DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 121 z 308
  • 1
  • 119
  • 120
  • 121
  • 122
  • 123
  • 308
 #961481  autor: f0ku5
 17 lis 2017, 07:08
W Orange też? Wasze systemy mają coś wspólnego z tymi w T-Mobile?
 #961484  autor: myk6414
 17 lis 2017, 07:44
Marcin_ pisze:Bo już działa jak należy Obrazek
A Jest jakiś powód dla którego S8 jak jestem w roamingu, to vowifi działa tylko w trybie lotniczym?
 #961489  autor: Marcin_
 17 lis 2017, 08:14
f0ku5isko pisze:W Orange też? Wasze systemy mają coś wspólnego z tymi w T-Mobile?
Systemy nie mają ze sobą nic wspólnego. To są różne systemy od różnych dostawców i działają niezależnie dla każdego operatora. Zarządzanie nimi nie jest w gestii N!
 #961491  autor: f0ku5
 17 lis 2017, 08:43
Dlatego właśnie zdziwiło mnie Twoje stwierdzenie, że "już działa jak należy", bo to się pewnie odnosiło do Orange? ;)
Zarówno T-Mobile, jak i Orange uporało się z problemami w tym samym czasie, czy to zbieg okoliczności?
 #961495  autor: f0ku5
 17 lis 2017, 08:59
Aa, no i wszystko jasne :) Zakodowało mi się jakoś w głowie, że Twoje informacje głównie dotyczą Orange :)
 #961533  autor: muchakk
 17 lis 2017, 12:26
Obrazek

Sam nie wierzę w to co widzę :D

VoLTE działa na chińczyku w Orange :D
 #961534  autor: muddy
 17 lis 2017, 12:45
@up, jaki to telefon? Oprogramowanie od Orange czy ogólne? No i skąd wzięły się na nim ustawienia VoLTE? Od operatora, od producenta, czy sam zrobiłeś? ;-)

MM
 #961535  autor: muchakk
 17 lis 2017, 12:49
Telefon to Maze ALPHA 4G. Soft od producenta telefonu :D, nie ma brandu przeciez od operatora - oni pewnie nawet nie widzą, że coś takiego istnieje :D. Włączyłem voLTE w telefonie i samo zaczęło działać :)
 #961536  autor: f0ku5
 17 lis 2017, 12:58
Stawiam, że to błąd wyświetlania, niestety...

EDIT - niestety muszę anulować swoje wcześniejsze spostrzeżenia na temat działającego VoLTE w T-Mobile.
Od poniedziałku wszystko było ok. Dzisiaj chciałem gdzieś zadzwonić, wybieram numer i od razu otrzymuje na telefonie komunikat "rozłączono".
Wziąłem więc drugi telefon i zadzwoniłem do siebie. W tym momencie mój S8 spadł do 3G, aby odebrać połączenie. Po zakończeniu połączenia wrócił do LTE, włączył z powrotem VoLTE, które znów zaczęło działać.

Zgłaszam to do T-Mobile i chyba przestaje się interesować tą technologią...
Ostatnio zmieniony 17 lis 2017, 13:04 przez f0ku5, łącznie zmieniany 1 raz.
 #961537  autor: muchakk
 17 lis 2017, 13:01
Wymusiłem tylko LTE i bez problemu mogę dzwonić ;-)
 #961541  autor: muchakk
 17 lis 2017, 13:19
Android 7.0 z poprawkami z 5 września. Ktoś wie jak za pomocą MTK Enginnering mode potwierdzić to naocznie, że jest to voLTE zeby wykluczyć błąd softu? Chociaż w to wątpie. Mam odpaloną rozmowę i speedtest'a wynik na poziomie ~12Mbps co w 3G w tym miejscu jest niemożliwe do osiągniecia.
 #961542  autor: kozien70
 17 lis 2017, 13:25
Zainstaluj Netmonitor i zobacz parametry połączenia podczas rozmowy.
 #961545  autor: kozien70
 17 lis 2017, 13:30
Super! To chyba pierwszy telefon "niemarkowy" mający VoLTE w Orange. Przynajmniej pierwszy, o którym tu ktoś pisze. Ciekawe, czy Orange udostępniło swoje ustawienia VoLTE Google-owi, żeby dawał je producentom, czy też jest to efekt działania tego producenta "na własną rękę" :-)
Skąd masz ten telefon? Czy możesz podać linka "do niego"?
 #961548  autor: kozien70
 17 lis 2017, 13:37
Z tego co widzę, to dual sim. Czy druga karta jest w trybie 3G/2G czy tylko 2G?
I czy jest HD Voice w 2G? :-)
 #961549  autor: muchakk
 17 lis 2017, 13:38
Druga karta jest 3G. Co do HDvoice w 2G, jak to sprawdzić :)?
  • Strona 121 z 308
  • 1
  • 119
  • 120
  • 121
  • 122
  • 123
  • 308
  • 1
  • 119
  • 120
  • 121
  • 122
  • 123
  • 308