Użytkownik
Ranga
VIP
Posty
6883
Rejestracja
21 sie 2007, 20:01
Sieć
Każda
Lokalizacja
Stegny
To ja nie wiem jak Ci wszyscy ludzie się do mnie dodzwaniają, cud?f0ku5isko pisze:Zarówno w T-Mobile, jak i w Orange osoby dzwoniące do kogoś kto używa VoLTE słyszą, że nie ma takiego numeru.
VoWiFi nie wiem bo nie używam, S7 z XEO ma natywne wsparcie, nie trzeba aplikacji instalować, więc pewnie S7 edge tak samo.vegasnight9 pisze:Czy VoWiFi i VoLTE działa już w Orange po wrześniowej awarii ? P.s. Czy to prawda że S7 Edge wspiera te usługi na XEO bez brandu ? pozdrawiam
Biorąc pod uwagę to jak wyglądają sieci w Londynie Twoim okiem to nie bardzo rozumiem czemu operatorzy uruchomili VoLTE przy takich problemach. Powinni najpierw zrobić duża modernizację sieci.lord_kr pisze:używam VoLTE od kilku tygodni i potwierdzają się wszelkie negatywne opinie o niedopracowaniu tej technologii, problemach przy obciążonej sieci, etc. Dla świętego spokoju wyłączyłem tę "innowację", dla mnie telefon to narzędzie pracy które ma działać a VoLTE niestety bywa zawodne.
"Choć pomarańczowa sieć nie informowała o tym w żaden sposób, update spowodował uaktywnienie funkcji VoLTE"
Telefon musi znać ustawienia konkretnej sieci. Samsung od jakiegoś czasu umieszcza w oprogramowaniu niebrandowanym na dany rynek ustawienia wypracowane z operatorami w oprogramowaniu brandowanym. W starszych słuchawkach ma to zasięg krajowy: czyli telefon na rynek brytyjski obsłuży sieci brytyjskie, ale już nie polskie, telefon Samsunga z rynku polskiego (niebrandowany) obsłuży VoLTE/VoWoFi w Orange/T-Mobile/Play, ale nie obsłuży sieci brytyjskich.lord_kr pisze:Czy obsluga VoWiFi i VoLTE i posiadanie brandowanego softu to techniczna koniecznosc czy tez wymysl operatorow?
Co chwile na angielskich forach sie slyszy ze konus zadzialalo na stockowym sofcie. Temat o tyle mnie interesuje ze dzis bez zalu pozegnalem S8+ z O2 i zakupilem J5 2017 Duos z zamiarem zmiany sieci na EE i dolozenia polskiej karty (co ciekawe drugi slot obsluguje 3g)