Re: Koniec Darmowego LTE w Red Bull Mobile 7.
Post:19 mar 2017, 11:48
ja też w praktyce sprawdzałem i od 1 nie miałem resetu lejka.
Telekomunikacja jak na dłoni
https://www.telepolis.pl/forum/
Kiedys tak było, ale w tym msc lejek zresteował sie dopiero po dezaktywacji DILu.arat99 pisze:Limit w RedBull liczy się od 1 do ostatniego dnia miesiąca.
Sprawdzone w praktyce i na infolinii, data włączenia usługi nie ma znaczenia.
Czyli teoretycznie limit 100 GB powinien być zliczany od chwili aktywacji usługi, jednak praktyka pokazuje inaczej. Limit jest liczony od 1. dnia miesiąca kalendarzowego. Taka informacja została potwierdzona na infolinii RedBull Mobile.Operator zastrzega sobie prawo do obniżenia prędkości transmisji danych danemu Użytkownikowi po przekroczeniu przez niego 100 GB transmisji danych w technologii LTE. W takim przypadku do końca okresu w którym usługa jest aktywna, Użytkownik będzie miał możliwość pobierania i wysyłania danych w technologii LTE z największą prędkością, jaka jest możliwa do osiągnięcia w danych warunkach technicznych, jednakże nie większą niż 2 Mb/s (górna granica prędkości) w przypadku danych pobieranych, oraz nie więcej niż 384 kb/s ( górna granica prędkości) w przypadku danych wysyłanych pod warunkiem, że nie spadła prędkość transmisji danych w związku z wykorzystaniem limitu transmisji danych z pakietów dostępnych w ramach Ofert Red Bull MOBILE na kartę i Red Bull MOBILE na kartę II.
Ale praktyka pokazywała inaczej. W tamtym roku pamiętam, ze lejek był ściągany 1 dnia msc kalendarzowego.DaveX pisze:Czyli teoretycznie limit 100 GB powinien być zliczany od chwili aktywacji usługi, jednak praktyka pokazuje inaczej