DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
  • Strona 14 z 73
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 73
 #955170  autor: JFK2016
 09 paź 2017, 18:46
Karlos20 pisze: Ty taki przykład podałeś, a to czysty net mobilny.
Mobilny to on jest na zasadzie że możemy go zabrać w inne miejsce (dziś oferty abonamentowe internetu są w większości wykorzystywane stacjonarnie), pomijając już moją ofertę-bo ona jest adresowana ściśle stacjonarnie ("LTE dla domu 2&1" ze strefą domową). Opcje stricte mobilne to taryfy voice z pakietami danych (które w abonamentach voice liczą nawet kilkadziesiąt GB, ba nawet są taryfy z "no-limitami" ), ale na nich mniej się zarabia a co za tym idzie QoS ustawia taki "aby było dobrze" -operatorowi (Orange w domyślnym APN na voice z NC+GO nie idzie korzystać-tak rwie przy speed dochodzącym do 100Mbps, logowanie na prywatny IP nie działa..., zmiana APN na internet i jakoś działa, za to MMS-y nie działają...).
Karlos20 pisze:Prędkość ustalona w ofercie, przez agregację 2 pasm LTE (oznaczenie na urządzeniach LTE+) ma spowodować, że będzie ona praktycznie gwarantowana o każdej porze
Nie będzie, ale zawsze będąc w zasięgu 2 pasm będzie można uzyskać większą prędkość na download- zastosowanie bdb przy ściąganiu dużych plików, w wymagających usługach jak gry, wideo-połączenia nic to nie zmienia, ba może być gorzej niż w jednym paśmie jeżeli połączenie w LTE+ nie będzie stabilnie utrzymane. Modemo-routery jak najbardziej warto kupować od operatora z agregacją pasma. P.S Jakie IP masz na WAN od T-Mobile?
martin87 pisze:Mi się podoba upload:). Nie wiem o co chodzi, że transfer nie jest stały na pulsacyjny, widać to przy wysyłaniu większej ilości zdjęć, na youtubie i pewnie grach online. Jest szybko, nagle spada do max 200Kb/s, a potem znów wraca do ponad 20-30Mb/s. Tylko ten router dlink łaczy się z siecią z 5 minut.
Musisz sprawdzić z innym serwerem- nie powinno być tak dużych rozbieżności, jakie masz wskaźniki sygnału na modemie?
 #955191  autor: martin87
 09 paź 2017, 20:45
na zielono, 100% zasięgu, problem występuje wyłącznie na połączeniu mobilnym LTE, zarówno na tym modemie jak i smartgonie przez udostępnianiu po wifi, na stacjonarnym Netii jest stabilnie.
 #955320  autor: darekka
 10 paź 2017, 15:37
Dokładnie przeczytaj ze zrozumieniem fakture i jeśli jest jak piszesz to odezwij się do operatora, bo wygląda to na błąd. Ewentualna reklamacja wyprostuje kwotę.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #955340  autor: MarekAG
 10 paź 2017, 18:48
Moim zdaniem wszystko jest ok. Niektórzy chyba pierwszy raz mają coś na abonament.
Faktura jest za 6 dni września + za kolejny okres rozliczeniowy, który zaczyna się 28 września + 20 zł raty za sprzęt. Wszystko jest przejrzyście opisane.
Wychodzi 54.99zł za miesiąc. Czyli nawet mniej niż powinno ;)
 #955348  autor: JFK2016
 10 paź 2017, 19:45
marszalek1 pisze:Ja też chyba mam coś nie tak - mam doliczoną opłate za umowę którą miałem i rozwiązałem na drugi dzień co dali mi starego dlinka ale oprócz tego rata też chyba jest dodana.
Obrazek

Obrazek
Jak ktoś ma tak wystawioną fakturę, tzn. że rozliczenia abonamentu/rata za sprzęt jest wliczone w 55zł brutto miesiąc i wszystko jest w jak najlepszym porządku. :)
 #955363  autor: martin87
 10 paź 2017, 21:06
W abonamentach zawsze masz pierwszy niepełny okres rozliczeniowy + drugi pełny okres rozliczeniowy, dlatego pierwsza faktura zawsze jest wyższa od pozostałych. Ja potrzymam ofertę z tydzień i wycofuję się, za bardzo irytują mnie już te wachania transferu (spadki do zera, widać przy ciągłym transferze typu radio, wysyłanie/ściąganie większej ilości danych) i wizja spadku transferu do 16kbps, spłacanie routera, który ma jakiś programowy błąd z wifi i długo startuje.
 #955371  autor: Karlos20
 10 paź 2017, 21:40
martin87 pisze:Ja potrzymam ofertę z tydzień i wycofuję się, za bardzo irytują mnie już te wachania transferu (spadki do zera, widać przy ciągłym transferze typu radio, wysyłanie/ściąganie większej ilości danych)
Daj im szanse, może się to poprawi.
martin87 pisze:i wizja spadku transferu do 16kbps
Że co?? Oferta jest z totalnym no-limit GB, ogranicza Cię tylko prędkość. Nic więcej. Gdyby tak było, od razu by nas "zbanowali" lejkiem 16 kbps. My tą ofertą nie obciążany innych klientów.
martin87 pisze:spłacanie routera
20 zł raty miesięcznie. To niewiele! Zauważ, że nie płacisz całej kwoty od razu, tylko z abonamentem. Raty możesz skonsolidować i spłacić w całości, kontaktując się z BOA 602900000, wówczas kwota faktury spadnie do 35 a nawet 25 zł/miesięcznie. NIKT NA RYNKU ZA TYLE NIE OFERUJE NETA BEZ LIMITU GB.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #955376  autor: JFK2016
 10 paź 2017, 22:16
martin87 pisze: za bardzo irytują mnie już te wachania transferu (spadki do zera, widać przy ciągłym transferze typu radio, wysyłanie/ściąganie większej ilości danych)
Od 2012 roku korzystam z internetu LTE (obecnie w 2 lokalizacjach, w jednej z Plusa, w drugiej z Orange), nigdy się nie spotkałem z takim przypadkiem ( jak jestem w domu to stale używam telefonu VoIP z kodekiem G711 do kontaktu z rodziną-ze zużyciem symetrycznym pasma na poziomie 80-128kbps, mam spięty tunel Open-VPN do kamer monitoringu spinający sieci Plus/Orange...), także coś musi być nie tak w pracy Twojego modemu (gdybyś te wskaźniki miał na HSPA+900 to jeszcze mógłbym się z takim faktem zgodzić...). P.S Od żadnego innego operatora nie dostaniesz podobnej oferty ze sprzętem ( jedynie w ofertach łączonych i z gorszym sprzętem...).
 #955390  autor: martin87
 10 paź 2017, 23:42
Karlos nie czytales tych ich regulaminow, jest mozliwosc ograniczenia predkosci do 16kbps w glownym regulaminie uslug. Limitu nie ma, ale scinanie predkosci jest mozliwe.

Problem wystepuje w T-mobile oraz w konkurecyjnych play oraz virgin na zasiegu play. Na tym routerze i na smartfonie samsung. Wszedzie objawia sie to podobnie. Sa momenty kiedy predkosc spada do zera.
 #955396  autor: Karlos20
 11 paź 2017, 04:35
martin87 pisze:nie czytales tych ich regulaminow, jest mozliwosc ograniczenia predkosci do 16kbps w glownym regulaminie uslug. Limitu nie ma, ale scinanie predkosci jest mozliwe.
To zabezpieczenie, na wypadek np. wykorzystywania usługi na niecertyfikowanych urządzeniach. Tylko tyle. Za przeproszeniem nie sraj się z tym, że będą banować. Gdybyś miał ofertę MAX mobilną za 79,99 - tam jest ryzyko lejka. W Internecie Domowym ryzyka NIE MA I BASTA.
Przypomnę, że karty M2M USIM są specjalnie zaprogramowane, aby móc bez totalnego limitu GB korzystać z neta - ogranicza Cię tylko prędkość. Gdyby było inaczej, NIKT NIE BRAŁBY TEJ OFERTY. KUMASZ??!!
Przypomnij sobie akcję "Masz złotówkę - masz no limit" - opcja działała jak należy, dopóki systemy billingowe prepaid się w ramach tejże oferty wysypały (poczytaj dedykowany wątek na forum). To dzięki niej możemy testować neta "domowego" LTE.
martin87 pisze:Problem wystepuje w T-mobile oraz w konkurecyjnych play oraz virgin na zasiegu play. Na tym routerze i na smartfonie samsung. Wszedzie objawia sie to podobnie. Sa momenty kiedy predkosc spada do zera.
Ja mam jedno rozwiązanie: ZMIEŃ URZĄDZENIE. KROPKA.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #955406  autor: martin87
 11 paź 2017, 09:39
Karlos20 pisze:Ja mam jedno rozwiązanie: ZMIEŃ URZĄDZENIE. KROPKA.
To występuje na dwóch różnych urządzeniach u dwóch różnych operatorów przy dobrych warunkach atmosferycznych na 100% zasięgu. Zgłoszenie zostało już przyjęte przez T-Mobile, ale pewnie i tak zwalą na pogodę.

Ten zapis jest dla utrzymania stabilności sieci, nie ma jednak zapisu kiedy może zostać to zastosowane, nie ma też żadnej minimalnej GB po których na pewno nie zwolni. To już się kłóci z reklamowaniem tej oferty, że nigdy nie zwalnia. Ludzie biorą, bo czytają tylko rzucając okiem regulamin wyłącznie tej oferty, a nie czytają że ona podlega pod główny regulamin. FUP na pewno nie uaktywni w pierwszym miesiącu testowym, może dać o sobie znać po kilku miesiącach używania. No router dlink to swoją drogą do wymiany byłby, bo płacić 500zł za co co ma z wifi problem i łączy się 4 minuty. No ale innych nie mieli na salonie przez okres najbliższych trzech tygodni.
 #955407  autor: Karlos20
 11 paź 2017, 09:56
Ten zapis jest dla utrzymania stabilności sieci, nie ma jednak zapisu kiedy może zostać to zastosowane, nie ma też żadnej minimalnej GB po których na pewno nie zwolni. To już się kłóci z reklamowaniem tej oferty, że nigdy nie zwalnia. Ludzie biorą, bo czytają tylko rzucając okiem regulamin wyłącznie tej oferty, a nie czytają że ona podlega pod główny regulamin. FUP na pewno nie uaktywni w pierwszym miesiącu testowym, może dać o sobie znać po kilku miesiącach używania.
Sorry, ale T-Mobile to nie Plus. Nie maja durnych zapisów o FUP ani nie miarkują zużycia GB mniejszą prędkością. Jeśli nie jesteś przekonany tą ofertą - zrezygnuj. Prosta sprawa.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #955417  autor: Sig
 11 paź 2017, 10:41
Karolosie, nie przetłumaczysz. Niektórzy po prostu lubią siać zamęt ;-). Jak mu nie pasuje, to niech rezygnuje zamiast się rozwodzić tak, jakby miał szklaną kulę.
Przecież nawet statystyka ruchu w sieci pokazuje, że tu nie będzie takich jaj jak w Plusie (+zapisy w regulaminie). T-Mobile ma częstotliwości, oraz miejsce w sieci. Udźwigną tę dobrą ofertę, tylko kwestia jest taka jak ona będzie działać lokalnie. Może działać źle i po to jest te 30 dni. Pasuje, to zostaje. Nie pasuje, to oddaje.
Jak widać dla niektórych to za trudne ;-)

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.
 #955418  autor: matek451
 11 paź 2017, 10:46
Oferta jest od miesiąca więc za wcześnie aby wydawać opinie o niej. Zarówno hurra optymistycznych jak i tych w czarnych barwach. Nie dawałbym też sobie ręki uciąć ze operator ne zastosuje lejka 16Kb/s wobec jakiś totalnych ssaczy. Nie na darmo ma taki zapis RŚUT, pod integralność sieci może podciągnąć i takie zachowania użytkowników. Mają lejki czyli do 60Mb/s i do 20Mb/s. Kluczowe jest tu słowo do. Nie gwarantują prędkości minimalnej. Co ciekawe konsultanci w rozmowach podchodzą asekurancko i z reguły informują że w danej lokalizacji będzie tylko do 20Mb/s. W rzeczywistości są miejsca gdzie użytkownicy raportują że w godzinach szczytu osiągają po kilka Mb/s na przeciążonych BTS-ach. Należy się liczyć z gwałtownym przyrostem danych w T-Mobile wszak oferta jest tania i atrakcyjna. Czas pokaże operator zapewni transfery na przyzwoitym poziomie i czy nie będzie blokował ssaczy. Dużym plusem oferty jest 30 dniowy okres testowy .
  • Strona 14 z 73
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 73
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 73