DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #930367  autor: rob_sad
 09 cze 2017, 08:46
Przeniosłem numer do T-mobile z Orange, bo było taniej.
A dokładniej to chciałem przenieść, bo T-mobile sobie nie poradziło. Zakładałem, że tydzień im wystarczy, mijają 2 tyg i nic. T-mobile otrzymało dane mojego numeru w Orange (telefonicznie z mojej inicjatywy, bo sami nie pytali o szczegóły, co mnie zaniepokoiło). Smsowo okazało się, że T-mobile pomyliło telefon na kartę z abonamentem i Orange odrzuciło wniosek o oddanie numeru.
Żadnego innego kontaktu ze strony T-mobile nie było. Odpowiedzi na reklamację od kilku dni nie ma.

Druga sprawa. Wcisnęli mi niby darmowy internet mobilny na 90dni. Umowa podpisana. Ale karty sim do tego internetu nie ma.. nie dotarła. Brak odpowiedzi na reklamację od tygodnia.

Czy naprawdę w T-mobile dzwoniąc do BOA trzeba słuchać 2x informacji o kwocie faktury i numerze konta do przelewu, faktury za którą się już zapłaciło ?

To wygląda nie jak jeden z największych dostawców usług telekomunikacyjnych ale jak jakaś firma krzak zlokalizowana w garażu.

Generalnie nie wywiązują się z umowy i jak widać nie zamierzają. Do poniedziałki mam czas na odstąpienie od umowy, ale rozpakowałem już nowy telefon i zączałem korzystać z numeru tymczasowego (bo przez T-mobile nie miałem wyjścia).

Co robić dalej ?
Jak egzekwować kary za nieprzeniesienie numeru ?
 #930386  autor: zielony71
 09 cze 2017, 09:58
Na stronie internetowej UKE znajdziesz informacje na temat kar za nieterminowe przeniesienie numeru. Kary są niemałe i liczone za każdy dzień opóźnienia.
Kary dochodzi się u starego operatora, choć tak naprawdę przy przeniesieniu trudno ustalić która strona zawiniła.
 #930718  autor: MobiGeekpl
 11 cze 2017, 09:25
@rob_sad,

Po pierwsze jak widać nie znasz realiów odnośnie przenoszenia numerów i działania telekomów a chcesz egzekwować kary na nich :D Przeniesienie numeru z karty to zazwyczaj 21 dni, a z abonamentu na koniec cyklu rozliczeniowego. Odpowiedź na reklamację to standardowo 30 dni, czasami jest to szybciej.

T-Mobile wywiązuje się z umowy, bo świadczy Ci usługi oraz dostarczyło telefon. Pomimo korzystania z numeru tymczasowego i używania telefonu możesz od umowy odstąpić.

Ewidentnie wina leży po stronie osoby z którą rozmawiałeś. Skontaktuj się z nią i niech zaproponuje Ci rekompensatę za poniesione straty.
 #930752  autor: f0ku5
 11 cze 2017, 12:51
MobiGeekpl pisze:Przeniesienie numeru z karty to zazwyczaj 21 dni
Słucham? :D
Numer z karty da się przenieść w 24h.
 #930858  autor: f0ku5
 11 cze 2017, 21:15
Działają, parę razy już przenosiłem. Nigdy przeniesienie nie wynosiło 21 dni...
 #930866  autor: Ramirez
 11 cze 2017, 21:45
Też przenosiłem numer z 6 razy. 5 razy 24 godziny, jeden raz nie wiem dlaczego kazali czekać z 5 dni. A Tmobile słynie z nieudolności. Wystarczy fakt że z operatora numer jeden w kilka lat stali się numer cztery. Jakby było normalnie to by nigdzie nie uciekali.
 #930870  autor: Ramirez
 11 cze 2017, 22:06
Oferta może teraz jest już normalna ale podejscie i sprawnosc działania tej firmy chyba nie zmieniła sie jak widać :D
 #930879  autor: kaspeed
 11 cze 2017, 22:29
Przeniesienie z ERY do ORANGE Karta===>>>Karta czas przenoszenia 96 dni. Przez Erę bo stwierdzili że to miks choć nigdy nie był. Można? można przenoszone 9lat wstecz prawie.Za to Otrzymałem rekompensatę bo wina była po obu stronach. Ale trwalo to dłuuugo.... Więc wszystko zalezy od systemów.Ojcu przenosiłem numer z PLAY do ORANGE wyznaczyłem 24h przeniesienie i przeniesienie trwało 30dni.Dlaczego? bo durny konsultant w Orange uznał ten numer jako miks który wypowiada się 30dni...(choć wszystkie zobowiązania były spełnione do uwolnienia numeru juz 4miesiące wcześniej)

Numer faktycznie był w miksie w play ale spłacone zobowiazania były juz wcześniej. Numer przeniesiony ale rownież z problemami.( ojciec musiał doładowac jeszcze 1x play za 30zł)

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #930989  autor: rob_sad
 12 cze 2017, 12:51
Przeniesienie to 1 dzień.
T-mobile nie wywiązało się z umowy, bo numeru nie przenieśli.
Przy pierwszej próbie dostałem sms z informacją o odmowie z powodu niezgodności charakteru usługi (ewidentna wina T-mobile). W piątek byłem w salonie T-mobile. Zostało złożony nowy wniosek o przeniesienie. Do dziś nie przyszedł żaden sms (wg. konsultanta przeniesienie miało nastąpić w sobotę). Nic już nie rozumiem, bo gdyby coś poszło nie tak, dostałbym sms.

Sprawa karty sim do drugiej umowy, karty która nigdy do mnie nie dotarła. T-mobile na podstawie swojego dochodzenia twierdzi, że kartę wysłali i wszystko w paczce było ok (nie było bo dziwnym trafem inną kartę wkysłali 2x, a nie powinni). Z wielką łaską dostanę duplikat sim, żadnego przepraszam. Żadnego przesunięcia terminów umowy i odszkodowani za brak możliwości korzystania z sieci mobilnej.

Wiem, że na odpowiedź na reklamację jest 30dni, ale przywykłem, że Orange robiło to 1-2dni. W sprawach pilnych szybciej.