A w czym problem nożyczki pewnie masz i samemu przyciąć wystarczy jest tyle filmików i zdjęć jak dobrze przyciąć do nano rozmiaru to banalna rzecz i dziwnym tylko trafem można źle to zrobić.Kerimus pisze: Moja karta SIM jest MICRO bez możliwości wyłamania jej i zrobienia z niej NANO.
Jeśli kupie nowy telefon to co wtedy jeśli okaże się, że nie ma żadnego salonu żeby to od ręki wymienić?
- Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Ewentualność jest. Czasami zdarzają się problemy przy przenosinach (szczególnie w pierwszym dniu gdzie np nie z wszystkich sieci umieją się dodzwonić) ale jest to sporadyczne i nie ma to nic wspólnego z okresem w którym złożysz wniosek. Nie chce straszyć bo to nieliczne przypadki ale wole ostrzec ze coś takiego może się zdarzyć przy przełączaniu numeru.Kerimus pisze:Ponieważ mój obecny numer potrzebny jest do logowania na konto banku i do realizacji sms-kodów przy przelewach muszę posiadać w sposób ciągły dostęp do swojego numeru.
Czy istnieje zagrożenie, że Play mi wyłączy numer a Plush nie aktywuje na czas, czy to raczej niemożliwe przy miesięcznym wymówieniu w Play?
To załatwiasz to kurierem ale tak jak mówi Patryk7588 dostaniesz kartę 3w1. Dodatkowo w stoiskach/komisach gsm wycinają karty do odpowiedniego rozmiaru na miejscu za 5zl specjalna maszynką.Kerimus pisze:Moja karta SIM jest MICRO bez możliwości wyłamania jej i zrobienia z niej NANO.
Jeśli kupie nowy telefon to co wtedy jeśli okaże się, że nie ma żadnego salonu żeby to od ręki wymienić?
PS. nie lepiej oferta na kartę ?? Jest więcej promocji (np na doładowania, plush ma jedna stalą promocje która automatycznie obniża ci koszt pakietu do 20zl ) i nie ma tych śmiesznych okresów wypowiedzenia. Jedyny "minus" to doładowanie cykliczne...
Ta informacja o docinaniu karty micro do rozmiaru Nano jest ciekawa. Musze pójść do pierwszego lepszego takiego punktu i sprawdzić.
Czytałem ten wątek pobieżnie i nie do końca zrozumiałem czy Plush jest na masztach Plusa czy nie?
Generalnie dosyć słabo w moim miejscu odbierał Play a odwrotnie PLus, więc ta informacja była by istotna.
Czytałem ten wątek pobieżnie i nie do końca zrozumiałem czy Plush jest na masztach Plusa czy nie?
Generalnie dosyć słabo w moim miejscu odbierał Play a odwrotnie PLus, więc ta informacja była by istotna.
Plush to tylko marka Plusa. Działa na nadajnikach Plusa.
Zlecenie zostało złożone.
Zastanawiam się tylko jak operator sprawdza dane o dowodzie osobistym?
Pytam się dlatego, że z Play miałem umowę na podstawie danych dawnego dowodu osobistego a w między czasie wymieniłem dowód na nowy bo się skończył jego termin ważności.
Zastanawiam się tylko jak operator sprawdza dane o dowodzie osobistym?
Pytam się dlatego, że z Play miałem umowę na podstawie danych dawnego dowodu osobistego a w między czasie wymieniłem dowód na nowy bo się skończył jego termin ważności.
Imie nazwisko pesel.
OK, mam na maila potwierdzenie wysłania umowy przez kuriera.
Ciekawi mnie tylko jedna rzecz.
Gdzieś tam przeczytałem, że jak przyjedzie kurier mam mu dać ksero dowodu osobistego a w zawiadomieniu mailem, że mam tylko okazać się dowodem osobistym, więc jak to jest?
Naczytałem się tyle o tych skanach dowodów, że mi włosy na d......... cierpną jak mam komuś dawać skan swego dowodu.
Ciekawi mnie tylko jedna rzecz.
Gdzieś tam przeczytałem, że jak przyjedzie kurier mam mu dać ksero dowodu osobistego a w zawiadomieniu mailem, że mam tylko okazać się dowodem osobistym, więc jak to jest?
Naczytałem się tyle o tych skanach dowodów, że mi włosy na d......... cierpną jak mam komuś dawać skan swego dowodu.
Kamień z serca.
Kurczę, teraz mnie nagle telefonami bombarduje Obsługa Klienta Play.
Mają dla mnie - zapewne - cuda na kiju, ale nawet nie odbieram, bo jak powiedziałem A to czas na B.
W tamtym roku, w październiku skończyła mi się umowa i pies z kulawą nogą się mną nie zainteresował co dalej.
A może pogadać?
Kurczę, teraz mnie nagle telefonami bombarduje Obsługa Klienta Play.
Mają dla mnie - zapewne - cuda na kiju, ale nawet nie odbieram, bo jak powiedziałem A to czas na B.
W tamtym roku, w październiku skończyła mi się umowa i pies z kulawą nogą się mną nie zainteresował co dalej.
A może pogadać?
Czy o tym wiedzieliście?
Ta nowa, tymczasowa karta SIM - trzy w jednej - ma zostać w moim telefonie, bo system zmieni potem numer tymczasowy na mój dawny bez wyciągania karty SIM.
A ja byłem pewny, że jak aktywują mój dawny numer to musze wyciągnąć SIM tymczasowy na SIM stary.
Mam swoje lata i już chyba nie nadążam za tym wszystkim.
Dla innych normalka , dla mnie nowość.
Ta nowa, tymczasowa karta SIM - trzy w jednej - ma zostać w moim telefonie, bo system zmieni potem numer tymczasowy na mój dawny bez wyciągania karty SIM.
A ja byłem pewny, że jak aktywują mój dawny numer to musze wyciągnąć SIM tymczasowy na SIM stary.
Mam swoje lata i już chyba nie nadążam za tym wszystkim.
Dla innych normalka , dla mnie nowość.
Nie ma zostać, tylko gdy stara się zdezaktywuje (około północy w date przeniesienia) to należy włożyć nowa (ta którą dostaliśmy) i na nią zostanie przeniesiony/aktywowany nasz numer.Kerimus pisze:Ta nowa, tymczasowa karta SIM - trzy w jednej - ma zostać w moim telefonie, bo system zmieni potem numer tymczasowy na mój dawny bez wyciągania karty SIM.
Teoretycznie możesz tez od razu używać nowej karty ale przecież nie ma na niej twojego numeru i jest to po prostu niepraktyczne. Dodatkowo do czasu przeniesienia opłacasz przecież abo w playu a na tym numerze z plusa podobno chciałeś aktywować wakacje żeby nie generowało opłat skoro nie będziesz korzystał. Z tym ze z tego co pamiętam to plus z tymi wakacjami sporo namieszał żeby jednak kasę pobrać.
Wyjaśniając jeszcze raz kwestie kart sim. Do czasu przeniesienia, dotychczasowy numer jest na karcie u dotychczasowego operatora (play) i on za niego odpowiada/nalicza itp. Po przeniesieniu stara karta jest dezaktywowana i już nic na niej nie można zrobić a operator do którego przenieśliśmy (w tym przypadku plus) staje zarządcą naszego numeru i przypisuje go sobie do karty sim którą od niego dostaliśmy i uruchamia na niej zastępując numer dotychczasowy. Nie przeszkadza mu to jednak we wcześniejszym naliczaniu kasy za numer dotychczasowy, nawet gdy z niego byśmy nie korzystali. Teoretycznie są te wakacje, ale działają chyba z miesięcznym opóźnieniem.
Czyli na siłę chcą uszczęśliwić tym tymczasowym numerem.
Szkoda że nie mam jakiegoś nieużywanego telefonu, bo wtedy można by tą nową kartę SIM włożyć i korzystać z niej.
Rozumiem, że na nowej karcie SIM od razu jest uruchomiony ten pakiet za 25 zł więc warto by używać, żeby bezpłatnie wszędzie dzwonić, no ale cóż, nie mam wolnego telefonu.
Trudno, trzeba te początkowe niedogodności jakoś przetrzymać.
Szkoda że nie mam jakiegoś nieużywanego telefonu, bo wtedy można by tą nową kartę SIM włożyć i korzystać z niej.
Rozumiem, że na nowej karcie SIM od razu jest uruchomiony ten pakiet za 25 zł więc warto by używać, żeby bezpłatnie wszędzie dzwonić, no ale cóż, nie mam wolnego telefonu.
Trudno, trzeba te początkowe niedogodności jakoś przetrzymać.
Włączysz wakacje i będzie za darmo.
Daj znać gdy już będziesz miał kartę SIM, sprawdzimy okresu rozliczeniowego oraz termin przeniesienia numeru.
Daj znać gdy już będziesz miał kartę SIM, sprawdzimy okresu rozliczeniowego oraz termin przeniesienia numeru.
Dla mnie to nie problem, że przez miesiąc będę płacił 25zł za nic.
Jakoś to przełknę, bo nie jestem człowiekiem biednym (lub sknerą) który łka za każdą złotówką.
Nie mam czasu ani ochoty analizować czy mi wyłączyli czy nie te wakacje, ale dziękuję za dobre chęci pomocy w tej kwestii.
Jakoś to przełknę, bo nie jestem człowiekiem biednym (lub sknerą) który łka za każdą złotówką.
Nie mam czasu ani ochoty analizować czy mi wyłączyli czy nie te wakacje, ale dziękuję za dobre chęci pomocy w tej kwestii.
Reklamacja rozpatrzona, jest korekta, oczywiście standardowym wytłumaczeniem był tu błąd systemuPawlusG pisze:Siostra po przenosinach do Plusha, już pisze pierwszą reklamację. Zgłosiła przeniesienie numeru 19-11-2017, a kurier z papierami przyjechał 11-12-2017, przeniesienie numeru 13-12-2017. Teraz oczywiście najlepsza część, bo dostała fakturę do opłacenia za okres 20-11-2017 do 16-12-2017, teraz moje pytanie, co oni tam w tym Polkomtelu wyprawiają? Gdyby płatność była za 3-4 dni, to jeszcze by to było zrozumiałe (od 13 do 16), ale została naliczona płatność prawie za cały miesiąc bez kilku dni. Czy oni to robią specjalnie, bo myślą, że ludzie się nie połapią?
Kerimus pisze:Dla mnie to nie problem, że przez miesiąc będę płacił 25zł za nic.
Jakoś to przełknę, bo nie jestem człowiekiem biednym (lub sknerą) który łka za każdą złotówką.
Nie mam czasu ani ochoty analizować czy mi wyłączyli czy nie te wakacje, ale dziękuję za dobre chęci pomocy w tej kwestii.
Po naliczeniu opłaty możesz ją reklamować. Piszesz, że w trakcie zamawiania oferty na www nie zaznaczałeś nic, że chcesz aktywować numer tymczasowy, dodatkowo ich własny regulamin mówi, że użytkownik może skorzystać z numeru tymczasowego (a może, to nie musi - czyli jest to opcja).
Ja tak zrobiłem i mi te opłaty za numer tymczasowy anulowali.
OK, zobaczymy co będzie i ewentualnie zareaguję, jeśli mi czas na to pozwoli. Dzięki!
Wczoraj był kurier i podpisałem wszystkie dokumenty.
Mój okres rozliczeniowy w Play trwał od pierwszego do pierwszego.
Co sie teraz będzie działo?
Play będzie mój numer trzymał do końca lutego i uwolni go w marcu czy co?
Mój okres rozliczeniowy w Play trwał od pierwszego do pierwszego.
Co sie teraz będzie działo?
Play będzie mój numer trzymał do końca lutego i uwolni go w marcu czy co?
Play będzie trzymał twój numer jeden pełny okres rozliczeniowy czyli do końca lutego + cały marzec.
Do Plusha przejdziesz 1 kwietnia.
Do Plusha przejdziesz 1 kwietnia.