DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 24 z 54
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 54
 #910817  autor: taki44
 13 lut 2017, 12:03
czasem warto zaczekać kilka dni. u mnie kurier był we wtorek, a już jutro numer będzie przeniesiony więc nie ma tragedii. Tylko mam problem z kasą bo zostalo mi jeszcze 11 zł i będę musiał to jakoś sensownie spożytkować.
 #910952  autor: macc
 14 lut 2017, 12:49
Od 26 stycznia br. w sieci Lajt Mobile obowiązują niższe opłaty abonamentowe w dwóch taryfach bez telefonu:

Lajtowy no limit ROZMOWY, SMS-y/MMS-y + 1 GB i
Lajtowy no limit ROZMOWY, SMS-y/MMS-y + 4 GB.

Operator obniżył kwotę abonamentu w obu powyższych planach o 5 zł:

Lajtowy no limit ROZMOWY, SMS-y/MMS-y + 1 GB kosztuje teraz 19,99 zł (zamiast 24,99 zł),
Lajtowy no limit ROZMOWY, SMS-y/MMS-y + 4 GB kosztuje teraz 24,99 zł (zamiast 29,99 zł).


Pozostałe parametry oferty zostały nie zmienione. Opłata aktywacyjna wynosi 5 zł.
źródło: Lajt Mobile https://lajtmobile.pl/oferta/telefon-na-abonament/1
 #911007  autor: hamrebas
 14 lut 2017, 18:15
Ja podpisałem umowe tydzień temu we wtorek , do tej pory niestety cisza nie wiem nawet czy dokumenty dotarły do nich czy wszystko z nimi ok , narazie cierpliwie czekam bo nie jestem fanem wiszenia na słuchawce infolini a czat mnie zbył.
 #911077  autor: Wulo
 14 lut 2017, 22:53
hamrebas pisze:Ja podpisałem umowe tydzień temu we wtorek , do tej pory niestety cisza nie wiem nawet czy dokumenty dotarły do nich czy wszystko z nimi ok , narazie cierpliwie czekam bo nie jestem fanem wiszenia na słuchawce infolini a czat mnie zbył.
Ja podpisałem w czwartek 9 lutego. Dzisiaj dzwoniłem na infolinię po godzinie 19, konsultantka powiedziała mi, że dokumenty dotarły również dopiero dzisiaj, zlecenie zostało przekazane, teraz trzeba czekać do 48h na zgodę u obecnego operatora na przeniesienie numeru (przenosiłem swój numer 5-6 razy w ciągu 6 lat, decyzja zawsze była 2-3h, tak więc Lajt Mobile coś słabo działa w tej kwestii). Najwcześniej jutro mam dostać (czyli mama) informację o dacie przeniesienia (choć nie gwarantują). No nic czekamy. Tak wygląda sprawa z ich strony, a tak na prawdę, to od razu wyczułem, że konsultantka podczas mojego telefonu odnalazła dopiero moją umowę i podczas połączenia ze mną wprowadziła ją do komputera. Co chwilę kazała czekać, słychać było że co chwilę wpisuje coś do komputera, kazała potwierdzać dane itp.

Teraz sytuacja z drugiej strony; zaraz po telefonie do Lajt Mobile zadzwoniłem do pocztexu i dostałem informację, że dokumenty zwrotne do Telestrady itd dotarły już w piątek 10 lutego, tak więc dokumenty ode mnie przeleżały do momentu, aż dzisiaj któryś raz z kolei upomniałem się "o swoje".

Podsumowując, oferta strzał w 10 na prawdę bardzo korzystna, infolinia bardzo pomocna, mam nadzieję "na owocną współpracę" :D ale mogliby trochę się podciągnąć w kwestii ogarnięcia umów, tempa pracy. Teraz czekam już na przeniesienie :mrgreen:
 #911148  autor: macc
 15 lut 2017, 11:00
Przeniesienie numeru odbyło się bez problemu. Godz. 01:20 drugi mój numer włączył się w sieci lajt mobile na kartę. :wink:

Jakość rozmów w lajt mobile jest znacznie wyższa niż miałem to w nju mobile. W nju mobile głos jest cichszy, oddalony jakby z puszki. W lajt głos jest czytelny, wyraźny, zrozumiały, głośny jakby ta druga osoba stała koło mnie. Używam telefonów działających tylko w technologii 2G.

Połączenie lajt-lajt super, jak rozmawiałem na tych samych telefonach, połączenie nju- nju jakość rozmowy była znacznie gorsza i zaznaczam nie mam nic do nju bo mam tam jeszcze numery tylko stwierdzam prawdziwy fakt. Numery te też zabiorę z nju do lajta bo tu lepiej słychać a usługa znacznie tańsza.
 #911167  autor: Gregrin
 15 lut 2017, 12:06
macc pisze:Numery te też zabiorę z nju do lajta bo tu lepiej słychać a usługa znacznie tańsza.
Pewnie HD Voice bo u operatorów już chyba w 99% działa ale miedzyoperatorsko rożnie ;)
 #911190  autor: macc
 15 lut 2017, 13:09
Zaznaczam nie mam kompletnie nic do nju, ale Gregrin będąc w nju prawie 3 lata z kilkoma numerami z tymi samymi telefonami co obecnie nie słyszałem nigdy tak dobrej jakości rozmów. Tylko puszka, puszka i te rozmowy jakieś takie spłaszczone, ciche, nie wiem określe to krótko lipa.
 #911193  autor: taki44
 15 lut 2017, 13:37
Miałem to samo za każdym razem jak byłem posiadaczem LG. Czyli dwa razy i nigdy więcej. marka telefonu też ma znaczenie.
 #911199  autor: taki44
 15 lut 2017, 13:57
Samsung jest u mnie na czarnej liście. LG też nie da się przez to coś rozmawiać. Miałem dwa modele przeplatane nokią i różnica jest kolosalna.
 #911204  autor: macc
 15 lut 2017, 14:32
Ja znowu z nokii nie korzystam bo mają głośniki bardzo ciche i jak ktoś dzwoni to nie słyszę jak ktoś do mnie mówi mimo tego, że na razie nie mam problemów ze sluchem. Sprawdzone u laryngologa. :lol:
 #911255  autor: taki44
 15 lut 2017, 19:19
Robię regularnie badania słuchu i też z nim nie mam problemów, ale w nokii dźwięk jest bardzo dobry, a skoro tu nie słyszysz to lg omijaj szerokim łukiem :D
 #911355  autor: gobo
 16 lut 2017, 11:49
No i kolejny klient w Lajtmobile. Przeniesienie bez problemu. Po włączeniu telefonu przyszły SMS z ustawieniami MMS, Internet oraz info że "usługa LTE została włączona"

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
 #911381  autor: Phenresin
 16 lut 2017, 13:30
Dziś Rano przeniesli mi numer, dzwonilem pare minut na stacjonarne i normalnie na stronie internetowej liczy hajs. A mam te opcje za 2zł na stacjonarne. Tez tak macie ?
 #911390  autor: lero
 16 lut 2017, 14:02
Koledzy a o co chodzi z tym:

DOSTĘP DO INTERNETU - GPRS/MMS
Aktywacja usługi - *101*11*02#
Deaktywacja usługi - *101*00*02#

Bez aktywacji tego MMSy nie działają czy co?
 #911415  autor: macc
 16 lut 2017, 16:09
Phenresin pisze:Dziś Rano przeniesli mi numer, dzwonilem pare minut na stacjonarne i normalnie na stronie internetowej liczy hajs. A mam te opcje za 2zł na stacjonarne. Tez tak macie ?

zanim o coś zapytacie to proszę poczytajcie ten wątek bo wiele problemów było już tu omawianych.
Obrazek

rafmik pisze:
Kilka spraw które już zaobserwowałem:

- w tym starym panelu administracyjnym nalicza opłaty za internet. połączenia i SMSy - tym się mam nie przejmować, koszta będą zgodnie z umową. Po prostu tak będzie do momentu włączenia nowego panelu administracyjnego
(wtedy też będzie można sobie opcje wy klikać - blokady premium itd), na razie pozostaje telefon do BOK lub USSD.

- pakiet internetu jest odnawiany zgodnie z datą przeniesienia numeru - czyli jak przeniosłem numer 29 grudnia, to każdego 29 dnia miesiąca będę miał nowy pakiet do netu.
Faktury są wystawiane w okresie pierwszy-ostatni dzień miesiąca.

Ostatnio zmieniony 03 mar 2017, 07:14 przez macc, łącznie zmieniany 1 raz.
 #911438  autor: passat99
 16 lut 2017, 18:59
witam, mam pewna zagwozdkę bo moja zona przeniosła numer 10stycznia i ani sladu faktury za ten miesiac ? u mnie juz była a u niej jeszcze nie, nie to żebym narzekał ale nie chce żeby pózniej jej numer wyłączyli, czy ktoś tutaj miał taką sytuację żeby nie wysłali faktury ??
 #911466  autor: macc
 16 lut 2017, 21:52
zadzwoń do BOK i poproś o ponowną wysyłkę faktury na emaila bo może faktura znalazła się w spamie i ją wykasowaliście.
  • Strona 24 z 54
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 54
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 54