Strona 2 z 2

Re: T-Mobile i ich jakość.

Post:18 maja 2016, 12:32
autor: f0ku5
Kryniczanin pisze:Kartę z nr tymczasowym wkłada się przed aktywacją nr głównego po to by ją sprawdzić czy działa
Że co?

Re: T-Mobile i ich jakość.

Post:18 maja 2016, 12:55
autor: - - -asf- - -
@Kryniczanin Daj że jakieś przyzwoite foto portretowe tej dziewiątki z awatara:-) Najlepiej w pomarańczu:-)

Re: T-Mobile i ich jakość.

Post:18 maja 2016, 13:14
autor: Halset
f0ku5isko pisze:
Kryniczanin pisze:Kartę z nr tymczasowym wkłada się przed aktywacją nr głównego po to by ją sprawdzić czy działa
Że co?
No właśnie :shock:
Jeśli nawet nie działa, to w salonie wymieniasz od ręki.
Wkłada SIM, bawi się a potem narzeka, że mu sieć coś nalicza...... :smt011

Re: T-Mobile i ich jakość.

Post:19 maja 2016, 11:58
autor: Ruben
Jeżeli zawiesza się abonament, to chyba dlatego, że nie zamierzamy korzystać z usług więc poniższy przykład, kiedy korzystamy non stop 24h trudno uznać za właściwy do tej sytuacji.
Kryniczanin pisze:Wystarczy rozpocząć pobieranie o 00:01 zakończyć o 23:59:59 w tym czasie przejechać 50 gb (jak najbardziej realne np. tv w najwyższej jakości - pół godzinne wiadomości zajmują prawie 1gb) i mieć 60000 pln za 50 gb wydane na datę zamiast 200pln w teoretycznym limicie kredytowym.
Nawet, jeżeli ktoś zechce sprawdzić czy karta SIM działa i włoży do telefonu (ja tak nie robię na numerze tymczasowym), to ma świadomość, że zawiesił abonament.
Podobno sprawdzane było i nie nalicza ale czy ktoś otrzymał odpowiedź z BOK, czy nikt nawet nie zapytał pomimo, że temat taki poważny jest? Inaczej, to ten temat wygląda jak okazja do hejtu.
Tak na marginesie, to w mojej ocenie niewiele ma to wspólnego z jakością TMobile.

Re: T-Mobile i ich jakość.

Post:19 maja 2016, 13:12
autor: Kryniczanin
Ruben - regulamin zawiesza abonament, operator sam z siebie go odwiesił przyznając limity z oferty końcowej.

Re: T-Mobile i ich jakość.

Post:21 maja 2016, 04:40
autor: zielony71
U mnie abonament jest na 100% zawieszony, potwierdzone w BOK. Mimo to pakiet 100GB działa. Korzystanie z internetu pomniejsza pakiet i nie nalicza dodatkowych opłat. Szczegóły na moim blogu.

Re: T-Mobile i ich jakość.

Post:23 maja 2016, 22:58
autor: Halset
zielony71 pisze: Szczegóły na moim blogu.
Przeczytałem ten wpis na blogu.
@zielony71 - dlaczego Ty się bawisz jak dzieciak w maile? Zamiast zadzwonić, telefonicznie wyjaśnić w czym problem to Wy się bawicie w maile jak gimnazjum w smsy albo jak dorosły facet, który zamiast do panny zadzwonić piszę do niej cały czas wiadomości....

Re: T-Mobile i ich jakość.

Post:24 maja 2016, 05:33
autor: zielony71
Bo przy reklamacji mam dowód na piśmie. A rozmowy niby są rejestrowane, ale jeszcze nie słyszałem o przypadku, żeby operator udostępnił nagranie;-)
Czy forma pisemna Twoim zdaniem uniemożliwia operatorowi udzielenie jasnej odpowiedzi?
Sami niepiśmienni tam siedzą? :-D

Re: T-Mobile i ich jakość.

Post:25 maja 2016, 17:18
autor: Halset
Nie wiem. Nie miałem nigdy problemów z rozmowami. Zawsze zapisuje jak mam ważną rozmowę z kim gadałem i o której.
A pisanie maili to wszędzie są jaja. Napisz coś do banku a Ci odpiszą regułkę z automatu albo nie rozumieją pytania.
A tak bierzesz telefon, wyjaśniasz o co chodzi. Jak nie rozumie, prosisz o przełączeniu do bardziej kumatego/ogarniętego. Jeden telefon i wszystko jasne.

Re: T-Mobile i ich jakość.

Post:26 maja 2016, 19:26
autor: Kryniczanin
No i T-Mobile pokazał swoją "jakość".

Na nr tymczasowym wystawiono mi fakturę z normalną opłatą abonamentową. Numer docelowy będzie przeniesiony za 4 tygodnie a na tymczasowym nikt nie odwieszał zawieszenia.

Reklamacja przed rozpoczęciem świadczenia usług - takie rzeczy tylko w T-Mobile!

Oczywiście do faktury dołączono propagandowe pismo z bajkami na temat "jakości".

Część tekstu
Jest mi bardzo miło, że to naszą sieć ocenił Pan najlepiej i wybrał T-Mobile
jako swojego operatora.
Zapewniam, że dołożymy wszelkich starań, aby czuł się Pan z nami dobrze.
Gwarantujemy usługi na najwyższym poziomie, najlepszy zasięg w Polsce i
najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne. Chcemy, aby cieszył się Pan naszą
siecią zawsze i wszędzie.
Doskonaląc naszą sieć i usługi nie zapominamy o wysokiej jakości obsługi klienta, czego
dowodem jest przyznane przez konsumentów wyróżnienie – Gwiazda Jakości Obsługi
2014
Czy tą sieć można brać za poważną?

Re: T-Mobile i ich jakość.

Post:26 maja 2016, 20:29
autor: f0ku5
Niestety nie :(

Re: T-Mobile i ich jakość.

Post:29 maja 2016, 07:27
autor: iperyt
Chodzę trochę po górach w Polsce i podczas kilku ostatnich wycieczek w ramach rozpoczętych testów za dychę stwierdzam że jakość sieci T-Mobile odstaje mocno od Plusa , którego też używam.
Wczoraj byłem na Babie Górze (jeszcze przed opisywanymi dziś w mediach burzami) i praktycznie powyżej schroniska na Markowych Szczawinach sieć T-Mobile nie była dostępna.Szczątkowo bardzo rzadko pojawiał się zasięg GSM - EDGE jednak mimo teoretycznie w tych momentach dość silnego sygnału , MMSa wysłać nie mogłem.Na innym telefonie i routerze miałem odpalone karty Plusa i na obu urządzeniach był stabilny zasięg LTE z prędkościami około 10 Mbps.
Teoretycznie z lokalizacji BTSów wynika że zasięg T-Mobile i Plusa powinien być podobny a w rzeczywistości różnica na korzyść Plusa jest ogromna.

Re: T-Mobile i ich jakość.

Post:29 maja 2016, 19:37
autor: SACZI
iperyt pisze:Chodzę trochę po górach w Polsce i podczas kilku ostatnich wycieczek w ramach rozpoczętych testów za dychę stwierdzam że jakość sieci T-Mobile odstaje mocno od Plusa , którego też używam.
Wczoraj byłem na Babie Górze (jeszcze przed opisywanymi dziś w mediach burzami) i praktycznie powyżej schroniska na Markowych Szczawinach sieć T-Mobile nie była dostępna.Szczątkowo bardzo rzadko pojawiał się zasięg GSM - EDGE jednak mimo teoretycznie w tych momentach dość silnego sygnału , MMSa wysłać nie mogłem.Na innym telefonie i routerze miałem odpalone karty Plusa i na obu urządzeniach był stabilny zasięg LTE z prędkościami około 10 Mbps.
Teoretycznie z lokalizacji BTSów wynika że zasięg T-Mobile i Plusa powinien być podobny a w rzeczywistości różnica na korzyść Plusa jest ogromna.
Potwierdzam takie zachowanie TM.
Zauważyłem to choćby w Zakopanym (Doliny Kościeliska i Chochołowska) czy w Bieszczadach (Wetlina, Wołosate) - sieć po prostu nie ma zasięgu w takich miejscach.
Plus, wymiata również z LTE, które jest wszędzie.
Natomiast, żeby nie było, że ten Plus taki super, to ja miewałem problemy z połączeniami w miejscach, gdzie sygnał był pełny (-60dBm i więcej). TM za to zawsze sobie radzi nawet przy -110 dBm (o dziwo).

Re: T-Mobile i ich jakość.

Post:29 maja 2016, 20:34
autor: iperyt
Na Babiej nie sprawdzałem nawet na field teście jaka jest moc sygnału T-Mobile bo tak rzadko pojawiał się stabilny zasięg że nie miało to większego sensu.Podczas ręcznego wyszukiwania pojawiało się nawet T-Mobile LTE ale zalogować się nie dało.

W Dolinie Kościeliskiej pamiętam że kiedyś zasięg miał tylko Plus z racji repeatera na dachu Schroniska Ornak.Powyżej Czarnego Stawu pod Rysami też inni operatorzy prócz Plusa wysiadali.

Re: T-Mobile i ich jakość.

Post:31 maja 2016, 11:55
autor: p2225

Re: T-Mobile i ich jakość.

Post:31 maja 2016, 11:57
autor: Kryniczanin
Zajebiste ha ha

Re: T-Mobile i ich jakość.

Post:31 maja 2016, 14:34
autor: pitermasa
Plus od zawsze miał dobry zasięg w górach na mazurach i nad morzem, chociażby przez to że wszystkie numery alarmowe typu wopr czy gopr itp. są obsługiwane przez plusa, kiedyś plus bardzo się tym szczycił. Co do t-mobile generalnie z ich zasięgiem rzadko kiedy miałem problem, ale przeskakiwanie i gubienie internetu co przekłada się na jakość rozmowy jest już częste w moim przypadku mimo że prawie cały czas jestem w mieście. Nie wiem czy to wina sieci czy samsunga sIII ale podejrzewam sieć bo po zakonczeniu rozmowy od razu włącza mi się H+.

Re: T-Mobile i ich jakość.

Post:31 maja 2016, 14:41
autor: p2225
Zapewne chodzi o brak handoveru U2100->U900->GSM tylko od razu z U2100 do GSM. Po zakończeniu połączenia loguje się do U900 i stąd H+. Trzeba jeszcze trochę poczekać i będzie handover U2100->U900->2G. Uruchamiają go powoli w całej Polsce. :)

Re: T-Mobile i ich jakość.

Post:31 maja 2016, 23:00
autor: Halset
pitermasa pisze:Plus od zawsze miał dobry zasięg w górach na mazurach i nad morzem, chociażby przez to że wszystkie numery alarmowe typu wopr czy gopr itp. są obsługiwane przez plusa, kiedyś plus bardzo się tym szczycił.
Nigdy Plus nie miał dobrego zasięgu nad morzem. Nie pisz bzdur. Wszyscy rybacy od lat mają albo w Idea albo w Erze. Dzisiaj wiadomo - TMobile i Orange. Plus jedynie miał długo przewagę w zasięgu 3G ale ogólnie z pokryciem zasięgiem był najsłabszy. Tak jak w górach rządzi Plus (GOPR i te sprawy) ale nie zawsze i wszędzie tak nad morzem rządzi N!.
Na mazurach nie wiem, rzadko bywam ale miałem 10 lat w Plusie i o dobrym zasięgu na mazurach nic nie wiem. Raczej określiłbym jako słaby.
Co do t-mobile generalnie z ich zasięgiem rzadko kiedy miałem problem, ale przeskakiwanie i gubienie internetu co przekłada się na jakość rozmowy
To co się ostatnie dzieje w Plusie, głównie podczas rozmów, to przy tym Play jest pierwsza klasa.

Re: T-Mobile i ich jakość.

Post:01 cze 2016, 00:25
autor: ja.michal
Halset pisze:Wszyscy rybacy od lat mają albo w Idea albo w Erze. Dzisiaj wiadomo - TMobile i Orange.
Idee/Orange to mają ze względu na to, że są stacje bazowe na platformach wiertniczych. No i właśnie, wie ktoś czy karty T-Mobile również logują się do tych stacji bazowych? Odpalili tam 3G i LTE? Pierwotnie był jedynie GSM900.