Re: VoLTE i VoWiFi w polskich sieciach
Post:26 wrz 2017, 21:45
Spoko czyli to nie tylko problem androida
Telekomunikacja jak na dłoni
https://www.telepolis.pl/forum/
OK, sam siebie zacytuję, aby było wiadomo o co chodzi.f0ku5isko pisze:Na jakim telefonie występował ten problem? U mnie jest identycznie na S8 w wersji XEO, natomiast na A5 2017 z brandem T-Mobile było wszystko w porządku.Wulo pisze:Co do różowego VoLTE i VoWiFi to aż tak "różowo" nie jest, przynajmniej u mnie. Wczoraj przez cały dzień jak ktoś do mnie dzwonił to słyszał w słuchawce, że "nie ma takiego numeru" telefon oczywiście w LTE, ikonka VoLTE aktywna... zorientowałem się wieczorem, wyłączyłem VoLTE i wtedy elegancko zrzucało do 3G. Dzisiaj już działa normalnie po VoLTE. Co do VoWiFi to tak sobie, często jestem na Huawei B315 z mobilnym Play, stacjonarny Netia z jakimś TP-LINK, ODU-IDU 200 z Cyfrowym Polsatem, rozmowę rwie, przy SMSach kręci kółkiem i nie zawsze wyśle... Albo moja XZ Premium ma jakiegoś focha, albo nie wiem, bo Internet na każdym 10-20Mb/s...
Według mnie obie te technologie chyba nie są do końca opracowane itp...
Na dniach (być może nawet dziś, lub jutro) będę wgrywać na swój S8 z powrotem brand T-Mobile żeby zobaczyć, czy problem zostanie rozwiązany.
Czekam. Oby Nokia to w końcu ogarnęła bo wygląda to bardzo źle.Marcin_ pisze:Ma ruszyć od początku tygodnia wg harmonogramu prac. Jeśli nie ruszy to może oznaczać większą przerwę w działaniu usługi bo z tego co mi wiadomo skończyła się już cierpliwość w OPL i zaczną się sypać porządne kary dla Nokii.
Bo tylko promil geek-ów wie o istnieniu tej usługi, zauważa jej brak i płacze o tym do znudzenia pod każdym wpisem na blogu OrangeMixiorek pisze:Wcześniej pisałeś o promilu geeków. 4% to nie są dla mnie tylko zapaleńcy.