Przeniosłem numer do T-mobile z Orange, bo było taniej.
A dokładniej to chciałem przenieść, bo T-mobile sobie nie poradziło. Zakładałem, że tydzień im wystarczy, mijają 2 tyg i nic. T-mobile otrzymało dane mojego numeru w Orange (telefonicznie z mojej inicjatywy, bo sami nie pytali o szczegóły, co mnie zaniepokoiło). Smsowo okazało się, że T-mobile pomyliło telefon na kartę z abonamentem i Orange odrzuciło wniosek o oddanie numeru.
Żadnego innego kontaktu ze strony T-mobile nie było. Odpowiedzi na reklamację od kilku dni nie ma.
Druga sprawa. Wcisnęli mi niby darmowy internet mobilny na 90dni. Umowa podpisana. Ale karty sim do tego internetu nie ma.. nie dotarła. Brak odpowiedzi na reklamację od tygodnia.
Czy naprawdę w T-mobile dzwoniąc do BOA trzeba słuchać 2x informacji o kwocie faktury i numerze konta do przelewu, faktury za którą się już zapłaciło ?
To wygląda nie jak jeden z największych dostawców usług telekomunikacyjnych ale jak jakaś firma krzak zlokalizowana w garażu.
Generalnie nie wywiązują się z umowy i jak widać nie zamierzają. Do poniedziałki mam czas na odstąpienie od umowy, ale rozpakowałem już nowy telefon i zączałem korzystać z numeru tymczasowego (bo przez T-mobile nie miałem wyjścia).
Co robić dalej ?
Jak egzekwować kary za nieprzeniesienie numeru ?
A dokładniej to chciałem przenieść, bo T-mobile sobie nie poradziło. Zakładałem, że tydzień im wystarczy, mijają 2 tyg i nic. T-mobile otrzymało dane mojego numeru w Orange (telefonicznie z mojej inicjatywy, bo sami nie pytali o szczegóły, co mnie zaniepokoiło). Smsowo okazało się, że T-mobile pomyliło telefon na kartę z abonamentem i Orange odrzuciło wniosek o oddanie numeru.
Żadnego innego kontaktu ze strony T-mobile nie było. Odpowiedzi na reklamację od kilku dni nie ma.
Druga sprawa. Wcisnęli mi niby darmowy internet mobilny na 90dni. Umowa podpisana. Ale karty sim do tego internetu nie ma.. nie dotarła. Brak odpowiedzi na reklamację od tygodnia.
Czy naprawdę w T-mobile dzwoniąc do BOA trzeba słuchać 2x informacji o kwocie faktury i numerze konta do przelewu, faktury za którą się już zapłaciło ?
To wygląda nie jak jeden z największych dostawców usług telekomunikacyjnych ale jak jakaś firma krzak zlokalizowana w garażu.
Generalnie nie wywiązują się z umowy i jak widać nie zamierzają. Do poniedziałki mam czas na odstąpienie od umowy, ale rozpakowałem już nowy telefon i zączałem korzystać z numeru tymczasowego (bo przez T-mobile nie miałem wyjścia).
Co robić dalej ?
Jak egzekwować kary za nieprzeniesienie numeru ?