DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 134 z 308
  • 1
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • 136
  • 308
 #965642  autor: myk6414
 11 gru 2017, 18:11
bobix pisze:
ja.michal pisze:Nadal tylko określony abonament?
To nie w każdym abo to działa oprócz taryf korpo?
W korpo już działa. Od kilku miesięcy.
 #965643  autor: Mixiorek
 11 gru 2017, 18:27
bobix pisze:Im to już się chyba sufit na głowę spadł...
E tam. Akurat w tym są konsekwentni od lat. Za czasów Ery było to samo. Oficjalne tłumaczenia były kiedyś o ograniczeniach platformy, na której stoi prepaid/ abo. Nieoficjalnie miało to "zachęcać" do brania/ przedłużania umów na nowych taryfach, które od wielu lat są jedną, wielką podwyżką jak ktoś umie dobrze liczyć :-)

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #965645  autor: kozien70
 11 gru 2017, 18:33
Żeby nie wspomnieć o braku dostępu do LTE dla klientów ze starszymi umowami. Choć wcale nie jakimiś superstarymi, bo np. my nie mieliśmy dostępu do LTE przez 2 lata nowej umowy mimo, że podpisaliśmy aneks dwa miesiące przed startem różowego LTE...
 #965658  autor: cedrus
 11 gru 2017, 19:08
To tak trochę off-topowo: nie ma jak przetestować tych usług w T-Mobile przy pomocy prepaida przed ewentualnym przeniesieniem do nich numeru abonamentowego?
 #965688  autor: bobix
 11 gru 2017, 20:10
jovi123 pisze:ma już ktoś może patent żeby w Play wificalling nie zdychał po jakimś czasie w czasie uśpienia w iphone ? dobre i to że działają już wszystkie stacjonarne i przychodzą sms
Włączyłem samolot. Przetestuję to co opisujesz. Po jakim czasie się rozłącza?
 #965691  autor: jovi123
 11 gru 2017, 20:22
bobix pisze:
jovi123 pisze:ma już ktoś może patent żeby w Play wificalling nie zdychał po jakimś czasie w czasie uśpienia w iphone ? dobre i to że działają już wszystkie stacjonarne i przychodzą sms
Włączyłem samolot. Przetestuję to co opisujesz. Po jakim czasie się rozłącza?
a różnie czasami po dwóch godzinach , czasami rano po nocy ,nie wiem od czego jest to zależne może coś zmieniają bo stacjonarne już działają, może jest to zależne i gryzie się z routerem ale w Orange było wszystko OK
 #965713  autor: bobix
 11 gru 2017, 21:33
Jak to weryfikujesz? Dzwonisz na swój numer czy patrzysz na sam wyświetlacz?
 #965715  autor: jovi123
 11 gru 2017, 21:42
bobix pisze:Jak to weryfikujesz? Dzwonisz na swój numer czy patrzysz na sam wyświetlacz?
no nie możesz dotykać telefonu bo go obudzisz dzwoni się z innego nr
 #965733  autor: myk6414
 11 gru 2017, 22:48
Wpadł mi dziś w ręce Galaxy S6. Był zalogowany do vowifi i przy zablokowanym ekranie w miejscu gdzie u mnie jest T-Mobile tam było T-MOBILE Wifi. Tak jak w iPhone żony.

To zależy od brandu?Obrazek
 #965760  autor: jovi123
 12 gru 2017, 06:30
bobix pisze:Jak to weryfikujesz? Dzwonisz na swój numer czy patrzysz na sam wyświetlacz?
po dzisiejszej nocy usługa działa poprawnie wszystko funkcjonuje jak należy , nie wymieniałem nic w sprzęcie od ostatnich testów oprócz jednej, karta jest nowa , przeszedłem na tydzien do Orange aby tam sprawdzić szybkość netu, i obecnie na karcie Play zaczęło hulać. Albo technicy czytają fora , albo usługa cały czas ewoluuje albo nowsza karta Play ma przygotowane parametry pod nowe usługi, pozostała jeszcze tylko jedna sprawa ale będę dzisiaj jeszcze to sprawdzał jeśli jest włączona normalnie sieć komórkowa i włączone wificalling , połączenie zawsze odbywa się po sieci komórkowej, jeśli zostawia się wificalling w trybie samolotowym jakość połączenia jest zauważalnie lepsza.
 #965773  autor: myk6414
 12 gru 2017, 09:34
Jeszcze jedna ciekawostka. Po ustawieniu we właściwościach vowifi że ma preferować sieć komórkową, gdy wyjdę z zasięgu LTE a jestem do wifi podłączony, telefon przepina się na vowifi. I tak na vowifi jest dopóki znów LTE nie złapie.
 #965774  autor: bobix
 12 gru 2017, 09:40
jovi123 pisze:
bobix pisze:Jak to weryfikujesz? Dzwonisz na swój numer czy patrzysz na sam wyświetlacz?
po dzisiejszej nocy usługa działa poprawnie wszystko funkcjonuje jak należy , nie wymieniałem nic w sprzęcie od ostatnich testów oprócz jednej, karta jest nowa , przeszedłem na tydzien do Orange aby tam sprawdzić szybkość netu, i obecnie na karcie Play zaczęło hulać. Albo technicy czytają fora , albo usługa cały czas ewoluuje albo nowsza karta Play ma przygotowane parametry pod nowe usługi, pozostała jeszcze tylko jedna sprawa ale będę dzisiaj jeszcze to sprawdzał jeśli jest włączona normalnie sieć komórkowa i włączone wificalling , połączenie zawsze odbywa się po sieci komórkowej, jeśli zostawia się wificalling w trybie samolotowym jakość połączenia jest zauważalnie lepsza.
U mnie brak zerwania połączenia.
 #965775  autor: kozien70
 12 gru 2017, 09:44
@myk6414
Czyli preferencja sieci komórkowej oznacza de facto preferencję LTE/VoLTE.
Dla mnie to trochę nie do końca tak, jak bym chciał.
Sprawdź jeszcze, gdy będziesz mógł, czy nadal potrzeba trybu samolotowego w roamingu.
 #965783  autor: Pabloz
 12 gru 2017, 10:28
myk6414 pisze:w temacie VoLTE w Play, to testują na iphone`ach... bardzo wąska grupa ma dostęp.
Ciekawe :) @myk6414 wiesz może coś więcej na ten temat?

Lista telefonów z obsługą WiFi Calling (VoWiFi) i VoLTE w Polsce: https://wificalling-volte.pl/
 #965786  autor: myk6414
 12 gru 2017, 10:38
Tylko tyle ze pracują nad wdrożeniem. I że są karty które mają dostęp. Nic więcej.
 #965790  autor: myk6414
 12 gru 2017, 10:51
kozien70 pisze:@myk6414
Czyli preferencja sieci komórkowej oznacza de facto preferencję LTE/VoLTE.
Dla mnie to trochę nie do końca tak, jak bym chciał.
Sprawdź jeszcze, gdy będziesz mógł, czy nadal potrzeba trybu samolotowego w roamingu.
Dla mnie też nie. Narazie się nie wybieram za granicę ale jak tylko pojadę to naturalnie przetestuje.
 #966071  autor: harys
 13 gru 2017, 20:47
Bum!! VoLTE na redmi4a w nju, poniezej screen z miuipolskaObrazek

Wysłane z Le pro 3
  • Strona 134 z 308
  • 1
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • 136
  • 308
  • 1
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • 136
  • 308