Strona 43 z 70

Post:24 lut 2013, 13:26
autor: Klombik
Czyli jak telefon ma 3G to będzie hulać, tak? A jak będzie miał to "rozwinięcie" tego 3G, czyli te HSPA i HSPA+ to już na pewno będzie hulać, tak? :wink:

Post:24 lut 2013, 13:29
autor: user_delete34
Pewności nigdy nie ma ale powinien, także każdy nowszy technologicznie.
3G na 900 MHz. Każda dobra strona powinna mieć info o częstotliwości. Tutaj też powinno być.
EDIT: Spoko. W razie czego możesz sprawdzić - może model, którym się interesujesz przetestował już ktoś na jdtech.pl i wiadomo, czy współpracuje z aero² czy też nie.

Post:24 lut 2013, 13:30
autor: Klombik
Dzięki, jak bym mógł, to bym dał "pomógł" :wink:

Post:24 lut 2013, 22:29
autor: jakubd
Ja proponuję przewodnik:
http://jdtech.pl/2011/08/aero2-jak-spra ... ialal.html

LTE nas na razie nie interesuje w telefonach, więc problewmu tutaj nie ma.

Post:04 mar 2013, 21:26
autor: Marcin87
Otrzymałem info o wysyłce karty SIM.

Post:06 mar 2013, 11:13
autor: szczupak90
Witam, otóż mam następujący problem. Korzystałem z Aero2 od wakacji, wszystko śmigało fajnie, ale niestety nie wiem jak to zrobiłem, ale wpisałem 3 razy żle kod pin i karta się zablokowała, teraz muszę oczywiście wpisać kod puk, którego za cholerę nie mogę znaleźć.

Z tego co czytałem to mógłbym starać się o wyrobienie drugiej karty, ale weź tu znowu czekaj miesiąc. Napisałem maila do aero, ale coś nie raczą się odpowiedzieć. Ich infolinia też nie działa.

Jest jakiś sposób na odblokowanie karty? Może naprawili by mi to w jakims serwisie gsm?

Post:06 mar 2013, 11:31
autor: Maniek99
@szczupak90
Bez PUKu nic nie zrobisz.

Post:06 mar 2013, 12:11
autor: jakubd
PUK masz na ramce, z której wyłamałeś kartę. Nie ma możliwości ominięcia tego. Najprościej... nie aktywować PINu wcale (karty Aero2 są dostarczane z wyłączonym PINem).

Post:10 mar 2013, 10:21
autor: Ricki1980
Zamówiłem kartę BDI jako rezerwowy internet, przy wypełnianiu wniosku wpisałem tylko pierwsze imię, dopiero po wysłaniu dokumentów zauważyłem nawias (imiona), czy będzie to miało jakiś wpływ na proces wydania karty? Dodatkowo mam pytanie, dotyczące rozłączania internetu co 60 minut, jak to wygląda w telefonie, muszę ponownie coś włączyć. Chciałbym ten internet wykorzystywać w pracy zamiast obecnego Play Online, a jako punkt dostępowy posiadać jak dotychczas HTC 8s.

Post:10 mar 2013, 14:19
autor: jakubd
Raczej nie powinno mieć to większego wpływu, ale cholera wie, czy się nie przyczepią.

Wznawianie - wszystko zależy jak się łączysz. To, co odpowiada za łączenie musi obsługiwać wznawianie - Android robi to samoczynnie, gdy jest potrzebny dostęp, ale dalej zależy to od sposobu udostępnienia netu do komputera.

Post:10 mar 2013, 16:34
autor: Ricki1980
Chciałbym jak dotychczas udostępniać internet z telefony za pomocą wifi na inne urządzenia. Mam nadzieję, ze to jest podobne do nocnego transferu w Play Online, gdzie nawet nie zauważam rekonektu ( ponoć jest taki wymagany dla systemu bilingowego Play)

Post:10 mar 2013, 20:01
autor: jakubd
W Aero2 łączenie czasem trwa dłużej, niż w innych sieciach. No i w czasie wznowienia oczywiście zawsze następuje zerwanie wszystkich sesji - ale to jak w Play jest.

Post:12 mar 2013, 23:05
autor: auvi
Od kilku tygodni jakość usługi Aero2 fatalna. Ciągłe rozłączanie i skoki jakości zasięgu. Lokalizacja: 22-100 Chełm. Praktycznie nie da się wysłać poczty przez webmail, bo podczas 10-minutowego pisania rozłącza i mail jest stracony z powodu "błędu 404". Obecnie piszę na laptopie połączony przez hotspot WiFi otwarty na smarftonie LG (a te są rzekomo znane ze słabego łapania sieci) i nie mam absolutnie żadnych problemów z połączeniem.

Czy jest tu ktoś, kto ma podobne problemy w tej lokalizacji?
Przyznaję, że mam modem niezgodny: E173, ale obawiam się inwestować w inny, bo jednak są to pieniądze a wątpliwość czy Aero2 będzie działać poprawnie na innym modemie jest bardzo silna.

Na tym modemie pracowałem również w sieci Cyfrowy Polsat i wniosek był jeden (testowane na programie TNI): modem ciągle przełącza się pomiędzy BTS co znacząco spowalnia i utrudnia korzystanie. Były duże opóźnienia, ale nie ciągłe rozłączanie jak w Aero2.

Jak sprawdzić czy winny jest modem bez stosowania innego - nie mam takiej możliwości.

Post:12 mar 2013, 23:20
autor: jakubd
E173 jest znany z problemów z Aero2:
http://forum.jdtech.pl/Watek-huawei-e17 ... porcie-usb
Czasem pomaga wybranie "tylko WCDMA". Pojawiło się to około 2-3 miesięcy temu.
Przeskakiwanie między stacjami bazowymi z CP powtórzyło się u ciebie w Aero2, bo to dokładnie ten sam operator.

Post:13 mar 2013, 08:41
autor: auvi
Przeczytałem cały linkowany wątek i widzę, że jedynym skutecznym i najmniej stresowym rozwiązaniem będzie wymiana modemu. Czeka mnie więc jednak inwestycja. Oby za rok czy dwa sytuacja nie powtórzyła się w nowym modelem modemu...

Post:13 mar 2013, 08:43
autor: pakierhakierxd
Dla mnie Aero 2 działa ok ale poza moją miejscowością bo tutaj raz działa a raz nie,na początku było ok,był wtedy też lepszy zasięg :)
Modem mam mifi E5832 ale to raczej nie jego wina jak w innym mieście nie mam problemu.
Napisałem nawet zgłoszenie do Aero 2 i dostałem super odpowiedź:
Witam,
Po weryfikacji zgłoszenia nie stwierdzono problemów po stronie sieci Aero2, stacja która obsługuje ten rejon pracuje poprawnie, przenosi ruch. Karta SIM jest aktywna.
Informujemy, że zgodnie z Regulaminem BDI, Aero2 nie gwarantuje każdemu Korzystającemu, w każdym momencie i każdej lokalizacji minimalnej prędkości BDI. BDI jest udostępniany bez szczególnych gwarancji jakości. Wspomina o tym w szczególności punkt 3.8 Regulaminu, stwierdzający iż „ (…) Operator zapewnia Bezpłatny Dostępu do Internetu w ramach możliwości technicznych (…) chyba że lokalne warunki techniczne dotyczące pojemności Sieci Telekomunikacyjnej Operatora nie będą umożliwiały takiego zalogowania.
Pozdrawiam,
BOK Aero2 Sp. z o.o.
Bezpłatny Dostęp do Internetu
PS:
Korzystający może sprawdzić kartę SIM Aero2 BDI:
Wyślij listem poleconym na adres Aero2 Sp. z o.o. ul. Lwowska 19 00-660 Warszawa z dopiskiem SPRAWDZENIE KARTY SIM, swoją kartę SIM Aero2 BDI wraz z wypełnionym formularzem zgłoszenia usterki z prośbą o sprawdzenie karty SIM oraz zwrotną zaadresowaną do siebie kopertę opatrzoną znaczkami pocztowymi o wartości odpowiadającej wartości przesyłki poleconej wraz z potwierdzeniem odbioru (w obecnej dacie 7 PLN) ,
Jeżeli okaże się, że otrzymana Karta SIM jest uszkodzona lub zniszczona, które nastąpiło z przyczyn leżących po stronie Korzystającego wówczas Aero2 poinformujemy e-mailem i poprosimy o wpłacenie Depozytu za Duplikat karty SIM zgodnie z Regulaminem BDI.
Jeśli okaże się, że karta SIM jest sprawna wówczas Karta BDI zostanie odesłana listem poleconym za potwierdzeniem odbioru w kopercie załączonej do korespondencji, w której Kartę BDI otrzymało Aero2, na adres na niej wskazany.
Jeżeli w wyniku sprawdzenia okaże się, że karta SIM BDI jest uszkodzona z przyczyn leżących po stronie Aero2, wówczas wydana zostanie nowa kartę SIM i na koszt Aero2 wysłana listem poleconym wraz z potwierdzeniem odbioru do korzystającego na adres wskazany do korespondencji w formularzu rejestracyjnym wraz z kopertą i znaczkami pocztowymi o wartości odpowiadającej wartości przesyłki poleconej wraz z potwierdzeniem odbioru (w obecnej dacie 7 PLN).
Aero2 dokonuje sprawdzenia sprawdzi kartę SIM BDI w ciągu 7 dni roboczych dni od jej otrzymania. Weryfikacji będą podlegały wyłącznie karty SIM zgłoszone zgodnie z powyższą procedurą oraz z załączonym wypełnionym formularzem wniosku o sprawdzenie karty SIM

Post:13 mar 2013, 19:04
autor: jakubd
Jedyne czego nie rozumiem, to cena 7 PLN za odesłanie karty - kwota nie trzyma się ani cennika PP, ani niczego innego poza widzimisię Aero2.

[ Dodano: 2013-03-22, 08:25 ]
Jakby kogoś interesowało skąd biorą się problemy z nawiązywaniem połączenia prawdopodobną przyczynę opisałem tutaj: http://jdtech.pl/2013/03/aero2-narastaj ... zenia.html
Jeżeli faktycznie ograniczenie liczby użytkowników na poziomie '20% zasobów' zrobili właśnie tak, to... bez komentarza.

Post:02 kwie 2013, 16:41
autor: auvi
Od soboty oraz przez całe święta do dziś połączenie Aero niemożliwe. Kolejny sabotaż czy dalszy ciąg tego samego?

Post:02 kwie 2013, 17:30
autor: Kryniczanin
auvi, U mnie chodzi choć czasem trzeba 10x nawiązywać połączenie bo wywala.

Post:03 kwie 2013, 15:25
autor: Edmund
U mnie przez święta Top NetInfo wywalał błąd 691. Ale wystarczyło zrestartować program, albo spróbować parę razy, bo dopiero za którąś tam próbą połączył się.