DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.

Moderator: Moderatorzy

 #960884  autor: ERA_GSM
 13 lis 2017, 20:24
witam
jak w temacie-czy ktoś zna patent jak w usłudze abonamentowej sterować przekierowaniami (chcę mieć tylko przy wyłączonym telefonie) a tmobile uszczesliwił mnie wszystkimi (gdy zajęte, gdy nie odbieram itp) w menu połączeń w telefonie niby mam wyłączone i telefon pokazuje ich status jako nieaktywne (co nie jest zgodne z prawdą) próbowałem też kodów ekspresowych ale nie chcą działać. wiem,że mogę wyłączyć pocztę ale nie na tym mi zależy. na infolinii niby stwierdzili,że mogą być albo wszystkie albo nic. ALE zastanawia mnie nel kumpla (też w tm) i u niego np przekierowanie po 30 sekundach nie działa-dało się wyłączyć. Mało tego nawet gdy to przekierowanie jest wyłączone to sieć daje mu 60 sekund na odebranie połączenia przed jego odrzuceniem a u mnie nawet jak kiedyś miałem je wyłączone to miałem tylko 30 sekund na odbior połączenia... :roll:
 #969028  autor: ERA_GSM
 30 gru 2017, 08:27
Dobra-skoro przez tyle czasu mi nikt na to nie odpowiedział a ja dopiero otrzymałem odpowiedź od techników to:
mając włączoną usługę volte po stronie operatora i wyłączoną w menu telefonu (jak pamiętacie były kiedyś problemy z jej działaniem więc ją wyłączyłem w menu telefonu) aby móc sterować przekierowaniami należy NAJPIERW włączyć i "zalogować" się do usługi volte na telefonie lub vowifi i dopiero wtedy zmieniać przekierowania w odpowiednim menu telefonu-i wtedy to działa!

może kiedyś się komuś ta informacja przyda...

P.S.
taka ciekawostka-po wyłączeniu przekierowań na pocztę "gdy nie odbiera" i będąc zalogowanym do volte mam aż 2 minuty na odbiór połączenia a będąc w 3G jedynie 30 sekund zanim sieć rozłączy połączenie przychodzące
 #974461  autor: sql
 27 sty 2018, 17:09
Jeśli mamy no limit w ofercie na kartę albo abonament w TMobile to czy płatne są przekierowania połączeń do innych sieci komórkowych krajowych ?
 #976905  autor: ERA_GSM
 11 lut 2018, 03:07
kiedyś było tak (a pewnie nic się nie zmieniło) że przekierowania na numer inny niż poczta głosowa nie wliczają się w skład darmowych minut i są płatne zgodnie z cennikiem...