Co do VoLTE w T-mobile to w ostatnim czasie kiepsko to wygląda. W październiku zaczęły się problemy. Jadąc autem nie przełącza płynnie, tylko zrywa rozmowę po przejściu na 3G, w mieście też chętniej wyrzuca do 3G. Jako, że umowa jest na mojego brata (mamy ofertę T2 rodzinną) to brat składał reklamację. Wyłączyliśmy VoLTE w telefonach (Xperia XZ Premium, 2x XZ). Od października do dziś T-mobile jako rekompensatę za niedziałającą usługę dał po 10 zł rabatu na numer, czyli 30 zł miesięcznie (jeszcze siostra, która też ma problem z VoLTE). Na początku stycznia dostaliśmy SMSa, że "usługa powinna działać normalnie". Włączyliśmy VoLTE i dalej to samo, zrywa. Będąc u siebie na wiosce jest jeszcze ciekawiej, bo dosyć że zerwie połączenie to jeszcze wyrzuci kompletnie z sieci. Dzisiaj znowu telefon do BOK T-mobile i konsultant od progu powiedział, że zna problem i sam z siebie dał 25 zł rabatu na jeden miesiąc
zobaczymy jak będzie dalej, ale od samego startu VoLTE to mamy uczucie, że to bardzo początkowe beta testy tej usługi
PS. VoWiFi działa bez zastrzeżeń.