018, 06:46
Dzwoniłem wczoraj do T-Mobile żeby zamówić ten internet domowy i konsultant przedstawił mi jeszcze jedna oferta. Nielimitowany internet mobilny - sama karta sim. Mówił że jest o tyle lepiej ze nie ma ograniczenia prędkości do 20 lub 60 mb. Cena 1 zł przez 6 miesięcy i 79 zł przez 18 miesięcy umowa na 24 miesiące. Wydaje mi się że to jest ten internet nielimitowane dla firm. Tylko na stronie nie mają opcji samej karty na 24 miesiące. Może mi ktoś doradzić czy warto się w to pchać czy lepiej wziąć ten domowy?

Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 05 mar 2018, 09:10 przez MikiQQ, łącznie zmieniany 1 raz.