Strona 55 z 193

Re: Koniec Darmowego LTE w Red Bull Mobile 7.

Post:19 mar 2017, 11:48
autor: adik
ja też w praktyce sprawdzałem i od 1 nie miałem resetu lejka.

Re: Koniec Darmowego LTE w Red Bull Mobile 7.

Post:19 mar 2017, 12:20
autor: Pijo
arat99 pisze:Limit w RedBull liczy się od 1 do ostatniego dnia miesiąca.
Sprawdzone w praktyce i na infolinii, data włączenia usługi nie ma znaczenia.
Kiedys tak było, ale w tym msc lejek zresteował sie dopiero po dezaktywacji DILu.

Re: Koniec Darmowego LTE w Red Bull Mobile 7.

Post:19 mar 2017, 20:30
autor: DaveX
Według regulaminu:
Operator zastrzega sobie prawo do obniżenia prędkości transmisji danych danemu Użytkownikowi po przekroczeniu przez niego 100 GB transmisji danych w technologii LTE. W takim przypadku do końca okresu w którym usługa jest aktywna, Użytkownik będzie miał możliwość pobierania i wysyłania danych w technologii LTE z największą prędkością, jaka jest możliwa do osiągnięcia w danych warunkach technicznych, jednakże nie większą niż 2 Mb/s (górna granica prędkości) w przypadku danych pobieranych, oraz nie więcej niż 384 kb/s ( górna granica prędkości) w przypadku danych wysyłanych pod warunkiem, że nie spadła prędkość transmisji danych w związku z wykorzystaniem limitu transmisji danych z pakietów dostępnych w ramach Ofert Red Bull MOBILE na kartę i Red Bull MOBILE na kartę II.
Czyli teoretycznie limit 100 GB powinien być zliczany od chwili aktywacji usługi, jednak praktyka pokazuje inaczej. Limit jest liczony od 1. dnia miesiąca kalendarzowego. Taka informacja została potwierdzona na infolinii RedBull Mobile.

Dlatego najlepiej sprawdzić wykorzystanie na Play24 od 1 dnia miesiąca. Jeśli jest mniej niż 100 GB a zauważy się ograniczenie prędkości ~2 Mb/s wystarczy jeden telefon na infolinię i ściągają lejek :)

Re: Koniec Darmowego LTE w Red Bull Mobile 7.

Post:19 mar 2017, 21:00
autor: Pijo
DaveX pisze:Czyli teoretycznie limit 100 GB powinien być zliczany od chwili aktywacji usługi, jednak praktyka pokazuje inaczej
Ale praktyka pokazywała inaczej. W tamtym roku pamiętam, ze lejek był ściągany 1 dnia msc kalendarzowego.

Ostatnio DIL aktywowałem 15 lutego 2017, lejek złapałem ok. 26 lutego po przetransferowaniu ok. 150- 160GB. Nie odzyskalem pełnej prędkosci 1 marca, tylko 15 marca po dezaktywacji DILu.

Re: Koniec Darmowego LTE w Red Bull Mobile 7.

Post:19 mar 2017, 23:15
autor: adik
@DaveX

No i jasno z tego regulaminu wynika że po 100 GB możesz mieć lejek aż " do końca okresu w którym usługa jest aktywna " z tego regulaminu jasno wynika że lejek masz aż do końca okresu aktywności usługi którym niekoniecznie jest koniec miesiąca, tylko dowolny dzień w miesiącu który wypada na 30 dzień działania usługi.

Re: Koniec Darmowego LTE w Red Bull Mobile 7.

Post:20 mar 2017, 19:23
autor: DaveX
adik
I co ja mam Ci powiedzieć? Dla mnie też logicznym było, że 100 GB zliczane jest od aktywacji DIL do jego dezaktywacji. Dlatego umieściłem ten fragment z regulaminu.
Jednak na infolinii stwierdzili inaczej, że lejek zeruje się 1. każdego miesiąca.

Moja rada jest taka: minął 1., od 1. nie wykorzystałeś 100 GB, nadal masz lejek - dzwoń na infolinię, żeby ściągnęli lejek
od daty aktywacji DIL nie wykorzystałeś 100 GB, masz lejek - dzwoń na infolinię, żeby ściągnęli lejek

W ogóle zawsze jak masz lejek dzwoń na infolinię żeby Ci usunęli. Jak twierdzą, że działanie jest prawidłowe bo wykorzystałeś 100 GB od daty aktywacji/ od 1. to poinformuj, że w HSPA+ też masz lejek - niech ściągną lejek :mrgreen:

Re: Koniec Darmowego LTE w Red Bull Mobile 7.

Post:20 mar 2017, 23:24
autor: goldenmen
a co wy na taki patent aktywujecie DIL wykorzystujecie 100GB wskakuje lejek dekatywujecie wtedy DIL i uruchamiacie ponownie i powinien wskoczyć nowy limit 100GB. regulamin jasno mówi ze lejek jest do końca okresu w którym usługa jest aktywna. Tylko czy da rade deaktywowac DIL . jak dobrze pamietam to da rade

Re: Koniec Darmowego LTE w Red Bull Mobile 7.

Post:21 mar 2017, 14:05
autor: adik
nie ma opcji deaktywacji DIL-a on sam się dezaktywuje, o tym zabezpieczeniu pomyśleli od samego początku żeby nikt tak nie kombinował.

Re: Koniec Darmowego LTE w Red Bull Mobile 7.

Post:21 mar 2017, 19:06
autor: jarekt
Na usunięcie lejka jest kilka sposobów i można je dowolną ilość razy powtarzać w miesiącu transferując dziesiątki TeraBajtów danych (tylko na mnie nie krzyczcie :) ).

Podpowiem jeden ze sposobów (ale najlepiej by było o tym nie dyskutować i tematu nie rozwijać):
1. Z DILem są związane 2 lejki (DWA lejki): lejek nr 1 i lejek nr 2.
2. Pierwszego niby oficjalnie nie można usunąć, a drugiego można usunąć i to oficjalnie (regulaminowo).
3. Włączenie się lejka nr 2 kasuje lejek nr 1 (i odwrotnie: lejek nr 1 kasuje lejek nr 2) - bo w systemie przewidziano miejsce tylko na jeden lejek w danym czasie.
4. Usunięcie "usuwalnego" lejka nr 2 powoduje, że nie ma też śladów po lejku nr 1.
5. KONIEC podpowiedzi :)


---edit---
A dla osób, które łapią często lejki i chcą bez kombinowania i automatycznie mieć jak najszybciej lejek usunięty przez Play i mieć większa przyjemność i frajdę z korzystania z DILa i z życia w ogóle mam następujące rady:

1. DIL aktywuj zawsze 1. dnia miesiąca.
(uwaga: jeśli robisz to średnio np. koło 15. czy innego odległego od 1. dnia to zrób sobie przerwę w kolejnym cyklu i poczekaj do 1. dnia kolejnego miesiąca, a z neta w tym czasie korzystaj np. z T-Mobile - 20GB na 30dni za darmo dla każdego)

2. W miesiącach 30-dniowych wszystko pięknie gra bo DIL wyłączy się rano 1. dnia kolejnego miesiąca i od razu po wyłączeniu włączasz go ponownie.

3. W miesiącach 31-dniowych DIL wyłączy się rano 31. dnia i włączasz go ponownie dopiero następnego dnia - robisz sobie 1 dzień przerwy, przy czym możesz sobie zlecić włączenie przed zaśnięciem ale kilka minut po północy już 1. dnia kolejnego miesiąca tak aby rano po przebudzeniu mieć już DILa włączonego (31. korzystasz z neta awaryjnego albo nie korzystasz i np. idziesz na długi spacer albo fundujesz sobie dłuuuuugą randkę z dziewczyną/żoną/koleżanką).

4. Wszystko psuje trochę luty bo nie dość, że ma 28 dni to jeszcze czasami ma 29 dni... ale tylko pozornie:
- 1 grudnia aktywujesz DILa, 31 grudnia rano DIL się wyłączy,
- wyjątkowo nie robisz w Sylwka przerwy od neta tylko od razu aktywujesz DILa,
- 30 stycznia rano DIL się wyłączy, od razu aktywujesz DILa tego samego dnia,
- gdy luty ma 28 dni DIL wyłączy się... 1 marca rano - IDEALNIE! (dalej już wiecie co robić),
- gdy luty ma 29 dni DIL wyłączy się 29 lutego rano - robisz sobie przerwę 1-dniową do 1 marca (tak jak w miesiącach 31-dniowych).

ZALETY (brak w zasadzie wad):
Okres działania usługi/DILa pokrywa się z miesiącem kalendarzowym i z okresem sumowania GB w miesiącu (na potrzeby DILa i lejka) i pokrywa się ze statystyką w Play24 - bardzo łatwo sprawdzić ile się pobrało GB w bieżącym okresie (wybieramy "Bieżący") lub w poprzednim okresie (wybieramy "Poprzedni").
Dodatkowo zawsze 1. dnia kolejnego miesiąca lejka już nie mamy i nie musimy niczego pamiętać i o nic się martwić. Nie trzeba więc pisać reklamacji. Po prostu Nirwana!
Bez znaczenia jest też wtedy czy system będzie trzymał lejek do końca miesiąca czy do końca trwania usługi (a powiem Wam w zaufaniu, że to się w Play zmienia!) - po prostu oszukaliśmy system!
No i te dłuuuuugie randki (będzie ich 5 w roku i zawsze w tym samym terminie więc łatwo będzie dużo wcześniej wszystko dokładnie zaplanować :) ).

PS. Co 4 lata, w latach przestępnych (z lutym 29-dniowym) randek będzie 6 :) ale to najwcześniej w 2020 roku...

---edit---
kilka dodatkowych poprawek i dopisków

Re: Koniec Darmowego LTE w Red Bull Mobile 7.

Post:21 mar 2017, 19:20
autor: Pijo
jarekt., wielkie dzięki za cynk! Sprawdzę przy najbliższej okazji czy tak to działa.

Re: Koniec Darmowego LTE w Red Bull Mobile 7.

Post:21 mar 2017, 19:21
autor: adik
czyli wykupienie jeszcze jednego pakietu danych kasuje lejek hm to ciekawe, sprawdzę to przy najbliższym lejku.

Re: Koniec Darmowego LTE w Red Bull Mobile 7.

Post:21 mar 2017, 19:24
autor: kaspeed
Magia mam jeden dziewyczy starter ale wersja 100dni za 50zł:) ktos na priv podpowie:)?

Re: Koniec Darmowego LTE w Red Bull Mobile 7.

Post:22 mar 2017, 20:31
autor: grzesio0401
Mam DIL i RWK w RBM5(po przejściu z RBM7MNP). W moim przypadku(wioska) to najlepszy dostęp do internetu jeśli chodzi o jakość/cena i pewnie długo się to nie zmieni. RWK mam do końca 2017. Jak myślicie, udałoby się zabezpieczyć na przyszły rok przenosząc teraz numer i aktywować numer pod koniec roku? Przeniósłbym już ale w punkcie gdzie to ostatnio robiłem poinformowali mnie, że już nie mają starterów i musiałbym szukać następnego a nie wiem czy jest sens.

Re: Koniec Darmowego LTE w Red Bull Mobile 7.

Post:22 mar 2017, 21:34
autor: 24bis24
trzy lata masz na aktywacje

Re: Koniec Darmowego LTE w Red Bull Mobile 7.

Post:22 mar 2017, 22:01
autor: surface123
Ale co z tego że 3 lata na aktywacje skoro promocje z RWK mogą wyłączyć w każdej chwili...

Zostanie mu zwykły numer z 7 dniowa własnością konta.

Re: Koniec Darmowego LTE w Red Bull Mobile 7.

Post:23 mar 2017, 14:56
autor: 24bis24
równie dobrze RWK może nie przejść, regulamin :D

Re: Koniec Darmowego LTE w Red Bull Mobile 7.

Post:23 mar 2017, 15:37
autor: roobb990
Jak zrobiles RWK na RBM5 ? Tam nie było promo za rejestracje numeru

Re: Koniec Darmowego LTE w Red Bull Mobile 7.

Post:23 mar 2017, 15:46
autor: reboot
Ale w RBM 7 MNP było RWK jako bonus za rejestrację.
Potem zmieniało się taryfę na RBM5, GB i PLN przepadały, ale RWK zostawało.

Re: Koniec Darmowego LTE w Red Bull Mobile 7.

Post:01 kwie 2017, 12:18
autor: olafo
Kończąc temat lejka to informuję, że mi zniknął po włączeniu nowego DIL a nie z początkiem kwietnia. Do tej pory zawsze to się działo I dnia każdego miesiąca ale w sumie nieistotne, ważne, że hula jak trzeba ;)

BTW obliczyłem jaki jest realny roczny koszt tego internetu. Wyszło mi 5.33 zł miesięcznie przy założeniu, że 2 miesiące siedzimy na pakiecie 20 GB na RBM7. Bez tego założenia czyli przechodzimy od razu na RBM5 wychodzi 6.16 miesięcznie.
No trzeba korzystać z tego póki można bo prędko takiej promocji nie będzie :)

Re: Koniec Darmowego LTE w Red Bull Mobile 7.

Post:01 kwie 2017, 17:24
autor: 24bis24
Mnie
po roku korzystania z DIL-a pozostaje na karcie 31 zł. Tym samym koszt całego użytkowania usługi to 39 zł. :D