ja zaczynam z nimi batalię na reklamacje.
Przed lejkiem transfer na LTE wynosił 30Mb/s.
Po wyczerpaniu 20GB włączył się lejek, ale nie zwykły tylko specjalny.
Wygląda to tak, że przy pobieraniu pliku co 3-4 sekundy jest połączenie z prędkością do 1Mb po czym prędkość spada do 0.
Mam zablokowane połączenie z niektórymi stronami, wygląda to tak, że strony które już odwiedzałem działają, a reszta czyli nowe (np. kliknięcie w link w google) przekierowuje na stronę m.iboa.pl/net/notify i wyświetla błąd połączenia.
Pytanie do Was, T-mobile ma zapis w regulaminie (Regulamin Świadczenia usług elekomunikacyjnych na Rzecz abonenTów T-Mobile):
obowiązki oPeRaToRa
§9
1. Operator ma obowiązek świadczyć należycie Usługi
Telekomunikacyjne.
odPowiedzialnoŚć oPeRaToRa
zasady obliczania wysokoŚci
odszkodowania
§10
1. Operator odpowiada za niewykonanie lub nienależyte
wykonanie Usług Telekomunikacyjnych [...]
4. Z tytułu niedotrzymania z winy Operatora określonego w
Umowie terminu rozpoczęcia świadczenia Usług
Telekomunikacyjnych, niewykonania lub nienależytego
wykonania Usług Telekomunikacyjnych Abonentowi
przysługuje odszkodowanie.
Czy ktoś dochodził odszkodowania od nich i ile reklamacji muszę złożyć żeby domagać się takiego odszkodowania?