Witam forumowiczów.
Czy tylko ja mam taki problem,że podczas rozmów w technologi H+ (3G) wyrzuca internet i nie da się nic zrobić-tzn. korzystać z niego podczas rozmowy?
Wtedy także wyrzuca-wyłącza HD Voice i dźwięk jest jak z kibla.
Zgłaszałem już to kilka razy i operator nic z tym nie robi.
Tak samo Nju nie potrafi przełączyć z 3G na 4G podczas aktywnej transmisji danych pakietowych i trzyma się kurczowo 3G-H+ aż do zaprzestania aktywności danych i dopiero wtedy przełącza na 4G.
Taki głupi Play potrafi to płynnie przełączać.
Pomijam fakt,że czasem nawet przy pełnym zasięgu podczas rozmowy,Nju potrafi szarpać urywać dźwięk podczas rozmów.
Wyrzucanie całkowite połączenia-rozłączanie podczas rozmowy,przy próbie dołączenia kolejnej osoby do rozmowy jako rozmowa konferencyjna,to już norma od dawna czasu,choć nie jest to nagminne.
Testowane to w różnych lokalizacjach na Samsung Galaxy s7 i OnePlus 5 oraz 3T i na 3 różnych numerach telefonów-3 różne osoby każda w innej lokalizacji.
Proszę o opinie jak się to u was zachowuje,a jak ten sam problem występuję to prosze skłądać masowo reklamacje,bo tylko tak możemy zmusić operatora do jakiejś naprawy i interwencji w tej sprawie.
Czy tylko ja mam taki problem,że podczas rozmów w technologi H+ (3G) wyrzuca internet i nie da się nic zrobić-tzn. korzystać z niego podczas rozmowy?
Wtedy także wyrzuca-wyłącza HD Voice i dźwięk jest jak z kibla.
Zgłaszałem już to kilka razy i operator nic z tym nie robi.
Tak samo Nju nie potrafi przełączyć z 3G na 4G podczas aktywnej transmisji danych pakietowych i trzyma się kurczowo 3G-H+ aż do zaprzestania aktywności danych i dopiero wtedy przełącza na 4G.
Taki głupi Play potrafi to płynnie przełączać.
Pomijam fakt,że czasem nawet przy pełnym zasięgu podczas rozmowy,Nju potrafi szarpać urywać dźwięk podczas rozmów.
Wyrzucanie całkowite połączenia-rozłączanie podczas rozmowy,przy próbie dołączenia kolejnej osoby do rozmowy jako rozmowa konferencyjna,to już norma od dawna czasu,choć nie jest to nagminne.
Testowane to w różnych lokalizacjach na Samsung Galaxy s7 i OnePlus 5 oraz 3T i na 3 różnych numerach telefonów-3 różne osoby każda w innej lokalizacji.
Proszę o opinie jak się to u was zachowuje,a jak ten sam problem występuję to prosze skłądać masowo reklamacje,bo tylko tak możemy zmusić operatora do jakiejś naprawy i interwencji w tej sprawie.