sebaa pisze:Tam nie ma zbytnio co ustawiać, tym bardziej jeśli dobrze działało i działa. Po prostu siec Play zamraża połączenie. Następnym razem nie resetuj routera, tylko się zaloguj do panelu na routerze i się rozłącz i połącz ponownie z siecią. Jeśli pomoże, to na 95% nie jest wina po Twojej stronie
Witam,
próbowałem wielokrotnie. Bez znaczenia czy zresetuję router sprzętowo przyciskiem na obudowie czy programowo po zalogowaniu do routera - efekt jest ten sam, tj. po około 60sek. mam znowu stabilne połączenie.
W chwili obecnej mam po około 3h od zresetowania routera mam:
1. po Wi-Fi: pobrano 63MB / wysłano 829MB (jakiś kosmos?)
2. po LAN : 74MB / 1,05GB (jak wyżej)
dodam, że nic specjalnego nie wysyłam - żadnego chyba emaila, normalne korzystanie z www, trochę radia internetowego, jakaś mała aktualizacja Firefoxa, itp... Coś jest nie tak z tym wysyłaniem na bank? Jakaś infekcja? Ale to zarówno po Wi-Fi jaki po LAN?
darekka pisze:
Jeśli masz dostęp do routera to go zresetuj do ust.fabrycznych i ponownie ustaw tak jak dotychczas(wymuś tylko LTE) i używaj normalnie. Jeśli cyrk się powtarzał będzie to zgłoś operatorowi problemy.
Podaj jeszcze po ilu GB następuje zamrożenie-miałeś kiedyś w RBM z DILem, że po 20GB transmisja się mroziła. Okazało się, że takie domyslne jest ograniczenie sesji-zdjęcli mi to ograniczenie i śmigało elegancko.
P.S. co do resetu routera to zalecam ponieważ to tylko sprzęt i mógł złapać jakiś błąd i z tego powodu problemy masz-oczywiście wina sieci też jest możliwa ale najpierw szukamy problemów u siebie.
Tak jak pisałem, obecnie muszę mieć (nawet taki słaby) dostęp do Internetu. Reset fabryczny dopiero po Świętach. Odnośnie ilości pobieranych danych: raczej nie one są limitowane, gorzej z wysyłanymi danymi, gdyż jak widać jest tego sporo...
Jest jakiś soft do przeczesania kompa, żeby spróbować sprawdzić czy czegoś nie złapałem? Choć dziwne, bo musiałbym złapać na czymś mobilnym (Wi-Fi jak i na kompie stacjonarnym (LAN)...