DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
  • Strona 116 z 308
  • 1
  • 114
  • 115
  • 116
  • 117
  • 118
  • 308
 #958111  autor: Mixiorek
 27 paź 2017, 18:02
f0ku5isko pisze:Zarówno w T-Mobile, jak i w Orange osoby dzwoniące do kogoś kto używa VoLTE słyszą, że nie ma takiego numeru.
To ja nie wiem jak Ci wszyscy ludzie się do mnie dodzwaniają, cud?

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #958112  autor: f0ku5
 27 paź 2017, 18:04
Moja wina, zabrakło mi tam "niekiedy" ;) Już edytowałem posta.
 #958135  autor: bobekos1
 27 paź 2017, 20:17
Jak dla mnie to jeszcze muszą popracować nad Volte pomarańczowo różowi żeby ta funkcja miała pożytek....

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Obrazek
 #958424  autor: Cobretti
 29 paź 2017, 18:31
vegasnight9 pisze:Czy VoWiFi i VoLTE działa już w Orange po wrześniowej awarii ? P.s. Czy to prawda że S7 Edge wspiera te usługi na XEO bez brandu ? pozdrawiam
VoWiFi nie wiem bo nie używam, S7 z XEO ma natywne wsparcie, nie trzeba aplikacji instalować, więc pewnie S7 edge tak samo.

VoLTE w Orange raz działa raz nie na S7 XEO, nikt nic nie wie, jeszcze się chyba nie ogarnęli.
W S7 XEO jest w menu opcja włączania VoLTE więc i pewnie w edgu też będzie.
 #958511  autor: Mixiorek
 30 paź 2017, 07:57
S7, OPV, Warszawa. Jest VoLTE w Orange, sprawdzone przed chwilą. Co ciekawe sprawdzałem 10 minut temu i nie było. Zrobiłem restart terminala i poszło.
Straszna ruletka.

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #958571  autor: lord_kr
 30 paź 2017, 15:38
używam VoLTE od kilku tygodni i potwierdzają się wszelkie negatywne opinie o niedopracowaniu tej technologii, problemach przy obciążonej sieci, etc. Dla świętego spokoju wyłączyłem tę "innowację", dla mnie telefon to narzędzie pracy które ma działać a VoLTE niestety bywa zawodne.
 #958805  autor: Mixiorek
 01 lis 2017, 09:43
lord_kr pisze:używam VoLTE od kilku tygodni i potwierdzają się wszelkie negatywne opinie o niedopracowaniu tej technologii, problemach przy obciążonej sieci, etc. Dla świętego spokoju wyłączyłem tę "innowację", dla mnie telefon to narzędzie pracy które ma działać a VoLTE niestety bywa zawodne.
Biorąc pod uwagę to jak wyglądają sieci w Londynie Twoim okiem to nie bardzo rozumiem czemu operatorzy uruchomili VoLTE przy takich problemach. Powinni najpierw zrobić duża modernizację sieci.

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #959051  autor: xander21
 02 lis 2017, 14:26
Super wiadomość dla posiadaczy p10 lite. Ja niedługo też będę miał ten telefon. Na vowifi nie ma co liczyć? chociaż ten telefon to obsługuje.
 #959058  autor: Mixiorek
 02 lis 2017, 15:40
"Choć pomarańczowa sieć nie informowała o tym w żaden sposób, update spowodował uaktywnienie funkcji VoLTE"

Przecież jasne jest czemu Orange siedzi cicho. Bidulki, to już prawie 2 miesiące.

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #959142  autor: lord_kr
 03 lis 2017, 02:33
Panowie pytanie:

Czy obsluga VoWiFi i VoLTE i posiadanie brandowanego softu to techniczna koniecznosc czy tez wymysl operatorow?

Co chwile na angielskich forach sie slyszy ze konus zadzialalo na stockowym sofcie. Temat o tyle mnie interesuje ze dzis bez zalu pozegnalem S8+ z O2 i zakupilem J5 2017 Duos z zamiarem zmiany sieci na EE i dolozenia polskiej karty (co ciekawe drugi slot obsluguje 3g)

Rozumiem ze nie teraz lecz czy w przyszlosci jest szansa ze operatorzy "wpuszcza" niebrandowane sluchawki do VoLTE i VoWiFi ? Czy to technicznie niemozliwe ?

Wysłane z mojego Commodore 64 przy użyciu Tapatalka
 #959150  autor: f0ku5
 03 lis 2017, 07:06
Niektóre słuchawki niebrandowane są już dawno wpuszczone.
 #959177  autor: tyre23
 03 lis 2017, 10:28
O właśnie, jak już jesteśmy przy temacie niebrandowanych telefonów. Wiadomo, że np. Galaxy J3 2017 czy J5 2017 bez problemu zadziałają z Wi-Fi Calling z Orange i T-Mobile. A jak sprawa wygląda z Play? Tak samo?
 #959189  autor: muddy
 03 lis 2017, 11:52
lord_kr pisze:Czy obsluga VoWiFi i VoLTE i posiadanie brandowanego softu to techniczna koniecznosc czy tez wymysl operatorow?
Co chwile na angielskich forach sie slyszy ze konus zadzialalo na stockowym sofcie. Temat o tyle mnie interesuje ze dzis bez zalu pozegnalem S8+ z O2 i zakupilem J5 2017 Duos z zamiarem zmiany sieci na EE i dolozenia polskiej karty (co ciekawe drugi slot obsluguje 3g)
Telefon musi znać ustawienia konkretnej sieci. Samsung od jakiegoś czasu umieszcza w oprogramowaniu niebrandowanym na dany rynek ustawienia wypracowane z operatorami w oprogramowaniu brandowanym. W starszych słuchawkach ma to zasięg krajowy: czyli telefon na rynek brytyjski obsłuży sieci brytyjskie, ale już nie polskie, telefon Samsunga z rynku polskiego (niebrandowany) obsłuży VoLTE/VoWoFi w Orange/T-Mobile/Play, ale nie obsłuży sieci brytyjskich.
W przypadku nowych telefonów (S8/S8+/Note8) oprogramowanie jest uniwersalne: wybór ustawień kraju odbywa się po pierwszym uruchomieniu telefonu na podstawie włożonej karty SIM (oprogramowanie zawiera po prostu ustawienia dla wszystkich krajów). Polska karta SIM wymusza włączenie polskich ustawień. Tak skonfigurowany telefon będzie obsługiwał VoLTE/VoWiFi na kartach polskich operatorów, lecz po włożeniu karty brytyjskiej niestety VoLTE nie będzie działało - do czasu przywrócenia ustawień fabrycznych i ponownej konfiguracji regionu telefonu.
Innymi słowy: bez posiadania roota nie jest możliwe takie skonfigurowanie telefonu, by działało VoLTE w dowolnym kraju po włożeniu dowolnej karty SIM: warunek konieczny to zgodność kraju karty SIM i oprogramowania (albo oprogramowanie na dany rynek, albo telefon skonfigurowany na dany rynek w przypadku nowszych telefonów).
To powyższe dotyczy Samsunga. Poprawcie mnie jeśli się mylę, ale nie słyszałem o żadnym innym telefonie z Androidem w którym działałoby VoLTE/VoWiFi na oprogramowaniu niebrandowanym.

MM
  • Strona 116 z 308
  • 1
  • 114
  • 115
  • 116
  • 117
  • 118
  • 308
  • 1
  • 114
  • 115
  • 116
  • 117
  • 118
  • 308