DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.

Moderator: Moderatorzy

 #929907  autor: mungo
 06 cze 2017, 22:29
Od września 2016 posiadam internet mobilny na abonament w T-Mobile. Zgodnie z warunkami promocji z której korzystam, moją aktualną taryfą jest taryfa data. Zgodnie z tymi samymi warunkami mam możliwość jej wyłączenia - przejścia na taryfę blueconnect:
1.9. Abonent może bez ponoszenia dodatkowych kosztów rezygnować z połączeń głosowych i SMS-ów (świadczonych tylko w taryfie data) tj. wyłączyć taryfę data. W przypadku ponownego włączenia taryfy data, opłata abonamentowa z nią związana naliczana będzie według stawki określonej w "Cenniku taryfy data", a postanowienia pkt 1.6 nie stosuje się.
1.10. Opłaty nieokreślone w niniejszych Warunkach naliczane będą zgodnie z „Cennikiem taryfy data” (o ile Abonent nie wyłączy tej taryfy), „Cennikiem taryfy blueconnect” lub warunkami opcji „blueconnect noc” (w przypadku, gdy opcja ta jest aktywna).
W grudniu 2016 T-Mobile udostępnił nowy cennik taryfy Blueconnect, pozostawiając stary dla starych klientów. Różnica jest dla mnie istotna z tego względu że dla abonentów starego cennika Blueconnect obowiązywać będą inne warunki w roamingu EU, niż dla klientów nowego. Moje pytanie brzmi: który cennik będzie mnie obowiązywał, jeśli zmienię teraz taryfę na Blueconnect - ten ważny od grudnia 2016, czy ten poprzedni, który jest załączony do dokumentów składających się na umowę?

Mógłbym zapytać o to na infolinii T-Mobile, ale znając jej poziom jest większa szansa że otrzymam tutaj prawidłową odpowiedź niż na infolinii operatora.
 #930648  autor: MobiGeekpl
 10 cze 2017, 18:00
@mungo,
w przypadku rozwiązań internetów mobilnych jest bez znaczenia jaką będziesz posiadał taryfę - nie ma związku z większą/mniejszą paczką poza granicami Polski. Tutaj liczy się cena jaką płacisz za ten internet.