DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 11 z 36
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 36
 #938210  autor: habish
 12 lip 2017, 10:45
Jest to faktura za niepełny i pierwszy pełny okres rozliczeniowy.
Wychodzi na to za 9 każdego miesiąca będzie odnawiał Ci się pakiet.
Na fakturze zapłaciłeś pełną stawkę za okres 9.07.2017 - 8.08.2017 oraz za niepełny okres w którym korzystałeś z numeru wcześniej a że było to tylko kilka dni 6.07.2017 - 8.07.2017 naliczono proporcjonalnie kwotę abonamentu.
 #938222  autor: Plushowy_Przemyslaw
 12 lip 2017, 11:05
Patryk7588 jesteś bardzo pomocny :) dzięki

Skorzystam z okazji może mi podpowiesz jeszcze jak się zalogować do apki plusa
Czy podawać numer tymczasowy jako id ?
I skąd wziąć hasło ?

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
 #938234  autor: TomLee
 12 lip 2017, 11:29
Mifune. A rozważałeś przejście do a2mobile? Przeniesienie numeru to żaden problem. Korzystam i jestem bardzo zadowolony. No i więcej internetu masz do wykorzystania jakby coś.
 #938242  autor: tbfvrs
 12 lip 2017, 11:39
Patryk7588 pisze:Jeśli nie korzystasz z numeru tymczasowego, to uruchom na nim "Wakacje", wówczas nie płacisz za niego abonamentu, więcej info tutaj (paragraf 11): https://www.plushbezlimitu.pl/documents ... c0608b4a83
Czyli rozumiem, że ładuję sima do telefonu wysyłam tylko WAKACJE na wskazany numer i mam bez opłat za tymczasowy...?

Tak w ogóle to po co ten tymczasowy? Czy przez jakiś okres (powiedzmy, że x dni) przy przenoszeniu mój numer jest nieaktywny ?
 #938248  autor: Kryniczanin
 12 lip 2017, 11:45
Wakacje nie zawsze działają - czasem trzeba reklamować bo naliczą abo mimo wakacji - sam musiałem tak walczyć.
 #938251  autor: Kryniczanin
 12 lip 2017, 11:54
Aktywuję co miesiąc i raz nie zaskoczyło mimo wysłania sms w połowie cyklu rozliczeniowego poprzedzającego;
 #938261  autor: Specjalista_Plus
 12 lip 2017, 12:23
Plushowy_Przemyslaw pisze:Patryk7588 jesteś bardzo pomocny :) dzięki

Skorzystam z okazji może mi podpowiesz jeszcze jak się zalogować do apki plusa
Czy podawać numer tymczasowy jako id ?
I skąd wziąć hasło ?

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Możesz również zalogować się za pomocą e-hasła, które daje pełny dostęp do zarządzania kontem (http://bit.ly/2tDQOax). Jeśli go nie posiadasz, napisz maila z prośbą o wygenerowanie nowego na adres: [email protected]
Patryk7588 pisze:Można ale tylko przy aktywnym poleceniu zapłaty: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _faqid=902

Więc uruchamiasz polecenie zapłaty, zmieniasz okres rozliczeniowy np. na 1 każdego miesiąca, a następnie jeśli nie chcesz korzystać, wyłączasz polecenie zapłaty.
Chcielibyśmy doprecyzować, iż w mobilnej aplikacji Plus online, dane z konta widoczne są dopiero po zalogowaniu.
 #938263  autor: habish
 12 lip 2017, 12:28
Specjalista_Plus pisze:Chcielibyśmy doprecyzować, iż w mobilnej aplikacji Plus online, dane z konta widoczne są dopiero po zalogowaniu.
To mój Mobilny Plus Online jakiś wadliwy ;-)
Łącząc się po APN plus mam podgląd na stronę "Start" czyli pierwszą stronę z pakietami bez jakiegokolwiek logowania, gdy wybiorę usługi lub połączenia to faktycznie woła o hasło. :D
 #938269  autor: TomLee
 12 lip 2017, 12:52
tbfvrs. Otrzymujesz kartę sim od nowego operatora przy przeniesieniu numeru. Jednak do momentu zwolnienia twojego numeru przez starego operatora ta karta sim ma tymczasowy numer. Bo przecież nie może być sytuacji, że na 2 kartach masz ten sam numer. Zasadniczo to raczej nie korzysta się z tego numeru bo masz nadal aktywny swój numer.
 #938276  autor: tbfvrs
 12 lip 2017, 13:21
TomLee pisze:tbfvrs. Otrzymujesz kartę sim od nowego operatora przy przeniesieniu numeru. Jednak do momentu zwolnienia twojego numeru przez starego operatora ta karta sim ma tymczasowy numer. Bo przecież nie może być sytuacji, że na 2 kartach masz ten sam numer. Zasadniczo to raczej nie korzysta się z tego numeru bo masz nadal aktywny swój numer.
Aha to jest rzeczowa odp, dzięki:)
Ważne jest jednak to, że gdy nie chcę płacić abo za ten tymczasowy to muszę z niego wysłać sms WAKACJE...
Nie rozumiem, jednak wypowiedzi:
Kryniczanin pisze:Aktywuję co miesiąc i raz nie zaskoczyło mimo wysłania sms w połowie cyklu rozliczeniowego poprzedzającego;
tzn, że tak długo czekasz na przeniesienie numeru?

Wczoraj dostałem simy; Myślę, że skoro ja byłem na abo w play to pewnie trochę potrwa przenoszenie i dla pewności nie płacenia podwójnie mam wysłać WAKACJE z tego tymczasowego?
 #938278  autor: habish
 12 lip 2017, 13:34
Numer tymczasowy jest wydawany zawsze podczas przenoszenia do Plush Abo.
Jeśli nie jest Ci potrzebny to włącz na nim Wakacje.
 #938384  autor: Mifune
 12 lip 2017, 21:46
Przenosiłem już kilkakrotnie numery tel i nigdy w żadnej firmie nie płaciłem podwójnego abonamentu. Może mieć Plush takie praktyki, ale nie może mi trzech różnych konsultantów przytakiwać gdy proszę o rozpoczęcie umowy w nowej firmie wraz z zakończeniem w starej. Jeżeli tak się nie da wystarczyło poinformować i mógłbym podjąć świadomą decyzję. Raczej sytuacja w której ktoś przenosząc numer potrzebuje nr zastępczy jest rzadka a nawet bardzo. Jeżeli potrzebujemy nowy numer po prostu podpisujemy umowę bez przenoszenia, a ta sytuacja z podwójnym abonamentem jest dla klienta niekorzystna.
 #938535  autor: epiotr
 13 lip 2017, 13:44
I znów zonk, przyszły pierwsze faktury i od razu reklamacja. Mam 3 numery ale zniżki za duet nie naliczyli. Jeszcze jedna wpadka i chyba zrezygnuję bo co będzie później to aż boję się pomyśleć.
 #938560  autor: hasan10
 13 lip 2017, 15:12
epiotr pisze:I znów zonk, przyszły pierwsze faktury i od razu reklamacja. Mam 3 numery ale zniżki za duet nie naliczyli. Jeszcze jedna wpadka i chyba zrezygnuję bo co będzie później to aż boję się pomyśleć.
Widzę, że brak zniżki za duet to standard. Wczoraj napisałem reklamację o 17, a dziś 8.30 informacja, że zrobią korektę (w późniejszym czasie). Poinformowali również, że w następnych miesiącach może być podobne :(

Mariusz
 #938590  autor: darekkkkkk
 13 lip 2017, 17:49
hasan10 pisze:
epiotr pisze:I znów zonk, przyszły pierwsze faktury i od razu reklamacja. Mam 3 numery ale zniżki za duet nie naliczyli. Jeszcze jedna wpadka i chyba zrezygnuję bo co będzie później to aż boję się pomyśleć.
Widzę, że brak zniżki za duet to standard. Wczoraj napisałem reklamację o 17, a dziś 8.30 informacja, że zrobią korektę (w późniejszym czasie). Poinformowali również, że w następnych miesiącach może być podobne :(

Mariusz
Czyli co, oficjalnie Cię poinformowali, że świadomie nie będą należycie wykonywać umowy o świadczenie usługi telekomunikacyjnej? Dobre sobie.
Pisałbym od razu skargę do UKE.
  • Strona 11 z 36
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 36
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 36