DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 55 z 94
  • 1
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 94
 #935461  autor: kozien70
 29 cze 2017, 21:24
Coś się zmieniło na linii połączeń Orange->T-mobile.
Galaxy S7 Edge z brandem Orange zawsze pokazuje znaczek HD gdy połączenie jest z wykorzystaniem kodeka AMR-WB
Dziś zauważyłem, że przy wszystkich połączeniach z mojego numery Orange na numery T-mobile przy próbie połączenia pokazuje się na chwilę znaczek HD. Chwilę potem znika, a samo połączenie jest w zwykłej jakości.
Ale wcześniej na 100% tego nie było. A zawsze zwracam uwagę na obecność lub brak tego znaczka.
 #935545  autor: bed
 30 cze 2017, 10:51
Za to ja połączenie z nju do T-Mobile miałem w tak potwornej jakości, że musiałem przeprosić rozmówcę bo nie porozumiemy się w ten sposób. O ile jeszcze kilka dni temu nie było tak tragicznie to wczoraj to była jakaś katastrofa. Brakuje mi tego HD Voice jakie było z Play do T-Mobile ale może niedługo się doczekamy :)

B7+ B1 + B3 + B20 Orange (QAM256 MIMO 2x2):
https://www.speedtest.net/result/a/6024915549.png
 #936711  autor: Kryniczanin
 05 lip 2017, 12:43
Dzień Dobry!

Dobre wiadomości!

Lajt Mobile 601 > 602960200 Biuro Obsługi T-Mobile na kartę. Rozmowa z konsultantem w HD Voice.
 #936717  autor: p2225
 05 lip 2017, 12:58
Z Orange jest AMR-NB, ale poczta głosowa na prywatnym numerze jest w HD Voice.

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #936720  autor: Kryniczanin
 05 lip 2017, 13:17
Ja miałem AMR-full rate, aż nie mogłem uwierzyć co mi wyskoczyło na netmonitorze w Lumii 550.

Dźwięk to był czysty HD Voice z konsultantem.
 #936721  autor: ketton
 05 lip 2017, 13:27
U mnie nadal występuje HD przy połączeniach T-Mobile->Plus. Choć ostatnio rzadko zaskakuje przy pierwszej próbie połączenia. Trzeba wtedy kilka razy próbować dzwonić pod dany numer aż zaskoczy. Jednak zawsze to HD jest z każdym numerem W Plusie. W drugą stronę ja niestety nie doświadczyłem kodeka WB-AMR.
 #936723  autor: kozien70
 05 lip 2017, 13:37
@Kryniczanin - AMR full rate to nie jest HD Voice. W zwykłym AMR również może być wysoki bitrate, np. 12.2 kbps a i tak rozmowa nie będzie HD.
Kodek AMR-WB to jest HD Voice.
 #936724  autor: Kryniczanin
 05 lip 2017, 13:44
kozien70

Moja Lumia w Netmonitorze sekcja AMR tak opisuje HD Voice. Robiłem przed chwią połączenie z lajta do Orange w HD ii tak było oznaczone.
 #936727  autor: kozien70
 05 lip 2017, 14:06
OK, nie wiem, jak Twoja Lumia to pokazuje, ale merytorycznie w tym co napisałeś była nieścisłość. Sprostowałem zatem, by kogoś nie wprowadzało w błąd.
 #936772  autor: myk6414
 05 lip 2017, 16:39
Kryniczanin pisze:Dzień Dobry!

Dobre wiadomości!

Lajt Mobile 601 > 602960200 Biuro Obsługi T-Mobile na kartę. Rozmowa z konsultantem w HD Voice.
fajna wrzutka... timo nie ma hd voice wdrożonego dla własnych klientów dzwoniących do bok a miałby dla obcych zrobić?
 #936775  autor: Kryniczanin
 05 lip 2017, 16:59
Wiesz, może ogłuchłem, jednak o dziwo słyszę głosy z komputera, albo netmonitor na windows phone pokazuje głupoty. Na mój słuch był to HD VOICE.
 #936779  autor: p2225
 05 lip 2017, 17:19
Nie wiem na ile to nie błąd mojego service menu, ale dzwoniąc z Orange na ten numer 8 razy z rzędu to 2 zestawiły się w HD Voice, a 3 złapały HD Voice tylko na pierwszą sekundę po czym spadły do AMR-NB. Pozostałe 3 od razu w AMR-NB. Zupełnie tak samo jak z informacją "numer nie istnieje".

Na BOK Play'a jest śmieszniej. Zestawia się tak (skok co pół sekundy): AMR-NB 12.2 -> AMR-WB 6.6 -> AMR-WB 12.65 -> AMR.NB 12.2 i tak zostaje. W trakcie skoku AMR-WB 6.6 na AMR-WB 12.65 słychać urwanie głosu. Ani razu połączenie nie poszło w HD Voice.
Przy połączeniu na GSM idzie tak: AMR-NB 12.2 -> AMR-NB 5.9 -> AMR-NB 12.2 i w tym bitrate do końca.

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #936816  autor: myk6414
 05 lip 2017, 20:17
Kryniczanin pisze:Wiesz, może ogłuchłem, jednak o dziwo słyszę głosy z komputera, albo netmonitor na windows phone pokazuje głupoty. Na mój słuch był to HD VOICE.
Nowe twierdzę że ogluchles. Zadzwoniłem kilka razy na ten numer od siebie jak i z telefonu żony poprzez vowifi i za żadnym razem nie było nawet blisko hdv.
 #937227  autor: Camis
 07 lip 2017, 12:41
Czy ktoś może przypomnieć numer do słuchania radia ?. Przeszukałem Google ale coś nie mogę namierzyć. Czy te numery obsługują HD Voice ?. Albo czy jest jakiś numer na którym mogę to sprawdzić ?.

Nju.
 #937384  autor: kozien70
 07 lip 2017, 22:35
Spostrzeżenie z dziś. Dwa telefony: jeden z nr Orange 501, drugi z nr Play 888.

Telefon Orange z włączonym VoLTE: HD Voice działa tylko, gdy nr Play dzwoni do nr Orange. Podczas dzwonienia z nr Orange na nr Play brak HD Voice, jest zwykły kodek AMR-NB
Telefon Orange z wyłączonym VoLTE (rozmowy w 3G): HD Voice działa w obydwie strony.
Nie jest to jednorazowy przypadek. Sytuacja jest stała.
  • Strona 55 z 94
  • 1
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 94
  • 1
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 94