Użytkownik
Ranga
Zapalony dyskutant
Posty
310
Rejestracja
23 kwie 2009, 20:45
Lokalizacja
Gdynia/Tczew
Na tym twój post powinien się skończyć. Błąd każdemu może się zdarzyć. Nie ucierpiałeś na tym i tak czy siak byś nie ucierpiał. Zgłosiłeś, bo chciałeś. Poprawili. Spoko.antekwars pisze:Pod koniec grudnia mija mi rok oferty strzał w dziesiątkę. Zgodnie z umową ostatnie 2 miesiące miały być po 36 zł. Faktura mimo to przyszła na 10 zł a powinna na 36 zapłaciłem. dziś sobie uświadomiłem że powinna być wyższa więc żeby nie mieć nieprzyjemności zadzwoniłem aby sprawdzili bo po co po nie wiadomo jakim czasie upomną się o kasę jak błędu się dopatrzą. Pan sprawdził i faktycznie powinni wystawić wyższą więc mają mi niby korektę dosłać.
Aha. Czyli zgłosiłeś to im, że niby jesteś taki spoko kul i w ogóle zgłaszasz to ci MUSZĄ umorzyć to co zgodnie z umową ZOBOWIĄZAŁEŚ się zapłacić?antekwars pisze:Ja powiedziałem, że błąd jest ich i oni honorowo powinni błąd wziąć na siebie ze swojej winy a nie mnie błędem swoim obarczać. Dodałem, że każda szanująca się sieć kwotę błędu by wzięła w swoje koszty a nie ponownie wystawiała fakturę klientowi. On że oni i tak ją wystawią powiedziałem że złoże skargę jak dostanę wyższa ich błąd. on dodał że i tak by się z czasem dopatrzyli błędu więc lepiej, że ja to zgłaszam. Co radzicie złożyć skargę do urzędu ochrony konsumentów po wcześniejszej reklamacji u nich. Dodam, że od razu po tym fakcie powiedziałem, że składam wypowiedzenie po rozłączeniu się poszedłem do plusa i złożyłem u nich o przeniesieniu z lajta numeru.
To za to trzeba było domagać się zadośćuczynienia oprócz zwrotu.antekwars pisze:A przez ostatni rok 6 razy źle wystawiali faktury albo naliczali za neta albo naliczali za rozmowy na stacjonarne mimo wykupionego pakietu nielimitowanych. Jak przez połowę okresu umowy pół faktur źle wystawiali to chyba coś nie tak z operatorem a potem musiałem latać po bilingach i szukać którą rozmowę mi doliczyli aby im tą informację przesłać.
Przede wszystkim jeśli nie korzystałeś z BTS Plusa, to sprawdź jaki masz zasięg Plusa. U mnie jest baaaardzo cienko. Śląsk cieszyński. LTE mam tylko przy dobrych wiatrach. Na Rynku regularnie rozłącza rozmowę, bo nie ma zasięgu!!! Na różnych telefonach sprawdzone. Do tego żeby np. sprawdzić zużyty transfer danych musisz zadzwonić na infolinię, która jest czynna 6 dni w tygodniu i nie całą dobę. No i jeszcze często się zdarza, że podaję błędne dane. Wymieniać by długo. Jestem w kontakcie z UKE i zaraz po przeniesieniu numeru rozpoczynam kampanię informacyjną o tym, dlaczego Lajt Mobile jest wg mnie najgorszą siecią w Polsce. Brak internetowego BOK-u, brak aplikacji itd, itp... To po prostu taka manufaktura. Co do faktur to mnie się akurat trafiły wszystkie poprawne. Ale to pewnie przez przypadek. Najbardziej się boję, że coś zawalą przy przenoszeniu numeru i utknę w tej firmie krzak na jeszcze dłużej....uki83 pisze:Witam, mam prośbe o opinie dziś chce wypełnić formularz przeniesienia do lajta numeru abonamentowego.W wątku sporo pojawia sie narzekań na sieć itd, czy faktycznie jest aż tak źle czy po prostu jak to bywa w życiu jak coś jest ok to sie nie wypowiada a jak coś nie gra to się robi negatywny PR.. ?( oczywiście potrzebny ). Czy faktycznie jest źle, może sa użytkownicy którzy nie mieli złych przygód i sa zadowoleni...będę wdzięczny z info.
Już rok jestem w Lajcie i żadnych problemów. Rachunki dobrze naliczone, z zasięgu bardzo zadowolony jestem także polecam.uki83 pisze:Witam, mam prośbe o opinie dziś chce wypełnić formularz przeniesienia do lajta numeru abonamentowego.W wątku sporo pojawia sie narzekań na sieć itd, czy faktycznie jest aż tak źle czy po prostu jak to bywa w życiu jak coś jest ok to sie nie wypowiada a jak coś nie gra to się robi negatywny PR.. ?( oczywiście potrzebny ). Czy faktycznie jest źle, może sa użytkownicy którzy nie mieli złych przygód i sa zadowoleni...będę wdzięczny z info.