No, widzę że Polkomtel utrzymuje formę - otrzymałem dzisiaj trzecią z rzędu fakturę z błędnie naliczonymi opłatami. Oczywiście wszystkie na niekorzyść abonenta.
Nie sposób nie postawić następujących pytań:
1. czy systematyczne wystawianie faktur i żądanie zapłaty od abonentów kwot, które nie wynikają z umowy to polkomtelowski model biznesowy?
2. czy Polkomtel jest zainteresowany naprawieniem tego błędu (oczywiście zakładam, że to błąd systemowy a nie celowe działanie) w sytuacji, w której działa ze świadomością tego błędu - Polkomtel uznawał wcześniejsze reklamacje dot. dokładnie tych samych błędów a lektura forów jasno pokazuje, że problem dotyka wielu abonentów?
3. skąd przekonanie, że żaden organ władzy państwowej lada moment nie zapyta i nie rozliczy ich z działań, które rodzą skutki ewidentnie naruszające interes konsumentów?
4. czy ostatecznie Polkomtelowi opłaca się biznes obciążony takimi nieprawidłowościami (wizerunkowymi, finansowymi ect)?
Nie sposób nie postawić następujących pytań:
1. czy systematyczne wystawianie faktur i żądanie zapłaty od abonentów kwot, które nie wynikają z umowy to polkomtelowski model biznesowy?
2. czy Polkomtel jest zainteresowany naprawieniem tego błędu (oczywiście zakładam, że to błąd systemowy a nie celowe działanie) w sytuacji, w której działa ze świadomością tego błędu - Polkomtel uznawał wcześniejsze reklamacje dot. dokładnie tych samych błędów a lektura forów jasno pokazuje, że problem dotyka wielu abonentów?
3. skąd przekonanie, że żaden organ władzy państwowej lada moment nie zapyta i nie rozliczy ich z działań, które rodzą skutki ewidentnie naruszające interes konsumentów?
4. czy ostatecznie Polkomtelowi opłaca się biznes obciążony takimi nieprawidłowościami (wizerunkowymi, finansowymi ect)?