Re: Darmowy Internet LTE w Red Bull Mobile 5 (koniec w RBM7M
Post:12 sty 2018, 20:52
To jeszcze 1 pytanie: po co te zabaw w dniu 221 i 231 z doladowaniami po 10zl? Nie mozna zamiast tego odpalic pakiwtu za 5zl wazny 30dni?
Telekomunikacja jak na dłoni
https://www.telepolis.pl/forum/
jak najbardziej można tylko napisz jak uruchomisz wtedy DIL-a?Nie mozna zamiast tego odpalic pakiwtu za 5zl wazny 30dni?
teraz kumam, że to o to chodziło24bis24 pisze:jak najbardziej można tylko napisz jak uruchomisz wtedy DIL-a?Nie mozna zamiast tego odpalic pakiwtu za 5zl wazny 30dni?
Witam.jarekt pisze:Jak sobie z tym "problemem" (nadmiarem kasy ) poradzić?
"Transferujesz" kasę na inny numer
Źle - RBM5 się nie aktywuje (w tym wypadku). Do RBM5 się przechodzi. Aktywuje się DILa.vtp23fyq0ck pisze:Aktywujesz RBM5 z DIL RWK i już masz RWK
Źle - za doładowanie 50zł w RBM5 jest pakiet 2GB ważny 100 dni, a nie 3 miesiące (3 miesiące to od 89 do 92 dni).vtp23fyq0ck pisze:doładowujesz 50 zł. i na 3 miesiące masz za darmo pakiet internetu.
Żle - tam gdzie jest DIL czyli w RBM5 i RBM1, pakiet neta niezbędny do DILa sprawdza się kodem *107#, a nie *108#. Kodem *108# sprawdzasz inny rodzaj pakietu nie mający znaczenia dla DILa.vtp23fyq0ck pisze:pod *108# masz podane do kiedy masz ważny pakiet neta.
Znowu źle - za doładowanie 50zł pakiet jest ważny 100 dni, a nie 3 miesiące (3 miesiące to od 89 do 92 dni).vtp23fyq0ck pisze:Po doładowaniu masz ważny 3 miesiące za darmo,
Źle - pakiet 600MB jednorazowy (nie cykliczny) za 5zł jest ważny 30 dni, a nie miesiąc (miesiąc ma od 28 do 31 dni).vtp23fyq0ck pisze:a potem wykupujesz sobie kolejne pakiety za 5 zł. na 1 miesiąc
Potwierdzam.vtp23fyq0ck pisze:Ha ha ha, o matko,
Źle - 3 miesiące to od 89 do 92 dnijarekt pisze: (...) nie 3 miesiące (3 miesiące to od 90 do 92 dni).
jarektjarekt pisze:@24bis24, to nie działa tak jak myślisz (lub wiesz) czyli jak w Orange czy w Plusie.
U nich nazywa się to Transfer, a w Play/RBM nazywa się to "Transfer".
U nich transferuje się kasę na numer, a w Play/RBM jest zupełnie na odwrót .
Tak to ta sama taryfa.future0 pisze:Ok, przy próbie migracji do RBM5 (kod *163#) na 2 i 3 pozycji pojawia się RBM na Karte 5, czy to ta sama taryfa, błąd systemu ?