Re: VoLTE i VoWiFi w polskich sieciach
Post:15 wrz 2017, 09:08
Co oni cały system od nowa budują pod VoLTE? Kolejny dzień bez usługi.
Telekomunikacja jak na dłoni
https://www.telepolis.pl/forum/
Dla TMobile platformę stawiał Mavenir Systems.kozien70 pisze:Ktoś wie, na czyjej platformie stoi VoLTE i VoWiFi w T-mobile?
Chłopaki nie mogą sobie poradzić. Jeśli chodzi o platformę Nokii to niestety był to bardzo zły wybór. IMO jest kiepsko skonfigurowana, ale tak to jest jak się chcę przyoszczędzić.p2225 pisze:Co oni cały system od nowa budują pod VoLTE? Kolejny dzień bez usługi.
Więc dlatego T-mobile potrafi mieć SMS i MMS dostępne po WiFi Calling, a Orange nie.Marcin_ pisze:Chłopaki nie mogą sobie poradzić. Jeśli chodzi o platformę Nokii to niestety był to bardzo zły wybór. IMO jest kiepsko skonfigurowana, ale tak to jest jak się chcę przyoszczędzić.p2225 pisze:Co oni cały system od nowa budują pod VoLTE? Kolejny dzień bez usługi.
Koło 5 rano znów zaczęło działać, przynajmniej wtedy zobaczył na wyświetlaczu.p2225 pisze:A u mnie działa. Android
Moim zdaniem od czwartku 07.09. Popołudniu już był problem.p2225 pisze:VoLTE dalej nie działa od piątku 08.09.
Nie przypominam sobie w tym momencie tak długiej awarii usługi. 10 dni w obecnych czasach to jest wieczność.Marcin_ pisze:Powinno działać ale platforma leży i póki co nie widać żadnego światełka w tunelu. Już miała ruszyć ale znowu się posypała konfiguracja. Strasznie kiepsko jest to zaimplemetowane.
Nokia aż tak nie wspiera Orange?Co do platformy w TMobile oczywiście nie jest ona idealna i jeszcze jej daleko do tego ale jesy dużo stabilniejsza niż system stworzony dla Orange. Są kłopoty z smsami i czasami z dostępnością użytkowników ale cały czas pracujemy nad wyeliminowaniem wszystkich niedogodności. Co więcej jest tutaj ogromne wsparcie ze strony MS.
Ale potem usługi zaczęły działać, przy czym VoLTE tylko jako przedłużenie WiFi Calling lub w trybie LTE only.Mixiorek pisze:Moim zdaniem od czwartku 07.09. Popołudniu już był problem.p2225 pisze:VoLTE dalej nie działa od piątku 08.09.
Kolego - a wiesz może coś czy są plany i jeżeli tak, jak bardzo zaawansowane żeby wdrożyć volte dla taryf biznesowych?Marcin_ pisze:. Są kłopoty z smsami i czasami z dostępnością użytkowników ale cały czas pracujemy nad wyeliminowaniem wszystkich niedogodności. Co więcej jest tutaj ogromne wsparcie ze strony MS.