DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 22 z 36
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 36
 #964936  autor: habish
 07 gru 2017, 19:57
Nie spotkałem się z taką sytuacją.
Dostałeś jakiegoś SMSa od któregoś z operatorów np. o wyznaczeniu daty przeniesienia numeru? Lub jakiekolwiek inne info?
 #964937  autor: aquacuba
 07 gru 2017, 20:00
Dostałem sms od Orange: że "...O rozpatrzeniu bądz odrzuceniu wniosku powiadomi wubrany przez Ciebie operator. Może warto zmienić decyzje itp..."

a od Plusa: " Dotychczasowy operator potwierdził termin przeniesienia numeru"

A to wszystko bez wyslania im umowy. w Orange mialem abonament.
 #965870  autor: aquacuba
 12 gru 2017, 18:08
Czy to normalne, że już w Abo mi wystawili fakture do zaplaty... ?

Kwota wystawionej faktury: 26,65 zł
Data wystawienia faktury: 11.12.2017
Data płatności: 27.12.2017

A numer mi przeniosą dopiero 24 stycznia 2018.
 #965880  autor: tomiol
 12 gru 2017, 18:36
Mam pytanie ,jak przenieść numer z orange do plusha abo aby otrzymać te 3 miesiące za 0zł ,umowę mam do 4 marca , kiedy złożyć o przeniesienie.
 #966106  autor: rafmik
 13 gru 2017, 23:25
aquacuba pisze:Czy to normalne, że już w Abo mi wystawili fakture do zaplaty... ?

Kwota wystawionej faktury: 26,65 zł
Data wystawienia faktury: 11.12.2017
Data płatności: 27.12.2017

A numer mi przeniosą dopiero 24 stycznia 2018.

Składaj reklamację. Ja tak zrobiłem i została uznana.
Napisz zgodnie z prawdą, że nie zamawiałeś numeru tymczasowego, tylko przeniesienie numeru, i usługa powinna zacząć byś świadczona od dnia przeniesienia numeru, a nie wcześniej.
 #966270  autor: PawlusG
 14 gru 2017, 23:22
Siostra niedawno przenosiła numer z Plusa do Plusha, co ciekawe można to było zrobić tylko po przejściu na kartę, nie dało się bezpośrednio z abonamentu na abonament, bo podobno system tego nie przyjmuje. W dniu, w którym jej abonament zamienił się w ofertę na kartę postanowiła od razu zlecić przeniesienie numeru (przez stronę). Zlecenie przeniesienia zostało złożone 19.11.2017, kurier z umową był 11.12.2017 u niej, a wczoraj tj. 13.12.2017 numer został przeniesiony. Wydaje mi się, że 24 dni na przeniesienie numeru z Plusa (Polkomtel) do Plusha (Polkometel) to po prostu żenada. Efekt jest taki, że w styczniu na spokojnie składa wypowiedzenie i przenosi się do nju z jeszcze jednym numerem, bo nie chce mieć już nic wspólnego z Polkomtelem. Nie dziwię jej się, bo odpowiedzi przesyłane z BOKu do niej były po prostu żenujące, wmawianie, że już dokumenty zostały wysłane, jest kłopot ze zwolnieniem numeru u obecnego operatora (!) i jeszcze kilka podobnych bzdur. Miała być nowa jakość, a jest jakoś.

:)
 #966356  autor: Jerry_6
 15 gru 2017, 14:29
Miałem podobne problemy z przeniesieniem numeru, u mnie skończyło tak, że prawie wszystkie numery wylądowały w nju abonament i Play na karte, ostatni czeka na przeniesienie. BOK to tragedia, najczęściej brak informacji o zamówieniu a jak już jakieś dostawałem okazały się niezgodne z prawdą.
 #966443  autor: torre24
 15 gru 2017, 19:13
No to ja muszę powiedzieć, że u mnie trwało to 4 dni - od wypisania wniosku na stronie www do aktywacji numeru w Plush Abo.
  • Strona 22 z 36
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 36
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 36