DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
 #901472  autor: dogray
 24 gru 2016, 13:54
Uwaga jest to oszustwo internetowe! podpisałem umowę, ale w niej nie ma warunków promocji, tylko że możecie zrezygnować po 90 dniach. natomiast płacić trzeba, ale czy Wam oddadzą pieniądze po 90 dniach to nie łudźcie się, bo w umowie, ani w żadnym regulaminie tego nie ma. Oto korespondencja z [email protected]: "Szanowni Państwo, w dniu dzisiejszym podpisałem umowę na internet za 39 zł. Niestety w dosłanych przez Państwa dokumentach brakuje szczegółów promocji testowania internetu przez 90 dni za 0 zł. W związku z powyższym domniemam, że oferta jest zgodna z rozmową z Państwa pracownikiem z dnia 21.12.2016, czyli że przez okres testowania 90 dni nie ponoszę żadnych opłat od dnia dostarczenia umowy przez kuriera do 90-tego dnia po tym dniu Proszę o potwierdzenie warunków promocji testowania przez 90 dni za 0 zł, lub wskazanie, w którym punkcie i jakiego dokumentu widnieje, że nie obowiązują mnie opłaty przez 90 dni i po okresie testowania mogę z umowy zrezygnować. Moja troska wynika z faktu, że chciałbym przetestować Państwa ofertę i z niej skorzystać w miejscowości, w której zamieszkuję, jednak po zapoznaniu się z nią pisemnie różni się ona od oferowanej przez internet i telefonicznie. Zamówiłem ofertę internetowo, w związku z powyższym nie chciałbym się niemiło rozczarować w związku z niekompletnością Państwa oferty pisemnej z uszanowaniem" ODP: "Witam serdecznie Uprzejmie informuję, że zgodnie z regulaminem promocji 2.8 Abonent ma prawo odstąpić od Umowy zawartej podczas wizyty kuriera po złożeniu zamówienia na www.t - mobile.pl w terminie 90 dni. Termin liczy się od zawarcia Umowy. W przypadku Abonenta będącego Konsumentem pozostałe zasady odstąpienia, w tym sposób dostarczenia oświadczenia o odstąpieniu, są identyczne z trybem i warunkami podanymi w „Informacji przedkontraktowej dla umowy/ów o świadczenie usług”. W przypadku Abonenta niebędącego Konsumentem zasady te wynikają z odpowiedniego stosowania do niego przepisów ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta. W każdym przypadku oświadczenie o odstąpieniu od Umowy należy doręczyć na adres Operatora, a najlepiej: T - Mobile Polska S.A. - Sekcja obsługi zwrotów ul. Poznańska 251 05 - 850 Ołtarzew " MÓJ 2 EMAIL: "Szanowni Państwo, ten punkt regulaminu dotyczy czegoś innego, a mianowicie, że mogę zrezygnować w ciągu 90 dni. Proszę o potwierdzenie, że przez 90 nie płacę za usługę, lecz ją testuję, zgodnie z tym co pisałem wcześniej z uszanowaniem" ODP NR 2 "Witam Dziękuję za nadesłaną korespondencję. Uprzejmie informuję, że w tym konkretnym Regulaminie brak jest informacji o testowaniu internetu przez 90 dni za 0 złotych. Opłaty miesięczne będą zgodne z Regulaminem. "
 #901535  autor: adacomp
 25 gru 2016, 12:07
Jak zwykle "Te-Szwaby" lubią oszwabiać ludzi i swych abonentów
 #903402  autor: nelson
 03 sty 2017, 21:18
Jest to chyba najdroższy "darmowy" internet na świecie !

Przyszedł właśnie rachunek na 44zł za 7 dni aktywne :D
Obrazek

Ale od początku...

Przenosiłem teściową do t-mobile miesiąc temu. Zadzwonił konsultant w celu weryfikacji zamówienia i wcisnął jej przy okazji internet "darmowy 3 miesiące" i "że do 3 miesięcy można zrezygnować nic nie płacąc" :). Kurier przyjechał i podpisała.. Przeczytałem umowę w ten sam dzień i stwierdziłem, że lepiej się tego szybko pozbyć bo z umowy nic nie wiadomo. Odstąpienie od umowy razem z kartą wysłane 3 dni po jej podpisaniu. Myślałem, że na tym skończy się przygoda z tym darmowym internetem...

Dzisiaj przyszedł wyżej pokazany rachunek i byłem w szoku, że 7 dni testowania darmowego internetu może kosztować 44zł...

Przedmiot umowy (abo 39,99zł):
Obrazek
Ulga w umowie na 1500zł.
Nawet jeśli już liczą ten abonament to nie wiem skąd wzięli sumę 24zł za 7 dni...

Oczywiście nie zostawię tego tak i od razu pójdzie reklamacja.

Uważajcie.


Edit:
Reklamacja została uznana na pełny zwrot 44zł
 #914230  autor: mediolan
 05 mar 2017, 11:26
Konsultanci wprowadzają w błąd podczas rozmowy klientów... bo to co przychodzi kurierem nie odpowiada umowie przysłanej, zrobiłem odstąpienie w ciągu 14 dni oczywiście uznali bo nie mieli wyjścia, ale nie próbowałem czekac do 90 dni - bo to byłoby wypowiedzenie
do mnie faktura za 14 dni przyszła na 80 zł brutto ! skorygowali ją w całości na 0,00 zł
 #914626  autor: Rafael.dz
 07 mar 2017, 21:36
Ja też miałem niezłe jaja z tym ich testowaniem, przeniosłem nr z innej sieci do t-m na abonament (nr żony)parę dni po przeniesieniu dzwoni konsultant z oferta testów internetu i żona się zgodziła, karta przyszła na moje dane ale jej w ogóle nie odebrałem od kuriera, oczywiście rachunki zaczeły regularnie przychodzić naliczyli wszystko aktywacje korzystanie z internetu itp, nawet ponaglenie zapłaty dostałem. Sprawa szybko została przezemnie zakończona ale jeszcze dostałem kilka korekt rachunków. Niezły bałagan tam mają.
 #919311  autor: Joe Johnson
 05 kwie 2017, 13:44
Jak wygląda obecnie sytuacja ? Dostałem propozycje na infolinii. Sluchajcie poprosiłem najpierw o przesłanie umowy i dostałem coś takiego:

1. Obrazek

2.Obrazek

Co powiecie o tej umowie ?
 #989860  autor: marcin19883
 20 kwie 2018, 13:14
Ja rok temu bym prawie ten darmowy internet podpisał. Coś mi jednak nie dawało spokoju i podziękowałem. A już nawet kurier był i odjechał na szczęście bez umowy. Też miałem wątpliwości, bo na umowie nie było słowem o darmowym testowaniu. Normalnie wydziałem umowę podobną do kolegi wyżej. Tylko cenniki i koszty. Tak jakbym podpisywał normalną ofertę Internet max. Naciąganie poziom master. Takie oszustwa się nagłaśnia i zgłasza gdzie się da. Konsultant telefoniczny może wszystkiego się zaprzeć a nagranie rozmowy zaginąć.
Teraz rozumiem, dlaczego w T-Mobile wszystko się telefonicznie robi. Tylko tak mogą robić przekręty. Niż jakbyś sam formularz wypełniał na stronce internetowej. Tu masz tylko zapewnienia konsultanta. Zero dowodów