DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 182 z 308
  • 1
  • 180
  • 181
  • 182
  • 183
  • 184
  • 308
 #990581  autor: Mixiorek
 25 kwie 2018, 13:46
Tak. Telefony wychodzą z ich sieci z brandem T-Mobile PL. U nich działa bez problemu. W innej sieci nie będzie działać.

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #991072  autor: p2225
 29 kwie 2018, 09:06
Nadal nie.

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #991074  autor: weissmann
 29 kwie 2018, 09:42
Kolego Pabloz, proponuję do twojej świetnej stronki http://wificalling-volte.pl/ dołożyć tabelkę/podstronę, na której będzie dokładnie wyszczególnione, dla jakiego operatora i w których taryfach działa VoLTE i WiFi Calling. Można dodać jeszcze informacje, czy działa za granicą, czy nie. To będzie wg. mnie dopełnienie twojego dzieła zbierającego do kupy szczątkowe informacje na temat tych technologii rozsiane po słabych stronach operatorów i gdzieś po forach :)

Pozdrawiam
 #991077  autor: Pabloz
 29 kwie 2018, 10:32
@weissmann ciężko u mnie z czasem ostatnio, może w wolnej chwili się uda ;) Jeśli chodzi o taryfy to wydaje mi się że usługi te działają wszędzie poza prepaidem T-Mobile.
@kvasir miło mi ;)
Ostatnio zmieniony 29 kwie 2018, 21:18 przez Pabloz, łącznie zmieniany 1 raz.

Lista telefonów z obsługą WiFi Calling (VoWiFi) i VoLTE w Polsce: https://wificalling-volte.pl/
 #991123  autor: piotrzet
 29 kwie 2018, 17:10
T-Mobile w ogóle nie odświeża strony na której znajdują się informacje. Proponuje niech każdy napisze email do BOK żeby to odświeżyli wtedy będzie pewność, które modele są na pewno wspierane. Różnica obecnie pomiędzy stroną tmobile a tym co jest na stronie kolegi to kilka modeli z tym, że chyba nie wszystkie są do końca potwierdzone.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #991170  autor: ART74
 30 kwie 2018, 07:54
Potwierdzam działanie w T-Mobile VoLTE i VoWiFi na Huawei P20 lite działa dobrze , telefon kupiony z T-Mobile można w telefonie włączać i wyłączyć samemu czy chcemy korzystać czy nie z poszczególnych usług
 #991171  autor: Mixiorek
 30 kwie 2018, 07:56
Dobre wieści. Ogarniają już nowe telefony wchodzące do sprzedaży.

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #991172  autor: p2225
 30 kwie 2018, 08:03
piotrzet pisze:T-Mobile w ogóle nie odświeża strony na której znajdują się informacje. Proponuje niech każdy napisze email do BOK żeby to odświeżyli wtedy będzie pewność, które modele są na pewno wspierane. Różnica obecnie pomiędzy stroną tmobile a tym co jest na stronie kolegi to kilka modeli z tym, że chyba nie wszystkie są do końca potwierdzone.
A pomyślałem, że napiszę. Dostałem odpowiedź, która jest na zasadzie kopiuj-wklej ze strony, a nawet mniej:
Szanowny Panie XXXXXX
Dziękuję za przesłaną korespondencję i zainteresowanie naszymi usługami. W odpowiedzi chciałam przekazać informację, którą uzyskałam po konsultacji z sekcją techniczną, że trwają prace nad możliwością dołączenia kolejnych terminali. Baza ich będzie na bieżąco uzupełniana.

Aktualnie usługi dostępne są na terminalach:
• APPLE
o Apple iPhone 5S (tylko VoWiFi)
o Apple iPhone 5C (tylko VoWiFi)
o Apple iPhone SE
o Apple iPhone 6
o Apple iPhone 6 Plus
o Apple iPhone 6s
o Apple iPhone 6s Plus
o Apple iPhone 7
o Apple iPhone 7 Plus
o iPhone X
o iPhone 8
o iPhone 8+
• HUAWEI
o Huawei P9 (tylko VoLTE)
o Huawei Nova (tylko voLTE)
o Huawei P10
• SAMSUNG
o Samsung Galaxy S6
o Samsung Galaxy S6 Edge
o Samsung Galaxy S6 Edge +
o Samsung Galaxy S7
o Samsung Galaxy S7 Edge
o Samsung Galaxy S8
o Samsung Galaxy S8 +
o Samsung Galaxy A3 (2017)
o Samsung Galaxy A5 (2017)
o Samsung Galaxy J5 2017
o Samsung Galaxy Xcover4
• SONY
o Sony Xperia X
o Sony Xperia XZ
o Sony Xperia XZ Premium

Życzę udanego dnia.

Mam nadzieję, że mail chociaż przypomniał odpowiedniej osobie, że powinna zrobić aktualizację.

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #991173  autor: Mixiorek
 30 kwie 2018, 08:07
Wątpię. Zapytałem opiekuna z TMobile o dwa telefony (klawiszowce) z ich dystrybucji pod kątem obsługi HD Voice. Dostałem odpowiedź - może działać ale nie gwarantujemy. Super odpowiedź...

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #991175  autor: piotrzet
 30 kwie 2018, 08:25
Znowu jakiś problem z VoWiFi w T-Mobile? Wczoraj późnym popołudniem nie chciało się włączyć i tak jest do teraz. Po restarcie telefonu nawet VoLTE nie działa. Chyba kolejna awaria :lol:

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #991177  autor: Mixiorek
 30 kwie 2018, 08:45
Warszawa. S8, XEO, Oreo. VoLTE i VoWiFi T-Mobile działa.

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #991188  autor: piotrzet
 30 kwie 2018, 10:21
Wróciły obie funkcje dopiero po dwóch restartach telefonu

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #991200  autor: Mixiorek
 30 kwie 2018, 11:14
piotrzet pisze:Wróciły obie funkcje dopiero po dwóch restartach telefonu
Zauważyłem jedną rzecz dotyczącą VoLTE i VoWiFi Orange vs. T-Mobile. W Orange od razu po włączeniu telefonu usługi działają. W T-Mobile dopiero potrzeba kilkudziesięciu sekund (a nawet może idzie to w minutę/minuty) na np: autoryzację (?) i usługa/ usługi wchodzą na wyświetlacz. Połączenie wykonane od razu po restarcie/ włączeniu telefonu idzie przez 3G.
Obserwacje dla obu operatorów robione na S8, XEO, Oreo. Na iPhonie 6S w Orange usługi też są dostępne od razu po restarcie.

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #991230  autor: piotrzet
 30 kwie 2018, 14:50
Mixiorek pisze:
piotrzet pisze:Wróciły obie funkcje dopiero po dwóch restartach telefonu
Zauważyłem jedną rzecz dotyczącą VoLTE i VoWiFi Orange vs. T-Mobile. W Orange od razu po włączeniu telefonu usługi działają. W T-Mobile dopiero potrzeba kilkudziesięciu sekund (a nawet może idzie to w minutę/minuty) na np: autoryzację (?) i usługa/ usługi wchodzą na wyświetlacz. Połączenie wykonane od razu po restarcie/ włączeniu telefonu idzie przez 3G.
Obserwacje dla obu operatorów robione na S8, XEO, Oreo. Na iPhonie 6S w Orange usługi też są dostępne od razu po restarcie.
Ale restart nie był od razu bo o tym wiem odczekałem 10 min i wtedy dopiero zrobiłem kolejny. I problem nie był tylko u mnie bo znajomi na Xperii X i S8 tak samo nie mieli od wczoraj i pomógł dopiero restart ale dzisiaj rano, bo wczoraj nic nie chciało działać po 18

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #991232  autor: Mixiorek
 30 kwie 2018, 14:53
Ok. Mój powyższy wpis to uwaga i spostrzeżenie o charakterze ogólnym.

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #991238  autor: MaciejM
 30 kwie 2018, 15:55
Odpowiedź Huawei w sprawie VoLTE w Mate 10 pro

Apr 30, 12:58 CEST

Szanowny Panie,

Dziękujemy za kontakt z Huawei.

Uprzejmie informujemy, iż usługa VoLTE i VoWiFi jest usługą operatorską, realizowaną w różny sposób. Czy to przez aplikację, którą można pobrać ze sklepu Google Play (np. Orange), czy to przez nakładkę operatorską (np. T-Mobile), zależy to od danego usługodawcy.
Telefon Mate 10 Pro ogólnie wspiera usługę VoLTE i VoWiFi, jednakże usługa ta musi być również wspierana przez Pana operatora dla tego urządzenia (https://www.t-mobile.pl/pl/volte-i-vowifi/; http://www.orange.pl/kid,4002400661,id, ... ticle.html; https://www.play.pl/uslugi/wifi-calling/ etc.). Sugerujemy kontakt w tej sprawie z Pana operatorem.
W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu.
Zachęcam do wypełnienia ankiety oceniającej moją pracę.

Pozdrawiam,
Przemysław
Wsparcie Techniczne Huawei
  • Strona 182 z 308
  • 1
  • 180
  • 181
  • 182
  • 183
  • 184
  • 308
  • 1
  • 180
  • 181
  • 182
  • 183
  • 184
  • 308