DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 133 z 308
  • 1
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • 308
 #965584  autor: f0ku5
 11 gru 2017, 14:16
Jak już tak dyskutujecie o najnowszej aktualizacji to i ja dołożę swoje spostrzeżenie ;-)
Zauważyliście, że pod koniec manualnego procesu sprawdzania aktualizacji systemu pojawia się na chwilę ikona, którą odpowiada za aktualizację ustawień operatora?
Czyżby Samsung "odłączył" ustawienia od aktualizacji całego systemu i ma to wyglądać teraz mniej, lub bardziej podobnie do tego, co jest na iPhonach? :-)
 #965591  autor: Mixiorek
 11 gru 2017, 14:22
Mogę potwierdzić, że ikonka się pojawia. A za co odpowiada? Dobre pytanie.

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #965594  autor: f0ku5
 11 gru 2017, 14:29
Dokładnie za sprawdzanie aktualizacji ustawień operatora. Miałem tego farta, że tuż po aktualizacji i restarcie widniała ona u mnie w belce dość długo, bo internet mi bardzo zwolnił, więc miałem okazję "ściągnąć" belkę i przeczytać za co ta ikonka odpowiada ;-)
 #965596  autor: myk6414
 11 gru 2017, 14:34
Hm. Jak ona wygląda? Nigdy jej nie widziałem ale zawsze po updejcie pyta czy mam kartę T-Mobile czy hejah
 #965597  autor: f0ku5
 11 gru 2017, 14:36
Wejdź na pulpit, przytrzymaj dłużej wolne pole i wejdź do panelu z widgetami. Na pierwszym miejscu jest widget "aplikacje dostawcy usług".
To dokładnie ta sama ikonka :-)
 #965598  autor: myk6414
 11 gru 2017, 14:44
Trzy kółka i strzałka w dół? Ciekawe. Nigdy jej nie widziałem.
Ostatnio zmieniony 11 gru 2017, 14:47 przez myk6414, łącznie zmieniany 1 raz.
 #965599  autor: f0ku5
 11 gru 2017, 14:46
Bo pojawiło się to po dzisiejszej aktualizacji...
 #965606  autor: kozien70
 11 gru 2017, 15:23
Potwierdzam, u mnie na S8 XEO po dzisiejszej aktualizacji systemu ikona aktualizacji ustawień również się pojawiła.
Oprócz tego standardowo po updacie przy pierwszym uruchomieniu z kartą T-mobile pojawiło się pytanie, czy chcę wybrać profil T-mobile czy Heyah, ale to akurat standardowe i było już wcześniej (soft XEO zawiera obydwa konfigi).
 #965616  autor: f0ku5
 11 gru 2017, 15:56
Cieszę się, że to nie tylko u mnie :)
To naprawdę może mieć związek z uaktualnianiem ustawień operatora "w locie", dostępnych w każdym momencie. I oby tak było :)
 #965621  autor: jovi123
 11 gru 2017, 16:13
ma już ktoś może patent żeby w Play wificalling nie zdychał po jakimś czasie w czasie uśpienia w iphone ? dobre i to że działają już wszystkie stacjonarne i przychodzą sms
 #965635  autor: bobix
 11 gru 2017, 17:50
ja.michal pisze:Nadal tylko określony abonament?
To nie w każdym abo to działa oprócz taryf korpo?
 #965640  autor: kozien70
 11 gru 2017, 18:01
Wg FAQ T-mobile VoLTE i VoWIFI można aktywować w następujących abonamentach:
Rodzina, Jump, Supernet
Jump Pro, Komfort, Pakiet dla Biznesu, Nowy PB
 #965641  autor: bobix
 11 gru 2017, 18:06
Im to już się chyba sufit na głowę spadł...
 #965642  autor: myk6414
 11 gru 2017, 18:11
bobix pisze:
ja.michal pisze:Nadal tylko określony abonament?
To nie w każdym abo to działa oprócz taryf korpo?
W korpo już działa. Od kilku miesięcy.
 #965643  autor: Mixiorek
 11 gru 2017, 18:27
bobix pisze:Im to już się chyba sufit na głowę spadł...
E tam. Akurat w tym są konsekwentni od lat. Za czasów Ery było to samo. Oficjalne tłumaczenia były kiedyś o ograniczeniach platformy, na której stoi prepaid/ abo. Nieoficjalnie miało to "zachęcać" do brania/ przedłużania umów na nowych taryfach, które od wielu lat są jedną, wielką podwyżką jak ktoś umie dobrze liczyć :-)

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #965645  autor: kozien70
 11 gru 2017, 18:33
Żeby nie wspomnieć o braku dostępu do LTE dla klientów ze starszymi umowami. Choć wcale nie jakimiś superstarymi, bo np. my nie mieliśmy dostępu do LTE przez 2 lata nowej umowy mimo, że podpisaliśmy aneks dwa miesiące przed startem różowego LTE...
 #965658  autor: cedrus
 11 gru 2017, 19:08
To tak trochę off-topowo: nie ma jak przetestować tych usług w T-Mobile przy pomocy prepaida przed ewentualnym przeniesieniem do nich numeru abonamentowego?
  • Strona 133 z 308
  • 1
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • 308
  • 1
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • 308