DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #1002555  autor: Karlos20
 06 lip 2018, 23:11
Żadnych, Abonent zostanie rozliczony z tego co zdołał wydzwonić do zamknięcia umowy.
Jeśli na rachunku ma staż powyżej 3 miesięcy w nju mobile z aktywną opcją "im dłużej tym lepiej" nie wykonał przez np miesiąc żadnej płatnej aktywności, nie otrzyma faktury, bo saldo wyniesie 0,00.
Ostatnio zmieniony 06 lip 2018, 23:30 przez Karlos20, łącznie zmieniany 2 razy.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1002593  autor: f0ku5
 07 lip 2018, 02:06
Karlos20, nie do końca. Jeżeli klient nie ma stażu 3 miesięcy i nie ma zniesionego minimalnego dociążenia to dostanie fakturę za to, co wydzwonił w konkretnym miesiącu + "karę" 9 zł za zerwanie umowy bez okresu wypowiedzenia.
Po 3 miesiącach już tej "kary" nie ma.
 #1002599  autor: Kryniczanin
 07 lip 2018, 03:52
Karlos20, nie do końca. Jeżeli klient nie ma stażu 3 miesięcy i nie ma zniesionego minimalnego dociążenia to dostanie fakturę za to, co wydzwonił w konkretnym miesiącu + "karę" 9 zł za zerwanie umowy bez okresu wypowiedzenia.
Po 3 miesiącach już tej "kary" nie ma.
Nie wprowadzaj ludzi w błąd. Jeśli nie ma włączonej opcji im dłużej tym lepiej na numerze to nawet po 60 miesiącach stażu jest kara 9pln.
 #1002600  autor: poziom
 07 lip 2018, 04:03
Ja zabrałem numer z dnia na dzień pod koniec okresu rozliczeniowego to jeszcze mi nadpłate wyliczyli którą zwrócili na drugi dzień po zgłoszeniu - z czym się jeszcze nie spotkałem w żadnej sieci (czas zwrotu)
 #1002637  autor: f0ku5
 07 lip 2018, 13:24
Kryniczanin pisze:Nie wprowadzaj ludzi w błąd. Jeśli nie ma włączonej opcji im dłużej tym lepiej na numerze to nawet po 60 miesiącach stażu jest kara 9pln.
Mniej więcej dokładnie to napisałem.
"Jeżeli klient nie ma stażu 3 miesięcy i nie ma zniesionego minimalnego dociążenia".
Bez włączonej usługi "im dłużej tym lepiej" klient nie będzie miał zniesionego minimalnego dociążenia, więc nie szukaj dziury w całym ;)
 #1002686  autor: WellDone
 07 lip 2018, 20:18
Dziękuje wszystkim za odpowiedz. W poniedziałek składam dyspozycje MNP, zdam relacje z jakim efektem :)

Przy okazji. Czy udało się komuś wynegocjować lepsze warunki z nowym numerem? W sensie nie przy prolongacie kontraktu.

50zł za 10 GB w ofercie bez telefonu to trochę lipa :/

Samsung Galaxy S20 - Plus
iPhone 12 mini - Orange Flex 5G eSIM / T-Mobile 5G SIM2
 #1002706  autor: f0ku5
 08 lip 2018, 00:38
WellDone pisze:Czy udało się komuś wynegocjować lepsze warunki z nowym numerem?
Raczej nie istnieje coś takiego, jak negocjacje przy nowym numerze ;) To tylko działa przy przedłużeniach.
 #1002710  autor: Karlos20
 08 lip 2018, 01:09
Kur.. nie czytaliście mojego postu wyraźnie.
Powtarzam, gdy osoba nigdzie w miesiącu nie zadzwoni, a ma aktywną usługę "im dłużej tym lepiej" od 3 miesięcy stażu na ofercie z rachunkiem, nie otrzyma faktury, a jeśli coś wydzwoni, to tylko tyle zapłaci.
To chyba wiadome, że bez tej usługi zapłaci minimum 9 zł dociążenia.
Mam nadzieję, że się wyraziłem jasno.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1003212  autor: Remington
 11 lip 2018, 10:46
Przeniesienie bez okresu wypowiedzenia oferuje każdy operator (to jeden z dostępnych trybów przenoszenia).

Przez net+kuriera to chyba tylko Orange/nju (Ciebie nie dotyczą) i TM (nie wiem jak jest z Heyah) oraz wirtualni (ze znanych mi: Virgin, a2mobile, Mobile Vikings, Lajt).