Karlos20 pisze:
Jak bardzo się człowieku mylisz. Nie każdy fan danej sieci nie musi dla niej współpracować, zgarniając za to kasę. Na forum tutaj jestem dla swojego zamiłowania, a nie dla kasy, więc wypraszam sobie taką uwagę. Nie zdziw się, że taka postawa z Twojej strony będzie sowicie nagrodzona.
Człowieku, sam mnie przywołałeś do tablicy, sądząc, że ja układam regulamin w TMobile i odpowiadam za system
Skoro podszedłeś do mnie z ironią, to ja do Ciebie
Jak widać, nie załapałeś dowcipu
Miałem do Ciebie uwagę, którą już napisałem dużo wcześniej. Wiesz o co chodzi. Bierz przykład z zielonego71 na profilu Orange. Tak powinna wyglądać pomoc i "zamiłowanie"
I sam widzisz, że u Twojego kochanego Timusia promocja może źle funkcjonować.
Nie jest moim ukochanym operatorem. Krytykuje wszystkie sieci, jak na to zasługują.
Promocja źle nie funkcjonuje. Skoro abonament zawieszony to zawieszony (zakładając że Kryniczanin go zawiesił w praktyce a nie w teorii). W czym problem?
Promocja również może działać w każdej sieci źle. Moja matka od lutego jest w Play (przeniosła nr z Orange) i do dzisiaj ciągle musi pisać reklamacje do każdej faktury, bo jej źle naliczają.
P4 się w końcu zarzekał, że będzie dobrze i w ramach rekompensaty następna będzie za 1zł.
Zobaczymy...bo mam dość ciągłego pisania w imieniu mojej matki reklamacji.
Bo operator ma na celu nas naciągnąć.
Co to za dyrdymały?
Tak będziesz pisał na forum, tak jak pisałeś, że w TMobile jest sztywno aktywacja za przeniesienie numeru 50zł?
Sam chciałem sprawdzić, jak to działa (aktywacja za darmo, 10 zł abo), ale ja jestem człowiekiem niegłupim i nie skorzystam.
Nikt Ci tego nie broni. Decyzja należy do Ciebie.
Człowiek głupi zawieszając abonament wkłada kartę SIM do telefonu.
Dodam jeszcze jedno: na kartę i mix jest nowa Miboa (z każdego urządzenia), a dla abo? Stara platforma obsługowa, która tak samo działa i wygląda, gdy korzystałem z blueconnecta za czasów Ery (6-8 lat temu). WTF??? To jest jakość i profesjonalizm T-Mobile.
Nie sprawdzam bilingów bo nie mam ku temu celu, bo mam no limit. Płacę zawsze tyle samo za fakturę
To samo robiłem w Orange i w Plusie.
Platforma TMobile jest przestarzała, każdy o tym wie, w tym operator. Obiecali przebudowę, więc czekamy i zobaczymy.
Plus swego czasu też długo zwlekał z przebudową.
Ta jakość i profesjonalizm jest w każdej sieci. Ja chwalę sieć TMobile tylko i wyłącznie za działanie telefonu w tej sieci. Zero problemów. Nie są idealni ale najlepsi ze wszystkich operatorów pod tym względem. Mają swoje wady jak każda inna sieć. Ale tych wad jest najmniej. W Plusie służbowym mam więcej problemów w ciagu tygodnia niż w TM na kwartał. A w porównaniu do Play nie muszę się bawić jak dzieciak z przypisywaniem do nadajników karty SIM, ustawiając na sztywno operatora w zależności od miejsca/humoru, być zmuszonym do składania reklamacji z odświeżaniem/ nie odświeżaniem SIM i innymi tysiącami pierdól, które wymuszają ciągły kontakt do BOK Play.
Nie ryzykuje również, że dzisiaj pierwszym opem roamingowym jest X a przy odświeżeniu umowy przez Play (w trakcie mojej umowy) w każdej chwili może być operator Y. Itd.
PS dla przykładu powielania mitów o BOK TM. Wczoraj dzwoniłem do BOK - czekałem aż 1s! na odebranie (po godz. 9 rano) i aż 4s! (po godz. 14). Dzwonię raz na ruski rok i nigdy nie czekam ponad 1 godzinę
Chciałeś mój komentarz to masz.
Koniec OT z mojej strony.