DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 15 z 36
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 36
 #950455  autor: lalas
 13 wrz 2017, 12:46
Jak tak czytam, to widzę, że z tymi wakacjami to na razie loteria jest, ok zastanowię się i podejmie jakieś kroki, dzięki.
 #950970  autor: darekkkkkk
 17 wrz 2017, 11:48
Polkomtel uparcie trzyma się swojego awangardowego modelu biznesowego polegającego na obciążaniu abonentów nienależnymi kosztami.

Właśnie otrzymałem już piątą z rzędu fakturę, w której Polkomtel nie uwzglęnił rabatów tytułem Duetu. Problem doskonale jest mu znany z racji każdorazowo składanych (i uwzględnianych) reklamacji.
Ręki opadajom.

Halo, Polkomtel! Może wreszcie wypadałoby zatrudnić kogoś piśmiennego do wystawiania faktur.

Czy umiejętność wystawiania poprawnych faktur przerasta kompetencje polkomtelowskich kadr?
Co zamierza Polkomtel zrobić w tej sprawie?
Ile jeszcze razy Polkomtel zmusi abonentów do składania reklamacji aby wreszcie ktoś w Polkomtelu zrobił porządek?
 #951048  autor: TomLee
 17 wrz 2017, 19:55
A w a2mobile jest elegancko. Jak mi się pakiet nie uruchomił mimo środków na koncie to po telefonie do BOK od razu został włączony. Jedna karta sim przestała działać, na drugi dzień dostałem ją kurierem za ... uwaga ...0 zł.
 #951747  autor: xbox142
 20 wrz 2017, 22:29
@Darekkkkkk

Odpowiem Ci, faktury oczywiście są wystawiane przez system a sam system jest tak niewyborażalnie wadliwy że to co sie dzieje w Polkomtelu to są cuda. Co na to Polkomtel? Cieżko powiedzieć, oficjalnie nowe oprogramowanie szykuje firma Huawei ale są spore opóźnienia, a technicy Plusa do zdolnych raczej nie należą. Troche jeszcze to potrwa ;)
 #952425  autor: asffaf
 23 wrz 2017, 23:51
Jak można sprawdzić że wakacje są włączone w plush abo?
 #952432  autor: Kryniczanin
 24 wrz 2017, 07:24
Nie można

Brawa dla miśka brawa! Nowa faktura.

U mnie samodzielnie zmienili taryfę z10pln na 24,99 oczywiście wakacje od abonamentu mimo poprawnego włączenia są nieaktywne.
 #952656  autor: kr1st0
 25 wrz 2017, 12:19
Panie i Panowie,

Powiedzcie, jak przejść z abo w Plusie na Plush abo. Umowa wygasła wczoraj, numer jest od dziś w ofercie na kartę.
Niech ktoś napisze instrukcję krok, po kroku, bo nie ogarniam tematów tel-kom.

pozdr,
kris

PS. Interesuje mnie czas nieokreślony.
 #952734  autor: SACZI
 25 wrz 2017, 19:08
Dlaczegow salonach plusa notorycznie kserują dowody osobiste swoich klientów?
Czy przypadkiem nie jest to nadużycie?
 #953127  autor: maleczki
 27 wrz 2017, 21:49
opowiem wam historię.
10 lipca 2017 r. podpisana umowa o przeniesienie numeru.
15 lipca wysłany sms o treści WAKACJE
okres rozliczeniowy od 17 do 16.
Wakacje od abonamentu włączone na okres rozliczeniowy od 17 września do 16 października.
19 września wykonany telefon do BOK wszystko w porządku (nie podobały mi się wskazania w Plusonline) na minus. BOK stwierdził że są częste awarie i wszystko jest ok. dopiero 23 września BOK przyznał że jest włączona usługa WAKACJE od abonamentu.
Reklamacja odrzucona bo sms został wysłany 15 lipca a usługa została prawidłowo włączona na okres rozliczeniowy od 17 września.
Kto tu robi kogo w wała jeżeli zgodnie z regulaminem paragraf 11 ust. 3

Zlecenie aktywacji Usługi Wakacje od Abonamentu powinno zostać złożone przez Abonenta najpóźniej na 48 godzin przed końcem obecnego Okresu rozliczeniowego.
W przypadku późniejszego złożenia zlecenia,zmiana nie zostanie dokonana.



Zakładając że było mniej niż 48 godzin od 15 lipca do 17 to zmiana nie powinna być dokonana. nie mówiąc o tym że powinna być dokonana w sierpniu.
Reklamacja oczywiści odrzucona.

Odechciało mi się Plusha. i co tu dalej z tym robić bo poszło 170 zł z cennika. Chyba że źle rozumuje to mnie poprawcie.
 #953130  autor: maleczki
 27 wrz 2017, 22:02
Tak dopiero 23 września 2017 r. Gdzie w odrzuceniu reklamacji mam podane że sms wysłany był 15 lipca. Szczerze powiedziawszy nie pamiętam kiedy dokładnie był wysyłany sms, więc przyjmuje wersję z reklamacji. A niestety podgląd szczegółowy połączeń w plus online nie sięga wstecz, chyba że źle szukam.
 #953143  autor: Kryniczanin
 28 wrz 2017, 06:15
Trzeba zawsze wysyłać sms na początku okresu rozliczeniowego i awanturować się.
 #953554  autor: johnykasz
 30 wrz 2017, 22:03
Witam. Sam się skusiłem na przejście 3x Play > 3x Plush. Niezłe jaja się okazały bo jakoś nikt z Plush nie informuje że cała procedura przeniesienia numeru zaczyna się w momencie kiedy kurier dostarczy do Polkomtela podpisaną przeze mnie umowę! To że złożycie zamówienie w sklepie Plush to nic nie znaczy jeśli chodzi o rozpoczęcie procedury przeniesienia numeru.

W play umowa mi się kończy w październiku a okres rozliczeniowy to 1 (pierwszy) dzień miesiąca. Dopytałem w Play i potwierdzili - Jak wpłynie żądanie z Plusha jeszcze we wrześniu to od 1 listopada zwalniamy numer. No to zrobiłem zamówienie w Plush i na koniec suprajs:

"Wybrany tryb przeniesienia numeru:

Proces przeniesienia numeru rozpocznie się od dnia dostarczenia do Polkomtel
sp. z o.o. podpisanych przez Państwa dokumentów: wniosku o przeniesienie
numeru oraz pełnomocnictwa udzielonego Polkomtel sp. z o.o. w tej
sprawie (dokumenty te zostaną Państwu doręczone przez kuriera w ramach
realizacji zamówienia). Data rozwiązania dotychczasowej umowy i migracji
numeru zostanie wyznaczona przez obecnego operatora w ten sposób, aby
zachowany został obowiązujący w umowie okres wypowiedzenia"

No więc kurier wpadnie w tygodniu czyli już w październiku, czyli 30 dni aby zachować to dopiero od grudnia jestem w Plush. Jakby nie można było zrobić opcji - wydrukuj Pan umowę i podpisz i prześlij na maila? A oryginał zanieś do salonu lub wyślij pocztą?

No ale spoko - już przeboleje fakt, że z 4 numerów w formuła rodzinna unlimited wypowiedział 1 numer "do internetu" a tak faktycznie numer główny. Wypowiedzenie wejdzie w życie od listopada. Z racji tego że wypowiedziałem ten numer to już nie mam jakby 1 umowy z 3 numerami ale 3 umowy każda po 1 numer. No w konsekwencji będę płacił listopad drożej.

Następne "spoko" jest takie że od Plusha dostanę numer tymczasowy. Co to znaczy? Że dostanę numer który jest mi w ogóle zbędny bo mam jeszcze działający w Play! Nie będę się bawił w jakiegoś mafioza i rozsyłał tymczasowego numeru do 400 osób a za miesiąc znowu napiszę że już mi przenieśli stary numer i znowu stary jest aktualny.

Kolejna ciekawostka - 3 miesiące gratis + 3 miesiące gratis Youtuba. Jak już pisałem optymistycznie w Plush z prawdziwym numerem który używam od chyba 10 lat będę od grudnia 2017. ALE jako że dostałem łaskawie od Plush numer tymczasowy - którego w ogóle nie użyję, chyba że znajdę 3 telefony extra i będę chodził z podwójnymi telefonami :) - to ten numer widmo ZEŻRE mi już 2 miesiące gratis! http://plusforum.pl/viewtop... Czyli faktycznie nie da się skorzystać z 3 pełnych miesięcy gratis - chyba że wypowiecie umowę z dnia na dzień wliczając w to konsekwencje u starego operatora. W sumie nie wiem czy to nie lepsze rozwiązanie bo przynajmniej od razu macie faktyczny numer w Plush a nie durnotę w postaci - faktyczny numer w Play a w Plush tymczasowy.

Nie wiem po co w ogóle zabawa w numer tymczasowy - po co on komu potrzebny? Chyba tylko do handlowania jakimś kiepskim towarem - daje w ogłoszeniu numer tymczasowy wiedząc że za 2 miesiace nikt się nie dodzwoni :)
 #953578  autor: johnykasz
 01 paź 2017, 00:13
A dlaczego nigdzie nie ma informacji że REALNE rozpoczęcie przenoszenia numeru rozpocznie się po dostarczeniu papirów do Polkomtela? Sądziłem że jak elektronicznie zawieram umowę to w XXI wieku nie będzie problemu - no ale bez kwita ani rusz.

I już pal licho miesięczne opóźnienie. Ale po diabła mi numer tymczasowy który zeżre mi 2 miesiące gratisowego abonamentu? Po normalnemu to 3 miesiące gratis powinny się liczyć od momentu REALNEGO przeniesienia numeru a nie od aktywacji jakiejś protezy o nazwie numer tymczasowy.
 #953666  autor: Jerry_6
 02 paź 2017, 07:28
Na przyszłość. Trzeba najpierw samemu wypowiedzieć umowę u obecnego operatora. Dopiero na tydzień lub dwa tygodnie przed końcem tej umowy wystąpić o przeniesienie numeru. Według mnie to najlepsza opcja. Jeszcze więcej papierologi ale najmniej tracisz.
  • Strona 15 z 36
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 36
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 36