DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.

Moderator: Moderatorzy

 #966565  autor: Eon
 16 gru 2017, 11:49
Jakis czas temu (ponad rok) straciłam swój numer tel który był w Play (numer przeniesiony z Orange). Wyjechałam za granice, numer był nieużywany i niedoładowywany więc został wyłaczony przez Play i zwrócony do Orange. Gdy dzwoni się na ten numer to jest informacja ze "wybrany numer nie istnieje". Kontaktowałam sie z Orange telefonicznie i pisemnie ale konsultanci ze swoimi uprawnieniami i wiedzą nie mogą nic zrobić bo w dostępnych numerach go nie ma. Czy jest jakaś możliwość nawet odpłatnie odzyskania lub zakupienia dokładnie takiego numeru? ( np. numer na życzeni itp.) ? Jeśli nie da sie odzyskać to może ew. jest jakaś możliwość odebrania jednego SMSa który zostanie wysłany na ten numer ??
Jeśli ktoś odpłatnie może mi pomóc to prosze o kontakt na PW.
 #966607  autor: ssjdamian
 16 gru 2017, 14:43
Sugeruję iść do Salonu bo usługę numer na życzenie mają dostępne salony tylko. Obawiam się, że usługa dostępna jest tylko w abonamencie. Albo trzeba będzie wsiąść abo z jakimś numerem i potem ten numer odpłatnie zmienić, albo odpłatnie od razu będziesz mógł ten numer wybrac. Sugeruję udać się do salonu firmowego Orange.
 #966618  autor: Eon
 16 gru 2017, 16:29
Czy salony firmowe mają dostęp do innych informacji niż infolinia ? Bo rozmawiałam z działem abo oraz prepaid i nie mają go na stanie
 #966647  autor: cedrus
 16 gru 2017, 18:34
A czy teoretycznie ten numer może już gdzieś wisieć na ścianie jako nowy starter (np. w sklepie)? Wtedy też chyba nie ma szans na przejęcie tego numeru bo co by zrobił potencjalny kupujący kupując "zajęty" numer?
 #966737  autor: kaspeed
 16 gru 2017, 22:40
Numer przez 2-4lata nie jest do ponownego uzytku.Wisi w próźni.Wiec i na starterze go nie będzie

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #966749  autor: klaudia123
 16 gru 2017, 23:08
idz do Orange, później PLAY - salon firmowy własny:
- numer na życzenie + umowa abonamentowa + gada zwięzła co się stało, ktoś z góry mus klepnąć aby numer włączyli, CHOĆ jeśli jest wewnętrznie karencja na ileś MC to pupa, tyle czekasz....
 #966752  autor: Eon
 16 gru 2017, 23:18
każdy op ma taki okres karencji 2-4 lata ? Ten numer może juz być ok 2lata.
Nie da się uderzyc z pismem do jakiegoś działu ?
Czy pomarańcza ma jakis swoich forumowych konsultantów jak np: play4you ?
klaudia123 pisze:idz do Orange, później PLAY - salon firmowy własny:
...
Czy cos sie jeszcze da zrobic w playu skoro ponad rok temu zwrócili ten numer do macierzystej sieci ?? Chociaz w playowym sysytemie nadal mają moje dane rejestracyjne, hasło do konta itp.
 #966753  autor: ssjdamian
 16 gru 2017, 23:34
Wydaje mi się, że 2 lata to długi okres. W Orange obiło mi się o uszy, że numer jest "zamrożony" jakieś pół roku nim znów trafi do puli.
 #967104  autor: Dorotea
 18 gru 2017, 23:45
ssjdamian pisze:Sugeruję iść do Salonu bo usługę numer na życzenie mają dostępne salony tylko. Obawiam się, że usługa dostępna jest tylko w abonamencie. Albo trzeba będzie wsiąść abo z jakimś numerem i potem ten numer odpłatnie zmienić, albo odpłatnie od razu będziesz mógł ten numer wybrac. Sugeruję udać się do salonu firmowego Orange.
Coś podobnego jest dostępne też przy zamówieniu online, wystarczy kliknąć w "Wybierz swój numer telefonu" i wpisać żądany. Niestety pula jest skromna, pokazało mi, że wybór jest z 7500 numerów.
 #967105  autor: kozien70
 19 gru 2017, 00:13
Odnośnie usługi "numer na życzenie" w Orange - niedawno przechodziłem ten temat. Chciałem wskazać konkretny, pełny numer. Niestety nie da się. Oto fragment odpowiedzi, jaką otrzymałem z BOK-u:

Numer na życzenie - numer abonencki, którego ostatnie 4 cyfry proponuje Klient. Jego dostępność jest weryfikowana w Biurze Zakupów i Logistyki Produktu u Specjalisty ds. Wspomagania Operacyjnego. Pierwsze 5 cyfr numeru dobierane jest przez Orange Polska S.A. zgodnie z bieżącymi możliwościami technicznymi. Koszt 500 zł.