DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #910587  autor: piotrzet
 11 lut 2017, 15:26
Chcecie ofertę bez limitu to kupcie internet a nie to które est do telefonu używacie do wszystkiego. Jest napisane dokładnie co i jak także nie ma wymagać nie wiadmo czego. Reklamacja czy zgłoszenie nic nie da gdyż w regualminie jest napisane że 20 GB później max 1 Mb/s a nie że tyle się musi utrzymać. Obecnie też nie ma zapisów o tym że musi być tyle 1 Mb/s i koniec wię UOKIK nic nie zrobi gdyż wszystko jest zgodne z regulaminem.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #910634  autor: Rafael.dz
 12 lut 2017, 00:20
piotrzet zgodzę się trochę z tobą, ja wymagam tylko tego aby można było z telefonu wejść ba na zwykła stronę www, dziś zadzwoniłem do t-m i ręce opadają nas klientów robią na szaro, konsultantka twierdzi ze w opisie reklamacji nie wymieniłem co chce w związku z reklamacja która defacto nie jest reklamacja ale "zgłoszeniem technicznym" nie powiedziałem/ napisałem że chce przeglądać strony, bo ja tylko zgłośilem że mam predkość max 16kB/s, no i dziala mi messenger i whatsapp (który nie wlicza się w limit danych) to że strony www nie mogę przeglądać to nic wielkiego przecież aplikacja Facebook działa, a to to samo co dostęp do www
 #910636  autor: f0ku5
 12 lut 2017, 00:28
piotrzet pisze:Chcecie ofertę bez limitu to kupcie internet a nie to które est do telefonu używacie do wszystkiego. Jest napisane dokładnie co i jak także nie ma wymagać nie wiadmo czego. Reklamacja czy zgłoszenie nic nie da gdyż w regualminie jest napisane że 20 GB później max 1 Mb/s a nie że tyle się musi utrzymać. Obecnie też nie ma zapisów o tym że musi być tyle 1 Mb/s i koniec wię UOKIK nic nie zrobi gdyż wszystko jest zgodne z regulaminem.
Używam tego internetu 20GB wyłącznie w telefonie, przeważnie przed końcem okresu rozliczeniowego wykorzystuję niewiele mniej niż te 20GB.
Masz coś jeszcze do dodania, czy piszesz tylko po to, aby pisać?

W PLAY'u są identyczne warunki, tylko że tam prędkość spada po wykorzystaniu 10GB, a nie 20GB.
Wynosi ona idealnie 1 mbit, nic mniej. Dlaczego PLAY może, a T-Mobile (najwidoczniej) robi w balona?
 #910638  autor: Rafael.dz
 12 lut 2017, 00:47
Dlatego walczę i pewnie jestem malutki, kasę mam i czas, a przede wszystkim cierpliwość, jest takie hasło " Każdego można wykorzystać, ale nie każdego się opłaci "
 #910639  autor: Gregrin
 12 lut 2017, 01:17
piotrzet pisze:20 GB później max 1 Mb/s a nie że tyle się musi utrzymać. Obecnie też nie ma zapisów o tym że musi być tyle 1 Mb/s
Podaje się górne granice prędkości a nie określoną prędkość bo nie można zagwarantować jej stałości ze względu na charakter usługi. W każdym cenniku teraz powinny być górne granice (wymóg unijny) i twoim zdaniem gdyby net normalnie leciał 16Kbps to tez było by ok bo przecież mieści się to w słowie "do" ?? Tu jest zwykły lejek 16Kbps a powinien być 1Mbps, cala sprawa. Po co te czepianie się do czego ktoś to wykorzystuje ile wykorzystuje, to nie ten temat.

Jak najbardziej pisać reklamacje i argumentować to tym ze nie może to być problem techniczny bo wcześniej nie było żadnych problemów z prędkościami tylko błąd systemowy który ogranicza do 16Kb zamiast do 1Mb. Tym bardziej jest to widoczne (łatwe w potwierdzeniu/wykluczeniu innych przyczyn) skoro niektórzy maja ten problem tyko na dodatkowych kartach wiec ta sama lokacja i po przekroczeniu pakietu tylko niektóre karty (można przełożyć i wykluczyć zależność od urządzenia) maja ograniczenia. Jeśli na reklamacje odpowiadają ze u nich jest wszystko ok to pozostaje tylko UOKIK.
 #910640  autor: f0ku5
 12 lut 2017, 01:50
O to właśnie się rozchodzi, trzeba to reklamować aż do skutku.
Jeżeli oferta polega na tym, że po wykorzystaniu 20GB ma być "do 1 Mbit" to urwa ma być w okolicach tego 1 Mbit, a nie 32 kb/s. Nie jest to zwykły lejek, który jest zakładany po to, aby po prostu nic nie było można przeglądać, a oferta z "nielimitowanym" internetem.

Tak, jak wcześniej pisałem - PLAY też ma "do" 1 Mbit, a jednak działa to tak, jak powinno.

Mnie to jeszcze nie dotknęło, bo nigdy nie udało mi się wykorzystać 20GB, ale jak tylko wykorzystam i nie będę mógł dalej korzystać z internetu to nawet i umowę zerwę z ich winy ;)
 #914294  autor: Rafael.dz
 05 mar 2017, 20:25
Dni lecą a odpowiedzi na mój problem t-m nie ma, zgłosiłem problem do UKE w moim rejonie, czekam na ich reakcje w tej sprawie, napisałem też do t-m że w związku nie działaniem ich usługi wnioskuje o całkowity zwrot kwoty za nią czyli 20zl/m. Po tygodniu zadzwonili do mnie i przychylili się do mojego wniosku o zwrot kosztów, dostałem rabat 2 x 20zł.
 #914307  autor: adziu82
 05 mar 2017, 21:38
Moze podepne sie do tematu.
Kolega widze sasiad z Zar :-) kilka godz temu znalazlem ta oferte ( albo cos podobnego od T ) mnie interesuje bardziej 1GB w roamingu.
Rozumiem, ze musze byc w strefie T, czyli w DE telekom, ale co po tym 1GB, niby DO 256......
Jezeli to mialo by wygladac jak u Ciebie, to pewnie nie bylo by tyle.
Ale z drugiej strony, potrzebuje 3GB w telefonie,plus na gre on-line i wlasnie problem w tym, ze moze byc za malo 256 a jaki ping.
Chyba jednak poczekam do czerwca moze dadza ze 3GB z pelna predkoscia za ta sama cene, czyli 100zl.
Ma moze ktos jakies info czy to tajemnica operatora jak to bedzie wygladac w roamingu.
Licze takze na orange ze dadza cos ciekawego w roamingu.

RawStyle
 #914318  autor: f0ku5
 05 mar 2017, 22:22
adziu82 pisze:Rozumiem, ze musze byc w strefie T, czyli w DE telekom
Nie musisz być w T-Mobile.de
Tu po prostu chodzi o konkretne państwa.
 #914324  autor: adziu82
 05 mar 2017, 22:45
Aha. Czyli jedna jasnosc jest. Ciekawi mnie jak to by bylo z tyk DO niby tych 256Kb/s. Strona wczyta sie w Operze na pewno, ale pograc on-line na tym sie raczej nie da.
No coz, musze czekac do czerwca i liczyc ze ktos da 3 GB z pelna para.

RawStyle
 #919515  autor: Rafael.dz
 06 kwie 2017, 22:40
Akcja trwa nadal, napisałem do UKE i po miesiącu UKE o dziwo mi odpisało,
"W wyniku podjętej przez Delegaturę UKE interwencji w dniu 23 marca 2017 r. do Delegatury
UKE wpłynęło pismo wyjaśniające od Operatora T-Mobile Polska S.A. W piśmie tym
Operator przekazał, że konsultanci skontaktowali się z Panem w celu poinformowania
o uwzględnieniu reklamacji w postaci dwóch rabatów, każdy w kwocie 20 zł, zgodnie z Pana
żądaniem.
W związku z doprowadzeniem w prowadzonym postępowaniu do uznania Pana roszczenia
sprawę zamykamy, uznając ją za pozytywnie zakończoną."

Nie zakończona bo problem istnieje nadal, a to co mi dali to rekompensata za nieprawidłowo działanie usługi, ja pier kopanie ciąg dalszy ....
 #920138  autor: Rafael.dz
 10 kwie 2017, 21:50
Chyba coś w dobrą stronę, dostałem sms od T-m, "Uprzejmie informujemy, że zgłoszony problem techniczny o nr: CRID00001296... został rozwiązany.
Pozdrawiamy Sieć T-Mobile"
Czy został rozwiązany to sprawdzę i poinformuje, zawsze lepiej pózno niż w wcale,