DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
  • Strona 192 z 201
  • 1
  • 190
  • 191
  • 192
  • 193
  • 194
  • 201
 #1170155  autor: Safeguard0586
 23 kwie 2024, 13:28
Ale mówisz o zmianie w Samsungu czy w Xiaomi?
Mnie się wydaje, że to problem jednak z tym… wynalazkiem Redmi ;) bo ostatnio dzwoniąc na niego z iPhone 15 (Play) również rozmówca (użytkownik) mnie nie słyszał.
Czyli to nie jest problem Samsunga czy iPhone’a, bardziej Xiaomi.
 #1170179  autor: matias55
 23 kwie 2024, 22:36
Safeguard0586 pisze:
23 kwie 2024, 13:28
Ale mówisz o zmianie w Samsungu czy w Xiaomi?
Mnie się wydaje, że to problem jednak z tym… wynalazkiem Redmi ;) bo ostatnio dzwoniąc na niego z iPhone 15 (Play) również rozmówca (użytkownik) mnie nie słyszał.
Czyli to nie jest problem Samsunga czy iPhone’a, bardziej Xiaomi.
Zmiana raczej dotyczy Xiaomi. W swoim przypadku większość kwestii związanych z działaniem usługi rozwiązaniem po swojej stronie.
Dopiero sprawdziłem, że twój telefon jest na MTK, więc tu może być inaczej.

Sprawdź, czy jak dzwonisz na telefony lub do osób bez obsługi EVS-SWB po ich stronie, czy problem się pojawia? Może to być nawet osoba z Plusa.
 #1170180  autor: Safeguard0586
 23 kwie 2024, 22:55
matias55 pisze:
23 kwie 2024, 22:36
Safeguard0586 pisze:
23 kwie 2024, 13:28
Ale mówisz o zmianie w Samsungu czy w Xiaomi?
Mnie się wydaje, że to problem jednak z tym… wynalazkiem Redmi ;) bo ostatnio dzwoniąc na niego z iPhone 15 (Play) również rozmówca (użytkownik) mnie nie słyszał.
Czyli to nie jest problem Samsunga czy iPhone’a, bardziej Xiaomi.
Zmiana raczej dotyczy Xiaomi. W swoim przypadku większość kwestii związanych z działaniem usługi rozwiązaniem po swojej stronie.
Dopiero sprawdziłem, że twój telefon jest na MTK, więc tu może być inaczej.

Sprawdź, czy jak dzwonisz na telefony lub do osób bez obsługi EVS-SWB po ich stronie, czy problem się pojawia? Może to być nawet osoba z Plusa.
Dzięki za podpowiedzi, przykładowo połączenie 3G (Play) do tego Redmi 9A (VoLTE) sprawiało, że było już ok. Niestety nie jestem w stanie tak na bieżąco sprawdzać różnych kombinacji, bo, tak jak pisałem, to nie mój tel.
 #1170183  autor: matias55
 23 kwie 2024, 23:28
Safeguard0586 pisze:
23 kwie 2024, 22:55
matias55 pisze:
23 kwie 2024, 22:36
Safeguard0586 pisze:
23 kwie 2024, 13:28
Ale mówisz o zmianie w Samsungu czy w Xiaomi?
Mnie się wydaje, że to problem jednak z tym… wynalazkiem Redmi ;) bo ostatnio dzwoniąc na niego z iPhone 15 (Play) również rozmówca (użytkownik) mnie nie słyszał.
Czyli to nie jest problem Samsunga czy iPhone’a, bardziej Xiaomi.
Zmiana raczej dotyczy Xiaomi. W swoim przypadku większość kwestii związanych z działaniem usługi rozwiązaniem po swojej stronie.
Dopiero sprawdziłem, że twój telefon jest na MTK, więc tu może być inaczej.

Sprawdź, czy jak dzwonisz na telefony lub do osób bez obsługi EVS-SWB po ich stronie, czy problem się pojawia? Może to być nawet osoba z Plusa.
Dzięki za podpowiedzi, przykładowo połączenie 3G (Play) do tego Redmi 9A (VoLTE) sprawiało, że było już ok. Niestety nie jestem w stanie tak na bieżąco sprawdzać różnych kombinacji, bo, tak jak pisałem, to nie mój tel.
Na 1000% winny jest EVS, który z jakiś przyczyn próbuje się u ciebie zestawić. Gdy miałem problemy z tym kodekiem i Samsungami, to właśnie jego wyłączenie pocztątkowo naprawiało problem.
 #1170184  autor: Safeguard0586
 23 kwie 2024, 23:50
matias55 pisze:
23 kwie 2024, 23:28
Safeguard0586 pisze:
23 kwie 2024, 22:55
matias55 pisze:
23 kwie 2024, 22:36

Zmiana raczej dotyczy Xiaomi. W swoim przypadku większość kwestii związanych z działaniem usługi rozwiązaniem po swojej stronie.
Dopiero sprawdziłem, że twój telefon jest na MTK, więc tu może być inaczej.

Sprawdź, czy jak dzwonisz na telefony lub do osób bez obsługi EVS-SWB po ich stronie, czy problem się pojawia? Może to być nawet osoba z Plusa.
Dzięki za podpowiedzi, przykładowo połączenie 3G (Play) do tego Redmi 9A (VoLTE) sprawiało, że było już ok. Niestety nie jestem w stanie tak na bieżąco sprawdzać różnych kombinacji, bo, tak jak pisałem, to nie mój tel.
Na 1000% winny jest EVS, który z jakiś przyczyn próbuje się u ciebie zestawić. Gdy miałem problemy z tym kodekiem i Samsungami, to właśnie jego wyłączenie pocztątkowo naprawiało problem.
Dzięki. To muszę rozeznać się, jak wyłączyć EVS na tych Xiaomi. Na razie wyłączyłem tam po prostu VoLTE, ale to kiepska opcja mając w perspektywie wyłączenie 3G przez Orange. Co ciekawe, ten telefon jest przez nich oficjalnie wspierany, więc dziwią mnie takie problemy. Bez roota się pewnie nie obejdzie?
 #1170188  autor: matias55
 24 kwie 2024, 00:41
Kiedyś Mediatek miał dobre menu serwisowe,ale teraz to może być różnie. Xiaomi nie anuluje ci gwarancji pomimo odblokowanego bootloadera,więc możesz spróbować.

Najpierw trzeba poczytać, czy da się to wyłączyć.
 #1170216  autor: Burito
 24 kwie 2024, 20:40
Karlos20 pisze:
22 kwie 2024, 17:00
Burito: jeśli tej opcji nie ma, oznacza to, że karta SIM tego nie wspiera. Powstają też ciekawe absurdy, np. przy Huawei P20 Pro, mając kartę T-Mobile / Heyah działa IMS, a na karcie RBM (też T) lub TuBiedronka- IMS jest niedostępny - ten sam operator.
Sorry za lamerskie pytanie, co to znaczy IMS ?
 #1170396  autor: Vieslav
 28 kwie 2024, 13:27
Cud albo błąd, który za chwilę się naprawi.

Dziś bawiąc się ustawieniami mojego OnePlus Nord N10 przypadkowo odpalił się VoLTE oraz VoWiFi :!:

Sieć Vectra. Telefon nie wspierany.
 #1170398  autor: 0kti
 28 kwie 2024, 13:32
Vectra nie działa czasem pod PLAY?
Z tego co mi wiadomo PLAY wspiera wszystkie nowe OnePlus'y
 #1170402  autor: Vieslav
 28 kwie 2024, 14:02
0kti pisze:
28 kwie 2024, 13:32
Vectra nie działa czasem pod PLAY?
Z tego co mi wiadomo PLAY wspiera wszystkie nowe OnePlus'y
Vectra działa pod Play, a Nord N10 wcale nie jest taki nowy. Jeszcze kilka miesięcy temu nie działała mi opcja VoLTE pomimo wymuszenia przełącznika w menu serwisowym. Dziś zaczęło działać. Ciężko powiedzieć, od kiedy działa, bo przełącznik w menu wyłączyłem. Ostatnio sprawdzałem jakoś może w grudniu i nie działało.
 #1170460  autor: Burito
 29 kwie 2024, 16:31
Na czym polega w Plusie łączenie usług VoLTE i VoWifi ? Każdy inny operator ma te usługi osobno, tylko Plus wprowadził razem.
 #1170488  autor: mariusz9a
 30 kwie 2024, 08:31
Burito pisze:
29 kwie 2024, 16:31
Na czym polega w Plusie łączenie usług VoLTE i VoWifi ? Każdy inny operator ma te usługi osobno, tylko Plus wprowadził razem.
A o co dokładnie chodzi? To co napisał @matias55, czyli o aktywację? Czy o coś innego? Też nie rozumiem co masz na myśli pisząc że pozostali maja osobno...

W Plusie możesz aktywować samo VoLTE bez VoWiFi. Nie da się samego VoWiFi bez VoLTE.
 #1170513  autor: IC_Current
 30 kwie 2024, 15:32
@Burito
Ja też nie rozumiem o co Ci chodzi. Każdy operator infrastrukturalny ma już serwer IMS. Czy korzystasz z VoIP wysyłając pakiety przez LTE czy przez WiFi to nie ma to kompletnie znaczenia. Nie chcesz korzystać z któregoś z tych dwóch kanałów to go wyłączasz w ustawieniach telefonu.
 #1170523  autor: Burito
 30 kwie 2024, 16:04
Nie każdy telefon "ogarnia" VoWifi i VoLTE. Np. mam Xiaomi Redmi Note 8T i gdy mam w nim jedną kartę SIM z sieci PLAY to bez problemu mam możliwość odpalenia usług VoWifi i VoLTE.

Natomiast jak zamontuję drugą kartę SIM z sieci Orange, to na telefonie działa tylko VoLTE dla Play i Orange ale już nie ma możliwość odpalenia VoWifi na jednej i drugiej karcie SIM.
W ustawieniach kart nie ma opcji włączenia VoWifi.
Z czego to może wynikać ?
  • Strona 192 z 201
  • 1
  • 190
  • 191
  • 192
  • 193
  • 194
  • 201
  • 1
  • 190
  • 191
  • 192
  • 193
  • 194
  • 201