DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 122 z 308
  • 1
  • 120
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • 308
 #961545  autor: kozien70
 17 lis 2017, 13:30
Super! To chyba pierwszy telefon "niemarkowy" mający VoLTE w Orange. Przynajmniej pierwszy, o którym tu ktoś pisze. Ciekawe, czy Orange udostępniło swoje ustawienia VoLTE Google-owi, żeby dawał je producentom, czy też jest to efekt działania tego producenta "na własną rękę" :-)
Skąd masz ten telefon? Czy możesz podać linka "do niego"?
 #961548  autor: kozien70
 17 lis 2017, 13:37
Z tego co widzę, to dual sim. Czy druga karta jest w trybie 3G/2G czy tylko 2G?
I czy jest HD Voice w 2G? :-)
 #961549  autor: muchakk
 17 lis 2017, 13:38
Druga karta jest 3G. Co do HDvoice w 2G, jak to sprawdzić :)?
 #961550  autor: harys
 17 lis 2017, 13:39
OMG co tu się wyprawia ostatnio :)
To się nazywa prawdziwy postęp.
Chłopaki z miuipolska już dawno mówili że w sofcie są zrobione pliki pod VoLTE ale operatorzy jakoś to blokują i VoLTE nie dziala. Może to moment przełomowy :D

Wysłane z Le Pro 3
 #961551  autor: kozien70
 17 lis 2017, 13:41
@muchakk - Ustaw kartę w tryb GSM (czyli 2G only) i zadzwoń na jakiś numer w tej samej sieci, z którym normalnie masz na 100% HD Voice. Jeśli ogólnie odczuwasz różnicę między HD Voice a zwykłą rozmową, to od razu powinieneś zauważyć obecność lub brak HD.

@harys - miejmy nadzieję, że to właśnie ten moment. Im więcej telefonów z VoLTE tym lepiej.
 #961555  autor: muchakk
 17 lis 2017, 13:56
To was zainteresuje:
Obrazek

Jest nawet T-mobile UE :)

Według mnie w 2G jest HDvoice.
 #961670  autor: muchakk
 18 lis 2017, 10:49
Wiem, że nie powinno sie pisać posta pod postem za co sorry. Pobawiłem sie troche voLTE i zauważyłem, że działa ono e Orange bez problemu po wybraniu opcji IMS Orange bądź Ericsson. Jak macie mozliwość zarzadzania tymi ustawieniami u siebie i nie macie ustawień Orangr, a są te drugie to spróbujcie tych drugich. Może uda sie u was odpalić voLTE :)
 #961680  autor: Spacedust
 18 lis 2017, 12:28
Nie wyłączyło, tylko tak badziewnie to działa. Przerzuć na "tylko dane" i potem na "głosowy i danych" i wszystko będzie działać. Właśnie przed sekundą sprawdziłem i połączenie poleciało przez LTE.

Co do VoWifi to też działa normalnie. Sprawdziłem w trybie samolotowym z włączonym Wi-Fi.
 #961686  autor: f0ku5
 18 lis 2017, 13:13
Ja z kolei wczoraj ponownie zgłosiłem problemy z VoLTE do T-Mobile.
Poniżej wklejam fragment mojego maila, gdzie opisuję co konkretnie się dzieje.
1. Nagle nie mogę wykonać połączenia, telefon od razu po wybraniu numeru wyświetla "rozłączono".
2. Biorę drugi telefon i dzwonię do siebie.
3. Mój telefon spada z LTE do 3G, aby odebrać połączenie.
4. Po zakończeniu rozmowy mój telefon wraca do LTE i aktywuje od nowa VoLTE.
5. Można z powrotem dzwonić przez VoLTE bez przeszkód, aż pojawi się kolejna sytuacja z 1 punktu i cała sytuacja zatoczy koło.
Dziś dostałem taką odpowiedź... Ręce mi opadły. Chyba trzeba sobie na dłużej dać spokój z tym VoLTE.
Witam Pana,
serdecznie przepraszam za niedogodności podczas korzystania z naszej usługi VoLTE. Faktycznie usługa ta jest w początkowej fazie testów i niestety zdarzają się spore kłopoty podczas jej używania.

Jako operator na pewno będziemy tę funkcję udoskonalać zatem proszę co jakiś czas aktywować ją w telefonie i sprawdzić czy działa poprawnie.

Jeszcze raz przepraszam za niedogodności.
 #961692  autor: Remington
 18 lis 2017, 14:11
Spacedust pisze:Nie wyłączyło, tylko tak badziewnie to działa. Przerzuć na "tylko dane" i potem na "głosowy i danych" i wszystko będzie działać. Właśnie przed sekundą sprawdziłem i połączenie poleciało przez LTE.

Co do VoWifi to też działa normalnie. Sprawdziłem w trybie samolotowym z włączonym Wi-Fi.
Rano wyskoczył komunikat, że operator Orange zablokował usługę, samo przełączyło się na "tylko dane". Próba zmiany na "głosowy i danych" zakończona komunikatem, że operator zablokował usługę. Być może na niektórych kontach tylko.
 #961693  autor: f0ku5
 18 lis 2017, 14:17
Kryniczanin pisze:Jaki operator taka jakość:-)
Chyba Ci się coś pomyliło, nie jestem w Play'u.
 #961696  autor: Kryniczanin
 18 lis 2017, 14:27
f0ku5isko

Play jakoś nie uruchamia usług które działają tylko i wyłącznie teoretycznie jak VoLTE w Orange i T-Mobile :-)
 #961702  autor: muchakk
 18 lis 2017, 15:13
U mnie też nie działa. Pomimo znaczka volte przenosi wszystko do 3G z komunikatem "awaria sieci komórkowej".
 #961707  autor: Spacedust
 18 lis 2017, 15:35
Te komunikaty mam już od paru dni, ale po kilku próbach wszystko wraca do normy. Jest to raczej globalna awaria.

Jak PLAY wdroży VoLTE na iPhone'ach to będzie płacz, że niektórzy nie będą mogli wymusić 2G, ale za to jak ładnie spadnie ruch 2G w sieci macierzystej jak również u partnerów roamingowych.

Zostanie tylko możliwość wymuszenia 2G w Plusie, bo tam to nigdy VoLTE nie będzie ;)
 #961708  autor: myk6414
 18 lis 2017, 15:42
A w tm przy włączonym volte smsy nie dochodzą. Tzn dochodzą ale jak w loterii... Po wyłączeniu i ponownym włączeniu zaczynają działać ( ale stare nie dochodzą).
 #961709  autor: kozien70
 18 lis 2017, 15:46
@Kryniczanin - Twoje dwa ostatnie komentarze dużo wnoszą do sprawy...
Masz już na forum tak duży staż, że wręcz nie wypada generować takie fanbojowe nic nie wnoszące przepychanki.

Warszawa, Orange S7Edge OPV - działa zarówno VoLTE jak i VoWiFi. Sprawdzane przed chwilą.
T-Mobile, J5 2017 - podobnie. Przyjrzę się SMSom wg sugestii @myk6414
  • Strona 122 z 308
  • 1
  • 120
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • 308
  • 1
  • 120
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • 308