DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
 #859989  autor: antekwars
 04 kwie 2016, 15:46
Pisałem wyraźnie że ja mam zablokowany zasięg własny play na 3 numerach i nie robili mi z tym problemu zgłoszeniem wysłałem przez play 24. Jeden numer w fakt mobile przez ich stronę wysłałem prośbę bo się nie da na play 24 a 2 numery normalnie play24. I tylko mam roaming 3 operatorów o wiele lepiej jest niż z macierzystym zasięgiem play. A jak ktoś nie wierzy mogę nagrać filmik i sam zobaczy że nie wpuści mnie na zasięg własny play mimo że sam zasięg widzi. Wyłączyli mi 3 tygodnie temu dokładnie.
 #860254  autor: antekwars
 05 kwie 2016, 19:25
Dodam, że dziś chciałem wyłączyć także zasięg macierzysty play na 3 numerze ale konsultant odmówił mówiąc, że nie ma takich uprawnień mimo że podałem mu numery, na których zostało to zrobione i sam sprawdził i potwierdził, że faktycznie mam zasięg play wyłączony. Napisałem nowe zgłoszenie w tamtych trafiałem na innych konsultantów, którzy mi wyłączali bez problemu. Pewnie trzeba trafić na odpowiedniego konsultanta a to zrobi jak mi na 2 innych numerach. Napisze jak mi wyłączą na trzecim zobaczę, za którym zgłoszeniem to zrobią. Na 1 numerze po 5 zgłoszeniu zrobili na 2 numerze już po pierwszym zgłoszeniu wyłączyli.
 #860902  autor: antekwars
 09 kwie 2016, 08:31
Dziś po 3 zgłoszeniu wyłączyli zasięg macierzysty play także na 3 numerze cytuję. ,, Przepraszam Pana konsultant źle zrozumiał co chce Pan zrobić zasięg macierzysty play został wyłączony może Pan korzystać tylko z roamingu plus t-mobile i orange. W ramach przeprosin przyznaję rabat na abonament w wysokości 10 zł". Także da się wyłączyć zasięg macierzysty play mimo że na 2 wcześniejsze zgłoszenia odpowiadali że to niemożliwe. Ja napisałem w trzecim zgłoszeniu że nie uznam odpowiedzi negatywnej na moją prośbę wyłączenia i że będę pisał zgłoszenia do skutku aż wyłączą ugieli się.
 #882891  autor: Vieslav
 16 sie 2016, 17:09
Napisałem kilka tygodni temu maila do Virgin. Po kilku dniach od wysłania wiadomości dostałem SMSa: "Konfiguracja sieci została zmieniona. Połączenia i smsy działają poprawnie". Póki co testuje.
 #883661  autor: Vieslav
 21 sie 2016, 17:32
kwasek66 pisze:W PLAY to raczej ustaw telefon:
- 2G w roaming
- tylko 3G, wtedy nie ma prądożerności, a jakieś Plusowe czy T&O UMTS900 znajdzie...
Vieslav pisze: Niedawno zakupiłem Asusa ZE551ML. Posiada on dwa gniazda sim. W gniazdo 4G/3G/2G włożyłem kartę Orange. W drugie gniazdo - tylko 2G, włożyłem Virgin.
Używając HTC 8S i trybu tylko 3G nie miałem problemów.
Po kilkunastu dniach testu stwierdzam, że czas czuwania wydłużył się znacznie, jednak telefon częściej skacze z zasięgu macierzystego na roaming i odwrotnie, nawet kilka razy w ciągu minuty.