DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
  • Strona 104 z 193
  • 1
  • 102
  • 103
  • 104
  • 105
  • 106
  • 193
 #971000  autor: user11
 09 sty 2018, 16:53
kovalskyPL pisze:Witam jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość.
Może było już na forum.
Korzystam z Internetu RBM5 od ok roku. Jak moge zrobic RWK? Jesli nie ma takiej mozliwosci to jak to zrobic na nowej karcie? Kupic inna RBM czy od innego operatora i sie przeniesc do RBM?
adacomp pisze:
damian00716 pisze:Czyli by mieć RBM5 z RWK należy:
1. kupić starter z poza sieci P4, zarejestrować - w salonie muszą mieć starter RBM?
2. przenieść do RBM7MNP jakim kodem?
3. odpalić BzP+RWK - czym jest BzP, jaki kod?
4. przejść do RBM5
5. doładować za min.30zł ale lepiej za 50zł i odpalić DIL

Tak to mniej więcej ma wyglądać?

1. Kupić starter jakiejkolwiek sieci z wyjątkiem P4(Play/Fakt/RBM) i go zarejestrować
2. Nie kodem, tylko iść do salonu Play i tam im powiedzieć że chcesz przejść do RBM i tam w salonie muszą mieć startery RBM.
3. Odpalić Bonus za Przeniesienie w taryfie RBM7MNP kodem *111*340*1# lub poprzez BOK RBM 790666666
4. tak
5. tak
 #971122  autor: jarekt
 10 sty 2018, 12:47
@kovalskyPL, przeczytaj jeszcze raz chociaż p.1 powyżej. Potem napisz czy go zrozumiałeś i potem napisz jaki starter masz kupić aby udowodnić, że zrozumiałeś.

PS. I edytuj posty, a nie pisz nowe jeden pod drugim.
 #971139  autor: neotele
 10 sty 2018, 13:27
kovalskyPL pisze:babka z Play powiedziała mi że nie przeniesie mi nr bo nie mają starterow z RBM dlatego zadałem to pytanie tutaj
Poproś w Salonie, aby zamówili startery RBM. Powinny dotrzeć do Salonu w ciągu kilku dni.
 #971185  autor: adacomp
 10 sty 2018, 17:36
DIL działa tylko w macierzystej sieci LTE PLAY.

Nie działa w roamingu Orange, Plus czy T-Mobile a także zasięgu 2G i 3G Play.
 #971189  autor: jarekt
 10 sty 2018, 18:35
Nie każdy rozumie wszystko doskonale więc napiszę:

Gdy włączysz DILa i zaczniesz korzystać z tego darmowego dobrodziejstwa (internet jest szybki, bez limitów ilościowych, limitów prędkości*1 i za darmo), to mogą się obecnie wydarzyć czasami trzy rzeczy:


1. Gubisz zasięg LTE Play i urządzenie przełącza się (jeśli nie zablokowałeś tej funkcjonalności) na 3G Play.

Internet dalej będzie działał (z nawet dużą prędkością*2 jaką zapewnia 3G), a usługa DIL dalej będzie włączona.

Jednakże transmisja nie będzie "darmowa" - będzie Ci się pomniejszał pakiet danych (MB/GB), który masz na koncie (bo "darmowa" jest tylko transmisja w LTE Play).

W pewnym momencie (po kolejnym zaniku LTE) gdy pakiet całkiem się zużyje, transmisja będzie dalej możliwa ale już z prędkością 0,032Mbit/s (czyli 32kbit/s) - jest to tak mała prędkość, że plik o wielkości 100MB zostanie przesłany najwcześniej po... 7 godzinach.
Korzystanie z neta jest praktycznie niemożliwe (choć specjalista da sobie radę pocztę odebrać).

Ale transmisja za to jest zawsze darmowa w RBM (nigdy nie schodzą złotówki z konta za internet - to się dzieje tylko gdy kupisz pakiet).

Ale co gorsza, gdy wróci Ci zasięg LTE Play, a pakiet będzie całkiem zużyty, prędkość dalej będzie 0,032Mbit/s zamiast np. 50Mbit/s - warunkiem bowiem działania DILa z pełną prędkością jest posiadanie jakichś Bajtów na koncie (wystarczą 2 :)). Kupujesz wtedy jakiś pakiet (albo robisz doładowanie i otrzymujesz bonusowe GB).


2. Gubisz zasięg LTE Play i urządzenie przełącza się na LTE Orange - jest to obecnie możliwe.

Internet dalej będzie działał w technologii LTE (ale z małą prędkością 1,5-3,0Mbit/s), a usługa DIL dalej będzie włączona.

Jednakże transmisja nie będzie "darmowa" - będzie Ci się pomniejszał pakiet danych (MB/GB), który masz na koncie (z powodu transmisji danych w roamingu krajowym, a nie na zasięgu LTE Play).

Reszta uwag taka sama jak w p.1.


3. Gubisz zasięg LTE Play, ale urządzenie zablokowałeś na transmisję tylko LTE ("LTE*3 only").

Jeśli urządzenie nie przełączy się na LTE Orange (to też można zablokować/wymusić), to internetu nie będziesz mieć absolutnie żadnego - do momentu powrotu zasięgu LTE Play.

Jeśli przełączy się na LTE Orange, to patrz p.2.


---
*1 możliwy limit prędkości 2Mbit/s po przekroczeniu 100GB i przy jednoczesnym obciążaniu nadajnika.
*2 chyba że włączy się Roaming Krajowy, bo całkowicie stracisz zasięg Play - wtedy prędkość spadnie do 3Mbit/s.
*3 LTE nazywane jest też 4G :)
Ostatnio zmieniony 11 sty 2018, 00:26 przez jarekt, łącznie zmieniany 1 raz.
 #971308  autor: Marek_G
 11 sty 2018, 12:39
Mam pytanie odnośnie tych 30 dni na które aktywuje się LTE.
Miałem zapisane w kalendarzu powiadomienie co 30 dni żeby nie zapomnieć aktywować LTE. Dzisiaj wyskoczyło mi powiadomienie a następne wyświetli się 10 lutego itd. Wcześniej DIL aktywowałem 12 grudnia.
Problem w tym, że ostatnio już drugi raz mi się zdarza, że DIL jest jeszcze aktywny w dniu w którym wyskoczyło powiadomienie chociaż aktywny być nie powinien. Dopiero jutro wyłączy mi się i będę mógł go ponownie aktywować.
Mógłby ktoś powiedzieć czy ostatnio Play nie zmienił jakoś sposobu naliczania tych 30 dni (np. zamiast 30 dni jest miesiąc albo godzina wyłączenia DILu przesunęła się z 5-7 rano na późniejszą)?
  • Strona 104 z 193
  • 1
  • 102
  • 103
  • 104
  • 105
  • 106
  • 193
  • 1
  • 102
  • 103
  • 104
  • 105
  • 106
  • 193