DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 166 z 308
  • 1
  • 164
  • 165
  • 166
  • 167
  • 168
  • 308
 #984139  autor: piotrzet
 18 mar 2018, 09:19
VoLTE działa, VoWifi nie. Żeby coś to chyba nie muszę przypominać jaką stabilność usług ma Orange? :lol: Ważne za ile to naprawią. Jakby by nie patrzeć obie sieci niby #1 :lol:
Edit
Co ciekawe na innym numerze w T-Mobile w Niemczech działa bez problemu. Ale był problem z uruchomieniem. 30 min na trybie samolotowym i dopiero się włączyło. Żeby nie było że piszę tak mogę wstawić później listę połączeń z dzisiaj jak się wygeneruja jest tam napisane czy przez Vowifi szła rozmowa czy przez sieć

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #984141  autor: perun
 18 mar 2018, 09:34
Na j5 2017 działa mi VoWifi w T-mobile, zarówno połączenia jak i SMSy. Sprawdzane chwilę temu w trybie samolotowym i 'normalnie' . Choć na ikone VoWifi trzeba poczekać trochę dłużej niż zwykle.
Ostatnio zmieniony 18 mar 2018, 09:37 przez perun, łącznie zmieniany 1 raz.
 #984143  autor: myk6414
 18 mar 2018, 09:37
Volte już mi wstało (taryfa korporacyjna) u żony na taryfie prywatnej obie uslugi działają
Edit: w trybie lotniczym od razu vowifi zaskakuje.

Działa teraz tak jak działało kiedyś w roamingu. Czyli vowifi tylko w trybie samolotowym.
 #984145  autor: kozien70
 18 mar 2018, 09:41
piotrzet pisze:VoLTE działa, VoWifi nie. Żeby coś to chyba nie muszę przypominać jaką stabilność usług ma Orange?
"Balcerowicz musi odejść"
Wygrałem kolejny milion :lol: :lol:
myk6414 pisze:Volte już mi wstało (taryfa korporacyjna) u żony na taryfie prywatnej obie uslugi działają
U mnie dla odmiany padły już obydwie usługi.
 #984146  autor: myk6414
 18 mar 2018, 09:43
Heheh. A u mnie już obie działają. Pomógł tryb lotniczy. Pewnie mają problem z jednym z node'ow clustra.
 #984147  autor: piotrzet
 18 mar 2018, 09:44
kozien70 pisze:
piotrzet pisze:VoLTE działa, VoWifi nie. Żeby coś to chyba nie muszę przypominać jaką stabilność usług ma Orange?
"Balcerowicz musi odejść"
Wygrałem kolejny milion :lol: :lol:
myk6414 pisze:Volte już mi wstało (taryfa korporacyjna) u żony na taryfie prywatnej obie uslugi działają
U mnie dla odmiany padły już obydwie usługi.
Oczywiście jak zwykle musisz odejść od tematu.
Wracając do nie chce mi się trzymać dłużej w samolotowym (10min)ale na XZ Premium Vowifi nie działa.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #984148  autor: kozien70
 18 mar 2018, 09:51
piotrzet pisze: Oczywiście jak zwykle musisz odejść od tematu.
:lol: :lol:
Oczywiście, gdy mowa o usterce w T-mobile, Ty jak zwykle musisz napisać jak to źle jest w Orange :lol:
Fajnie jest wrzucać tu co jakiś czas jakąś usterkę w T-mobile i patrzeć, jak się gotujesz i od razu jedziesz po pomarańczy. Jak Lepper z kompleksem Balcerowicza :lol:
Mamy tu w parę osób taki zakład na Twój temat. Dawaj dalej, wygrywam :lol:
myk6414 pisze:Heheh. A u mnie już obie działają. Pomógł tryb lotniczy. Pewnie mają problem z jednym z node'ow clustra.
Najwyraźniej. VoLTE wróciło, VoWiFI nadal brak.
 #984149  autor: piotrzet
 18 mar 2018, 09:59
O widać obrońca Orange sie znalazł. Juz chyba nie pamiętasz jak leżalo VoLTE przez 3 miesiące albo mieli awarię. Najlepiej jechać po innych a nie zauważać u siebie. Gratulacje :lol:
Pisać o T-Mobile dobrze źle, pisać o T-Mobile źle też nie dobrze to się w końcu może zdecyduj czego chcesz? Rozumiem, ze wytykanie wad innym też jest złe także bardzo nie wiem w czym masz problem.
Ostatnio zmieniony 18 mar 2018, 10:04 przez piotrzet, łącznie zmieniany 1 raz.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #984150  autor: Mixiorek
 18 mar 2018, 10:03
piotrzet pisze:O widać obrońca Orange sie znalazł. Juz chyba nie pamiętasz jak leżalo VoLTE przez 3 miesiące albo mieli awarię. Najlepiej jechać po innych a nie zauważać u siebie. Gratulacje :lol:
Określę najdelikatniej jak potrafię to co napisałeś. Mijasz się z prawdą. Wróć sobie do postów z tamtego czasu i poczytaj jak "nie zauważaliśmy awarii VoLTE Orange".

Mam wrażenie, że niektórzy zaczynają swoje zdania w następujący sposób niezależnie od sytuacji, a szczególnie jak VoLTE lub VoWiFi pada w TMobile:
"Przez 8 ostatnich lat polcy i polacy cierpieli przez nieustanne awarie VoLTE w Orange".

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #984151  autor: piotrzet
 18 mar 2018, 10:07
Owszem zwracałem na to uwagę i co? O T-Mobile i dzisiejszym problemie nie napisałem czy jak? Bo nie rozumiem bardzo o co ci w tym momencie chodzi. Po za tym jak wiadomo nie tylko VoLTE w Orange leżało ale i ogólnie wszystkie usługi co kilkanaście dni w różnych częściach kraju. Więc daruj sobie.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #984152  autor: kozien70
 18 mar 2018, 10:15
@piotrzet Jesteś niesamowity, w życiu tak łatwo zakładu nie wygrywałem. Dawaj, dawaj, nabijaj mi licznik :mrgreen:
Mixiorek pisze: Mam wrażenie, że niektórzy zaczynają swoje zdania w następujący sposób niezależnie od sytuacji, a szczególnie jak VoLTE lub VoWiFi pada w TMobile:
"Przez 8 ostatnich lat polcy i polacy cierpieli przez nieustanne awarie VoLTE w Orange".
Oj Mixiorek, nie psuj nam Leppera! :smt022
Jeszcze się obrazi i przestanie przy każdej okazji pisać o Orange.
Żartowałem. On nigdy nie przestanie :lol:

Tymczasem @Pabloz info dla Ciebie: zweryfikowane Galaxy A8, obsługuje VoLTE i VoWiFi Orange na XEO. Możesz dopisać do wykazu :-)
 #984153  autor: Mixiorek
 18 mar 2018, 10:22
Piotrzet:

Napisałeś:
"Najlepiej jechać po innych a nie zauważać u siebie"

Wróć proszę do historii forum i zobacz kto oraz co pisał w czasie awarii Orange. A potem zweryfikuj zdanie o nie zauważaniu awarii u siebie.
kozien70 pisze:zweryfikowane Galaxy A8, obsługuje VoLTE i VoWiFi Orange na XEO. Możesz dopisać do wykazu :-)
Dual sim?

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #984154  autor: Marcin_
 18 mar 2018, 10:25
Padło, nie padło. Różnie można to nazwać. Niektórzy myślą, że użytkownicy nie zauważą problemów z usługą jak się w niej grzebie i lepiej nikogo nie informować bo jakoś to będzie. Jak widać lepiej byłoby wydać komunikat. Ale mniejsza o to. Wprowadzane pewne zmiany do usługi i rekonfig związany z nową konfiguracją.
 #984155  autor: kozien70
 18 mar 2018, 10:30
Marcin_ pisze:Padło, nie padło. (...) Jak widać lepiej byłoby wydać komunikat.
Albo robić nocą ;-)
Mixiorek pisze:
kozien70 pisze:zweryfikowane Galaxy A8, obsługuje VoLTE i VoWiFi Orange na XEO. Możesz dopisać do wykazu :-)
Dual sim?
Tak jest. Zresztą na naszym wolnym rynku w oficjalnej dystrybucji chyba nie ma innego, niż dual.
 #984157  autor: Marcin_
 18 mar 2018, 10:31
kozien70 pisze:
Marcin_ pisze:Padło, nie padło. (...) Jak widać lepiej byłoby wydać komunikat.
Albo robić nocą ;-)
Tak było, tylko kwiatki dopiero rano wyszły :-D :smt005
 #984162  autor: Wulo
 18 mar 2018, 10:58
Jestem szczęśliwym abonentem T-mobie (kilka lat kajdanów w Play, Virgin Mobile robi swoje). Korzystam z Xperii XZ Premium, brand T-mobile, taryfa T2. Korzystam również z VoLTE jak i VoWiFi, bo są to na prawdę fajne usługi, ale w kwestii ich działania "nie będę walczył jak lwica w obronie". Od samego początku mam wrażenie, że są to BETA TESTY. Nie przełącza płynnie z VoLTE do 3G tylko zrywa połączenia, VoWiFi nie zawsze się załączy, a jeśli już to czasami nie chce wysłać SMSa, rwie połączenia (testowane na różnych dostawcach Internetu).
Żeby nie było, że to może tylko u mnie taki problem, ale nie, bo brat i siostra również mają taryfę T2 i obydwoje mają Xperie XZ i problemy są identyczne jak u mnie.

Co do samej sieci T-mobile mam dobre zdanie, jakość usług na wysokim poziomie ;-)
 #984163  autor: p2225
 18 mar 2018, 11:07
@Marcin_ a wiadomo coś kiedy VoLTE i VoWiFi dla prepaida? Może to nie kwestia technologii tylko polityki zarządu, czyli "chcesz mieć lepiej to weź abonament"? ;)

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
  • Strona 166 z 308
  • 1
  • 164
  • 165
  • 166
  • 167
  • 168
  • 308
  • 1
  • 164
  • 165
  • 166
  • 167
  • 168
  • 308