DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 124 z 308
  • 1
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 126
  • 308
 #961796  autor: ReVoLTEa
 19 lis 2017, 14:13
Nikomu? Ale to chyba regionalna polska polityka? Jeżeli w Czechach mogą wpuszczać A3 i A5 2016 do VoLTE. Chyba opom powinno najbardziej zależeć żeby było jak najmniej badziewia GSMowego w sieci, mogliby prędzej refarmować zasoby pod inne technologie, zatem powinni wspierać te telefony.
 #961801  autor: dagonPL
 19 lis 2017, 14:31
Właśnie wpadł do mnie znajomy, ma A3 2016 z brandem T-Mobile i ma w ustawieniach połączeń VoLTE. W chwili obecnej jednak spada do U2100 podczas polaczenia.

Twitter @FonRuchalFest
 #961803  autor: dagonPL
 19 lis 2017, 14:39
Nie wiem, jak bedzie nastepnym razem to obadam dokladniej. To gosc ktory nie wie co to VoLTE , a B1, B7 czy B20 kojarzy mu się tylko z betonem :D.

Jak mu powiedziałem co chce sprawdzić i dlaczego, powiedział że ma to głęboko w D... ważne że może dzwonić :mrgreen:

Twitter @FonRuchalFest
 #961806  autor: kvasir
 19 lis 2017, 15:17
harys pisze:Nikomu nie zależy żeby dodawać nowe funkcjonalności do starych telefonów. Masz kupić nowszy model

Wysłane z Le Pro 3
Na razie operatorom nie będzie zależało aby każdy posiadacz telefonu który ma w specyfikacji VoLTE aby ta funkcjonalność działała, tym bardziej że na razie to raczkuje, chyba że będą chcieli na All IP przejść wtedy będzie to konieczność. Może za 2-3 lata będzie działało jak należy w naszych sieciach. Podobnie mamy z HD Voice, w sieciach macierzystych działa ale między operatorami dopiero teraz w miarę działa (i nie zawsze) a było zapowiadane że będzie działać pod koniec 2016 roku
 #961842  autor: kozien70
 19 lis 2017, 18:01
dagonPL pisze:Właśnie wpadł do mnie znajomy, ma A3 2016 z brandem T-Mobile i ma w ustawieniach połączeń VoLTE. W chwili obecnej jednak spada do U2100 podczas polaczenia.
???
Jesteś pewien, że to A3 2016 a nie 2017 i że na pewno ma software oryginalny brandowany polskim T-Mobile? Zrób proszę screeny z ustawień i ekranu z wersją oprogramowania.
Miałem ten telefon przez kilka dni w zeszłym tygodniu, razem z kartą T-Mobile z włączonymi usługami VoLTE i VoWiFi i żadnych ustawień w telefonie nie było. Telefon tego nie obsługiwał.
Jutro w pracy mogę to potwierdzić.
 #961864  autor: ReVoLTEa
 19 lis 2017, 19:12
A więc jednak dobrze gdzieś widziałem że wspierają już starszą A5'16 W poniedziałek w pracy sprawdzę też u koleżanki która go ma i abo w T-mobile.
 #961871  autor: f0ku5
 19 lis 2017, 20:35
ReVoLTEa pisze:Dla polskiego T-mobila podają że 14 listopada była aktualizcja:

https://www.sammobile.com/firmwares/gal ... A510F/TPL/
Mały offtop - naprawdę nie ogarniam aktualizacji Androida w przypadku Samsunga :D
Ta najnowsza wersja brandowana T-Mobile ma poprawki zabezpieczeń z października, a mój kumpel który siedzi na XEO nadal ma z 1 sierpnia... :smt005
 #961872  autor: ReVoLTEa
 19 lis 2017, 20:46
Samsung chyba najpierw daje brandowane a potem XEO, ja dostałem niedawno do S7 XEO z końcówką DQJ3 i poprawkami na 1 października. Co ciekawe po tej aktualizacji wejście w *#2683662# daje komunikat "Not supported", a przed aktualizacją działało service menu.
 #961873  autor: bed
 19 lis 2017, 20:47
Takie sytuacje są nie tylko w Samsungu. Jak miałem Sony i obserwowałem ich sprzęt ze dwa lata temu to nie zawsze wersja "ze sklepu" dostawała jako pierwsza nową wersję softu. Często to właśnie jakiś operator wypuścił wcześniej update.

Teraz najważniejsze, żeby info się potwierdziło i wdrożyli te usługi na pozostałe brandy (z odpowiednimi ustawieniami dla każdego operatora) oraz dla wersji generycznej. To dałoby szansę przy okazji na aktualizację wdrażającą nowe rozwiązania dla modeli z poziomu J5 2016, który to dostał niedawno 7.1.1, a jest jednym z najpopularniejszych słuchawek z tej półki. Oczywiście o ile procek na to pozwala.

B7+ B1 + B3 + B20 Orange (QAM256 MIMO 2x2):
https://www.speedtest.net/result/a/6024915549.png
 #961879  autor: Wosiu96
 19 lis 2017, 20:54
f0ku5isko pisze:
ReVoLTEa pisze:Dla polskiego T-mobila podają że 14 listopada była aktualizcja:

https://www.sammobile.com/firmwares/gal ... A510F/TPL/
Mały offtop - naprawdę nie ogarniam aktualizacji Androida w przypadku Samsunga :D
Ta najnowsza wersja brandowana T-Mobile ma poprawki zabezpieczeń z października, a mój kumpel który siedzi na XEO nadal ma z 1 sierpnia... :smt005
Ja mam s8 xeo i dostałem w piątek aktualizację w której mam poprawki październikowe.
 #961883  autor: f0ku5
 19 lis 2017, 21:21
Wosiu96 pisze:
f0ku5isko pisze:
ReVoLTEa pisze:Dla polskiego T-mobila podają że 14 listopada była aktualizcja:

https://www.sammobile.com/firmwares/gal ... A510F/TPL/
Mały offtop - naprawdę nie ogarniam aktualizacji Androida w przypadku Samsunga :D
Ta najnowsza wersja brandowana T-Mobile ma poprawki zabezpieczeń z października, a mój kumpel który siedzi na XEO nadal ma z 1 sierpnia... :smt005
Ja mam s8 xeo i dostałem w piątek aktualizację w której mam poprawki październikowe.
Nie zrozumiałeś o co mi chodziło...
 #961889  autor: KR2615
 19 lis 2017, 21:40
Mam iPhona 6s w Orange Yes, numer przeniesiony z VM gdzie był miesiąc, wcześniej 2 lata w abo Orange gdzie Wifi Calling chodziło bezproblemowo, teraz nie można włączyć i proszą o kontakt z Orange. Chłopak w galerii handlowej próbował mnie zbyć, powiedział, że powinno chodzić a jak nie to ew. infolinia a od siebie dodał, ze to nawet lepiej bo nie mogą "namierzyć danych o lokalizacji przez WiFi".

Szczerze nie chce mi się dzwonić na infolinie, spędzić tam pół godziny i po 6 przełaczeniach między konsultantami z różnych działów usłyszeć, ze "po ich stronie jest wszystko ok" i powinienem udać się do Salonu/obiec Stary Rynek dookoła/wykonać 256 przysiadów (niepotrzebne skreślić)
 #961891  autor: kozien70
 19 lis 2017, 21:56
@VIP-card - dobrze telefon Ci podpowiada. Musisz skontaktować się z Orange albo poprzez infolinię albo poprzez zgłoszenie przez Mój Orange i poprosić o "aktywację lub restart usługi VoWIFI oraz VoLTE ponieważ mimo kompatybilnego telefonu usługi nie działają".
Tak się na niektórych numerach w Orange dzieje.
ReVoLTEa pisze:Dla polskiego T-mobila podają że 14 listopada była aktualizcja:

https://www.sammobile.com/firmwares/gal ... A510F/TPL/
To może być wyjaśnienie tej sytuacji: w aktualizacji kilka dni temu pewnie dodali VoLTE i VoWIFi dla T-mobile. Świetna informacja :-)
 #961893  autor: ReVoLTEa
 19 lis 2017, 22:03
@kozien70

Teraz tylko czekać na aktualizację XEO z VoLTE dla A5'16 :-) Miło by było jakby taka A3'16 też dostała... ale chyba marne szanse. Jak to jest, telefon wspiera sprzętowo VoLTE a uwalają to softwarowo...
 #961900  autor: kozien70
 19 lis 2017, 22:39
Potwierdzam - Galaxy A5 2016 z brandem T-mobile.pl w ostatniej aktualizacji sprzed paru dni (14 listopada) otrzymała ustawienia a więc i obsługę VoLTE i VoWiFi.

@ReVoLTEa - myślę, że w najbliższej aktualizacji brandowanej T-mobile A3 2016 te ustawienia również się pojawią. Dam znać.

A skoro T-mobile uruchomił VoLTE i VoWiFi dla serii A 2016, to miejmy nadzieję Orange również to zrobi. A jeśli Samsung będzie miał już ten komplet ustawień, to myślę, że doda to również do niebrandowanego XEO jak to do tej pory miał w zwyczaju robić z innymi modelami.
 #961903  autor: Pabloz
 19 lis 2017, 23:24
Na wificalling-volte.pl poprawiłem już informacje na które zwróciliście uwagę. Dziękuję i liczę na dalszą współpracę ;) W wolnej chwili poprawię tabelkę tak, żeby nagłówki były cały czas widoczne podczas skrolowania.

Lista telefonów z obsługą WiFi Calling (VoWiFi) i VoLTE w Polsce: https://wificalling-volte.pl/
  • Strona 124 z 308
  • 1
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 126
  • 308
  • 1
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 126
  • 308