DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 21 z 54
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 54
 #910015  autor: macc
 08 lut 2017, 00:02
stirlitz pisze:Witam wszystkich!!! Jestem już od stycznia w sieci lajtmobile i wczoraj przyszła mi pierwsza faktura, ale coś mi się wydaje, że za dużo mi naliczyli (wziąłem ofertę razem ze stacjonarnymi, czyli 12zł). Mógłbym prosić o fachową opinię, co do poprawności tej faktury?
Obrazek
Ostatnio zmieniony 08 lut 2017, 07:06 przez macc, łącznie zmieniany 1 raz.
 #910018  autor: stirlitz
 08 lut 2017, 00:26
macc pisze:
stirlitz pisze:Witam wszystkich!!! Jestem już od stycznia w sieci lajtmobile i wczoraj przyszła mi pierwsza faktura, ale coś mi się wydaje, że za dużo mi naliczyli (wziąłem ofertę razem ze stacjonarnymi, czyli 12zł). Mógłbym prosić o fachową opinię, co do poprawności tej faktury?
Obrazek
fakturę masz wyliczoną poprawnie.
Mam tylko 2 wątpliwości, pierwsza jest taka, że ja umowę podpisywałem 12 stycznia, a aktywacja była 18 stycznia, a faktura obejmuje okres od 09.01, kiedy to dopiero ją zamawiałem. Druga wątpliwość to jest do tych 12zł miesięcznie, bo zdaje się, że coś źle zrozumiałem, gdyż ja sądziłem że te 12zł, to już jest cena brutto z podatkiem, a faktura pokazuje co innego, że jeszcze doliczany jest podatek VAT do tego.
 #910033  autor: Safiro
 08 lut 2017, 07:48
Z faktury wynika, iż abonament za styczeń policzono mniej więcej za połowę miesiąca( 5,01zł za no limit + 1,01zł za stacjonarne) plus abonament z góry za luty, czyli 10zł no limit + 2 zł stacjonarne, oraz opłata aktywacyjna 1zł.

Oferta no limit za 10zł + 2zł stacjonarne to kwoty brutto a Ciebie myli pierwsza faktura która zawiera opłaty abonamentowe za niepełny miesiąc w którym nastąpiła aktywacja oraz abonament płatny z góry za miesiąc bieżący.

Data na Twojej fakturze (09.01) to data utworzenia/wydrukowania umowy , 12.01 podpisałeś, 18.01 aktywacja, czyli abo za styczeń powinieneś zapłacić proporcjonalnie za 14dni.
Ostatnio zmieniony 08 lut 2017, 08:23 przez Safiro, łącznie zmieniany 3 razy.
 #910035  autor: macc
 08 lut 2017, 08:05
ja wystałem do nich email z zapytaniem o wyjaśnienie obliczeń swojej faktury vat bo teraz to już sam zaczałem zastanawiać się jak oni to liczą. Tak samo jak data od ktorej to liczą- data podpisania umowy czy od daty aktywacji numeru w lajt? Zobaczymy co odpiszą?
 #910037  autor: Safiro
 08 lut 2017, 08:15
Z mojej faktury wynika, że liczą abonament od momentu aktywacji ( na fakturze do zapłaty 10,36zł , aktywacja 31.01)
 #910044  autor: macc
 08 lut 2017, 08:58
Czekam na wyjaśnienia ze strony lajta.

Według mnie lajt liczy następująco:

A) 1,63zł netto+0,37zł vat= 2zł brutto -pakiet stacjonarne
- czyli liczą 0,054zł netto za dzień korzystania,

B) 8,13zł netto+1,87zł vat= 10zł brutto -pakiet komórkowe
- czyli liczą 0,27zł netto za dzień korzystania

C) aktywacja - 0,81zł netto+0,19zł vat= 1,00zł brutto
 #910051  autor: Safiro
 08 lut 2017, 09:25
U mnie za jeden dzień (aktywacja 31.01) policzyli 0,36zł brutto. Ewentualne różnice w groszach wynikają raczej z zaokrągleń, oczywiście mogę być w błędzie.
 #910068  autor: anita8503
 08 lut 2017, 11:45
29.01 wypełniony na www wniosek o przeniesienie numeru na kartę z Play. 3.02 zadzwoniłam bo brak kontaktu z ich strony. Konsultantka potwierdziła dane i powiedziała, żeby wyczekiwać kuriera z papierami
Przed chwilą telefon od kuriera z pytaniem czy jestem w domu. Niestety nie ma mnie i poprosiłam o zostawienie dokumentów na poczcie, gdzie mam zamiar się udać zaraz po pracy ale wcześniej chciałabym się dobrze przygotować, żeby później nie było żadnych problemów dlatego przeczytałam wątek jeszcze raz od początku aby usystematyzować zawarte tu informacje odnośnie papierologii:
1. sprawdzam dane, literówki itp
2. przekreślam zgodę marketingową i parafuję
3. składam podpisy w odpowiednich miejscach
4. jeden egzemplarz zabieram, drugi pakuję do koperty wraz z kserówką drugiej strony dowodu osobistego w celu odesłania do nowego operatora

Czy czegoś nie pominęłam?
 #910100  autor: niestela2
 08 lut 2017, 13:41
macc pisze:Czekam na wyjaśnienia ze strony lajta.

Według mnie lajt liczy następująco:

A) 1,63zł netto+0,37zł vat= 2zł brutto -pakiet stacjonarne
- czyli liczą 0,054zł netto za dzień korzystania,

B) 8,13zł netto+1,87zł vat= 10zł brutto -pakiet komórkowe
- czyli liczą 0,27zł netto za dzień korzystania

C) aktywacja - 0,81zł netto+0,19zł vat= 1,00zł brutto
Dla odmiany moja znajoma podpisała umowę w grudniu. Termin przeniesienia to 15 lutego a Lajt przysłał jej fakturę za grudzień 2016!!! No bez przesady. Policzyli jej za okres od dnia podpisania umowy do końca grudnia. Ciekawe, czy za styczeń też dostanie fakturę, choć jeszcze jej w Lajcie nie było i nawet ciągle nie ma. Ma dzwonić z reklamacją.
 #910102  autor: anita8503
 08 lut 2017, 13:57
niestela2 pisze:Chyba wszystko. Dokładnie sprawdzaj swoje dane. Mnie pomylili nr telefonu i pesel.
I co w takiej sytuacji? Skreślasz, poprawiasz i parafujesz?
 #910113  autor: peterka90
 08 lut 2017, 15:11
W umowie miałem aktywację policzoną 29 złotych, mimo że zamawiałem jeszcze w styczniu. Na infolinii powiedzieli, że będzie to zweryfikowane na fakturze na 1zł. Zobaczymy :) Bo jeżeli powiedzą, że podpisałem się pod umową z 29zł to wtedy będę musiał się powoływać na konsultanta.
 #910125  autor: macc
 08 lut 2017, 15:55
Dzwoniłem u mnie z fakturą jest wszystko ok, wytłumaczył mi konsultant i jest ok , nie ma co panikować.

Piszą na fakturze datę podpisania umowy, ale rozmowy naliczają od dnia aktywacji numeru w lajt mobile, czyli umowa podpisana 23 grudnia a telefon uruchomiony w lajt mobile 15 stycznia to liczą opłaty od 15 stycznia

Zeby dowiedziec się obecny stan konta to trzeba zadzwonić do BOK bo na stronie www tego nie ma - na razie do uruchomienia nowej strony www.
 #910159  autor: amigo007
 08 lut 2017, 19:05
Macc a wierzysz, że będzie jakaś nowa wersja strony www ? Ja nie bardzo wierzę, konsultanci wszystko ci powiedzą bylebyś tylko umowę podpisał. Jako ciekawostka, na fali kończącej się promocji na aktywację 1zł, sam wysłałem wniosek 31 stycznia. Ale jako że się wacham z tą umową. Postanowiłem czekać na ich telefon. I jeszcze do tej pory nie zadzwonili.. Nieźle, a dzisiaj już 6 dzień roboczy.
 #910160  autor: macc
 08 lut 2017, 19:21
Amigo007 nie wiem co mam Tobie napisać. Mam nadzieję, że tak, ale ważniejsze od tej strony jest dla mnie by wszystko chodziło i by liczyli mi faktury w tych kwotach na które oczekuje.
Nie podpisałem z lajtem wiekopomnej umowy do śmierci, więc jak będę niezadowolony to po umowie ucieknę gdzie indziej np. do orange do tej nowej oferty na kartę za 28zł.
Na razie nie widzę u siebie nic złego by mógł napisać negatywnie o lajt. Mają wpadki to prawda, ale początki mogą być trudne u każdego operatora. W BOK są pomocni, często nie wiedzą w czym rzecz, ale pytają się kogoś podczas rozmowy bardziej kumatego i jakoś idzie. Nie ma wszech omeg rozumiem to, że można nie wiedzieć bo ja sam wszystkiego nie wiem.
 #910173  autor: rafmik
 08 lut 2017, 21:05
niestela2 pisze: Ciekawe, czy za styczeń też dostanie fakturę, choć jeszcze jej w Lajcie nie było i nawet ciągle nie ma. Ma dzwonić z reklamacją.

Zwykła pomyłka, jeden telefon i się sprawa wyjasni
 #910174  autor: rafmik
 08 lut 2017, 21:08
amigo007 pisze: Jako ciekawostka, na fali kończącej się promocji na aktywację 1zł, sam wysłałem wniosek 31 stycznia. Ale jako że się wacham z tą umową. Postanowiłem czekać na ich telefon. I jeszcze do tej pory nie zadzwonili.. Nieźle, a dzisiaj już 6 dzień roboczy.

Weź pod uwagę, że LajtMobile to mały operator, zatrudniający pewnie z max kilkanaście osób. Są pewnie zasypani wnioskami (trudno się dziwić, nie ma lepszej i prostszej oferty w PL).

To nie jest operator z grupy W4, który z dnia na dzień jak jest potrzeba może przerzucić z jednego działu do drugiego 200-300 osób, żeby na SIMki wgrywali numery telefonów i pakowali do kopert.
 #910179  autor: biotyt
 08 lut 2017, 21:36
amigo007 pisze:(...)Jako ciekawostka, na fali kończącej się promocji na aktywację 1zł, sam wysłałem wniosek 31 stycznia. Ale jako że się wacham z tą umową. Postanowiłem czekać na ich telefon. I jeszcze do tej pory nie zadzwonili.. Nieźle, a dzisiaj już 6 dzień roboczy.
Ja już dwa tygodnie czekam na telefon w kwestii przeniesienia numeru. Nie dziwię się, oferta jest świetna, a ludzi do obsługi pewnie niezbyt wielu. Próbowałem dzwonić na infolinię, ale czekanie ponad półgodziny... stwierdziłem, że poczekam aż odezwą się. Mam abonament w nju, więc i tak od razu mnie nie przeniosą tylko w zależności od okresu rozliczeniowego. Mają więc do końca lutego czas bym w kwietniu był u nich. Ciekawe tylko czy się odezwą.

biotyt
 #910181  autor: KR2615
 08 lut 2017, 21:46
biotyt pisze:Nie dziwię się, oferta jest świetna, a ludzi do obsługi pewnie niezbyt wielu. [..]
Zdziwiłbyś się. Dzisiaj byłem na tej Murmańskiej. Ludzi roi się tam jak w małym korpo a dużo z nich musi być oddelegowanych do obsługi klienta bo siedząc tam jakieś 15minut i czekając chyba trzy razy pytano mnie się, czy jestem klientem indywidualnym. Wniosek z tego, że ludzie muszą tam przychodzić nawet osobiście.
  • Strona 21 z 54
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 54
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 54