DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 40 z 54
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 54
 #922933  autor: macc
 27 kwie 2017, 10:26
trzeba spojrzeć może coś fajnego zaoferują.
 #923162  autor: macc
 28 kwie 2017, 17:57
nowa promocja majówkowa w lajt mobile

Lajtowy no limit ROZMOWY SMSY/MMSY BEZ LIMITU + 25 GB -29,99 zł/mc
minuta
do wszystkich komórkowych bez limitu
SMS
do wszystkich komórkowych bez limitu
MMS
do wszystkich komórkowych bez limitu
minuta
do wszystkich stacjonarnych 17 gr - pakiet no limit +2zl/mc
Internet

Po wykorzystaniu 25 GB transfer zwalnia do 32 kbit/s

Aktywacja usługi: 5,00 zł - jednorazowo
 #923662  autor: Arturro_
 02 maja 2017, 21:00
Jak u Was z jakością połączeń?
Po przejściu z Orange na Lajt Mobile, moi rozmówcy skarżą się na jakość połączenia.
Czasem nie rozumieją co do nich mówię. Nie mam wady wymowy :mrgreen:

A najlepsze, wg speedtest w Orange miałem 60mb na LTE. Tutaj 5mb, a przy HSDPA nawet dobija do 10mb :X
 #923676  autor: macc
 02 maja 2017, 21:55
Mam b. dobrą jakość rozmów w lajcie a mam porównanie bo kilka osób korzysta i nikt nie narzeka a nawet mówią, że lepiej słychać niż w nju.

Internet 3g do 9Mbit/s,
Lte do 30Mbit/s
 #924630  autor: biotyt
 07 maja 2017, 21:42
Ja miałem nju i teraz lajt. Zauważyłem, że jakość rozmów jest lepsza odrobinę. Do osób do których dzwoniłem czasem występowały w nju zniekształcenia dźwięku. Bardzo nieznaczne i dla człowieka raczej wiadome co ktoś powiedział. Tutaj tego nie mam choć one są dalej w Orange, a ja teraz w lajt. Wszystko działa jak należy. Szkoda tylko, że obsługa on-line taka uboga i widać jeszcze spadek po white mobile. Jeśli jednak chodzi o jakość usług i obsługi klienta, to polecam gorąco. Szczególnie że tanio.

biotyt
 #924809  autor: macc
 08 maja 2017, 18:12
Za rejestrację karty dają teraz 50% więcej nie tak jak dawniej +100% kwoty.
 #924922  autor: Wulo
 09 maja 2017, 11:20
Arturro_ pisze:Jak u Was z jakością połączeń?
Po przejściu z Orange na Lajt Mobile, moi rozmówcy skarżą się na jakość połączenia.
Czasem nie rozumieją co do nich mówię. Nie mam wady wymowy :mrgreen:
Tu się zgodzę, jakość połączenia jest słaba. Przeniosłem mamę do Lajt Mobile i rozmowa na linii T-mobile -> Lajt Mobile to porażka, bardzo źle ją słychać, jakość okropna. Natomiast dzwoniąc już na Linii Orange bądź Play w kierunku Lajt Mobile załącza się HD Voice i wtedy jakość rozmowy jest super.
 #924963  autor: macc
 09 maja 2017, 13:58
Przyszła mi faktura vat wszystko wyliczone ok, 22zł za 2 numery no limit.



Jakość rozmów u mnie jest ok, nie potwierdzam problemów z jakością rozmów.
 #924967  autor: tytoos
 09 maja 2017, 14:20
A ja nie mogę się dodzwonić do Zegarynki na 19226 :(
Po "zapowiedź bezpłatna..." nie łączy z maszyną tylko gada "Usługa czasowo niedostępna".
W Premium Mobile nie było z tym problemu.
 #924987  autor: myslak12
 09 maja 2017, 15:53
tytoos pisze:A ja nie mogę się dodzwonić do Zegarynki na 19226 :(
Po "zapowiedź bezpłatna..." nie łączy z maszyną tylko gada "Usługa czasowo niedostępna".
W Premium Mobile nie było z tym problemu.
rzeczywiście ogromna strata... :lol:
 #924989  autor: antekwars
 09 maja 2017, 17:29
Mi nie wiem czemu doliczają już 2 miesiżc na fakturze połączenia na numery stacjonarne mimo, że mam bezpłatne bo płace to dodatkowe 2 zł w strzale w 10 i na fakturze mam doliczone to 2 zł a dodatkowo mam drugi numer no limit stacjonarne i komórki ten za 14,99 zł akurat mi dali go za 10 zł miesięcznie po negocjacjach także doliczyli drugi miesiąc na stacjonarne. Dziś zadzwoniłem z reklamacją Pani sprawdziła i potwierdziła, że coś jest nie tak i mi bez podstawnie doliczyło nawet za rozmowy na mój numer stacjonarny domowy. Mają mi korektę wystawić i poprawić coś aby nie naliczało. Zobaczymy za miesiąc czy znów mi naliczy czy już będzie prawidłowa kwota.
 #925015  autor: macc
 09 maja 2017, 19:53
U mnie w poprzedniej fakturze też była wymagana korekta, ale bez problemu to skorygowali i po problemie. W tym miesiącu problemu nie ma, wyliczono wszystko poprawnie.
 #926752  autor: myslak12
 19 maja 2017, 07:09
Wczoraj na wyświetlaczu telefonu pojawił mi się zamiast lajt mobile napis plus, więc kod sieci 2601 i platforma chyba taka sama?
 #926872  autor: Arturro_
 19 maja 2017, 21:14
Dziś testowałem na innym telefonie kartę sim.
LTE 50mb
Rozmówcy się nie skarżyli, więc pewnie to wina mojego telefonu...
 #927034  autor: macc
 21 maja 2017, 07:49
lajt działa poprawnie. Apropo wyświetlanej nazwy na wyświetlaczu telefonu, często zamiast właśnie nazwy lajt mobile wyświetlana jest nazwa plus, lecz wszystkie opłaty są naliczane poprawnie zgodnie z umową z lajtem.
 #929428  autor: rafmik
 04 cze 2017, 13:55
LajtMobile rozsyła druczki na polecenie zapłaty - kto wypełni i uruchomi w banku polecenie zapłaty dostanie selfiesticka ;)
  • Strona 40 z 54
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 54
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 54