DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 95 z 308
  • 1
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • 97
  • 308
 #952152  autor: Cobretti
 22 wrz 2017, 13:41
Orangowa platforma do VoLTE dalej leży. A odpowiedź z BOKu:
Oni chyba nie informują tych konsultantów że im cała platforma nie działa i piszą takie bzdury:

Dzień dobry,
w odpowiedzi na Pana zgłoszenie dotyczące działania usługi VoLTE wyjaśniamy, że po naszej stronie usługa jest włączona prawidłowo.

Do lipca/sierpnia 2017 dla telefonów Samsung S7 z oprogramowaniem XEO usługa nie była dostępna. Dopiero aktualizacja oprogramowania telefonu do najnowszej wersji umożliwiła korzystanie z VoLTE.

Prosimy o sprawdzenie wersji oprogramowania i jego aktualizację.

Pozdrawiamy,
Orange
Marcin - - - -, Doradca ds. Klienta
 #952492  autor: Mixiorek
 24 wrz 2017, 14:44
Ponawiam pytanie o obsługę VoLTE i WiFi Calling w Orange przez:
Samsung A3 2017
Samsung A5 2017

Do tego czy z brandem czy bez? Ktoś, coś?
Kozien pisał, że A5 bez brandu chyba miał. Ktoś ma inne doświadczenia?

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #952495  autor: kozien70
 24 wrz 2017, 14:47
@Mixiorek, leniu, przejrzałbyś ten wątek parę dni wstecz :P
Obydwa bez brandu obsługują.
 #952500  autor: Mixiorek
 24 wrz 2017, 15:00
Forum od pewnego czasu źle mi się czyta. Same filozofie, strategie dla zarządów i właścicieli, konsulting 24/7 po taniości, dzielenie pasm. A zdjęć stacji, penetrowania terenu i wyłapywania nowych odpaleń jak na lekarstwo.

Ok, przejrzałem od 01.09. Nic nie znalazłem :P
Pytanie nieco ważniejsze - czy A3 i A5 z brandem Orange mają już VoLTE i WiFi Calling?

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #952502  autor: goral2099
 24 wrz 2017, 15:02
Zadzwoniłem poraz trzeci i dostałem kolejną wersję informacji. Tym razem usłyszałem, że VoWiFi jest wyłączone, trwają prace modernizacyjne i usługa będzie ponownie działać koło środy.
 #952504  autor: p2225
 24 wrz 2017, 15:06
Może chodziło im o VoLTE tylko nie dostali dokładnej informacji z działu technicznego? U mnie działa. :roll:

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #952506  autor: kozien70
 24 wrz 2017, 15:07
Mixiorek pisze: Ok, przejrzałem od 01.09. Nic nie znalazłem :P
Fakt, nie ten wątek http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 60#p951832
Brandowane Orange A3 i A5 2017 obsługują VoLTE od początku - jest na ich stronie.
VoWiFi nie wiem, na stronie Orange brak.

;-)
Ostatnio zmieniony 24 wrz 2017, 15:10 przez kozien70, łącznie zmieniany 1 raz.
 #952507  autor: goral2099
 24 wrz 2017, 15:10
p2225: A używasz apki, czy masz natywną obsługę. Bo może to tylko o apkę chodzi. W każdym razie BOK w Orange też leży i kwiczy. ;)
 #952510  autor: p2225
 24 wrz 2017, 15:15
Sprawdziłem, obie wersje działają :)

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #952511  autor: goral2099
 24 wrz 2017, 15:18
U mnie na trzech telefonach apka nie działa. Drugi konsultant niby sprawdzał i na koncie wszystko gra, usługa aktywna itp. Stwierdził, że telefon jezt zły. :) Do kogo trzeba zadzwonić żeby dowiedzieć się jak to jest naprawdę? :)
 #952513  autor: Mixiorek
 24 wrz 2017, 15:24
kozien70 pisze:Fakt, nie ten wątek http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 60#p951832
Brandowane Orange A3 i A5 2017 obsługują VoLTE od początku - jest na ich stronie.
VoWiFi nie wiem, na stronie Orange brak.
Fuckt. Chodziło mi o obie usługi bo robię przymiarki.
p2225 pisze:Sprawdziłem, obie wersje działają :)
Mi natywnie też działa (S7).
goral2099 pisze:U mnie na trzech telefonach apka nie działa. Drugi konsultant niby sprawdzał i na koncie wszystko gra, usługa aktywna itp. Stwierdził, że telefon jezt zły. :) Do kogo trzeba zadzwonić żeby dowiedzieć się jak to jest naprawdę? :)
Co to znaczy "zły telefon"? Niech jeszcze raz wyłączą i włączą usługę (restart). Poproś o przełączenie do działu technicznego.

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #952514  autor: p2225
 24 wrz 2017, 15:33
@goral2099 oczywiście aktualizacje apki zrobiłeś? Ostatnio wyszły dwie poprawki. Może masz jakieś porty poblokowane na routerze? W telefonie w spisie VPN pojawiła się pozycja WiFi Calling? Wiem, że apka "lubi" nie zapytać o zgodę na jego utworzenie. Spróbuj zapytać na Nasz Orange. Tam admini czasem podpytują dział techniczny żeby dokładniej sprawdzili problem.

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #952517  autor: goral2099
 24 wrz 2017, 16:11
p2225: Apka aktualna, w spisie nie ma WiFi Calling. Z jakich portów korzysta apka? I czemu aplikacja A2 działa bez problemu - od razu przyszedł sms i wszystko ruszyło.

Mixiorek: no stwierdził najpierw, że mój model telefonu jest nieobsługiwany, za chwilę że Android 7.1.1 i na końcu że ta wersja Androida na tym telefonie. Tylko że nie działa również na Androidzie 6.0 na LG G3 i G4. :)

To już i tak nieważne, bo zdecydowałem się przenieść do A2. Ale tak z ciekawości chcę się dowiedzieć o co tu chodzi i uruchomić to.
 #952563  autor: tyre23
 24 wrz 2017, 20:22
@goral2099, na czacie na stronie Orange napisz konsultantowi, żeby zrestartował usługę Wi-Fi Calling. U mnie pomogło, chociaż konsultant odpisał mi, że miał jakiś problem podczas restartu usługi i zrobi zgłoszenie techniczne, ale po zakończeniu czatu VoWiFi odpaliło bez problemu.
 #952615  autor: p2225
 25 wrz 2017, 06:46
Ciekawe czy będzie to wymagało aktualizacji oprogramowania? Ja już sobie zaznaczyłem w Hidden Menu opcję "SMS over IMS".
SMS po WiFi Calling jakoś się odznaczają w T-mobile i Play? Jakaś ikonka WiFi koło kontaktów w aplikacji wiadomości?

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #952625  autor: piotrzet
 25 wrz 2017, 08:54
Nie. Nie ma żadnej ikonki oprócz tej normalnej która jest zawsze przy wifi calling

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
  • Strona 95 z 308
  • 1
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • 97
  • 308
  • 1
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • 97
  • 308