DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #865876  autor: Kryniczanin
 13 maja 2016, 14:38
Na tutejszym forum , możemy przeczytać że w T-Mobile problemem jest tylko system bilingowy w usługach na kartę.

Jest to oczywiście kłamstwo bo w abonamencie mamy podobne koszmarne problemy jak w karcie.

Najnowszy kwiatek czyli promocja

Testuj za dychę przez 4 miesiące

Regulamin promocji przy przenoszeniu nr od innego operatora mówi o Zawieszeniu Abonamentu
7. Zawieszenie Abonamentu.
Usługa „Zawieszenie Abonamentu” związana jest z zawarciem Umowy w oparciu o numer przyznany przez Operatora z możliwością
późniejszej zmiany na numer przeniesiony od innego dostawcy. Zmiana ta może nastąpić do końca okresu aktywności tej usługi.
Usługę „Zawieszenie Abonamentu” można aktywować w momencie zawarcia Umowy na poniższych zasadach.
7.1. Usługa ta aktywowana jest na okres 120 pierwszych dni tej Umowy z możliwością wcześniejszej dezaktywacji.
7.2. W okresie aktywności tej usługi:
7.2.1. obowiązek opłacania Abonamentu ulega zawieszeniu,
7.2.2. przyznane postanowieniami niniejszego dokumentu warunki promocyjne ulegają zawieszeniu, oraz odroczeniu do dnia dezaktywacji Usługi
7.2.3. Abonent może korzystać z Usług Telekomunikacyjnych zgodnie z Cennikiem Taryf Rodzinnych (taryfa
właściwa zgodnie z wybranym Zestawem), ale bez „Minut wliczonych w Opłatę Abonamentową”,

7.3. Dezaktywacja usługi „Zawieszenie Abonamentu” nastąpi:
7.3.1. automatycznie, w dniu przeniesienia numeru od innego dostawcy do Operatora - najpóźniej z upływem
okresu aktywności usługi,
7.3.2. automatycznie, z upływem pierwszych 120 dni Umowy, gdy do przeniesienia numeru nie dojdzie, albo
7.3.3. na skutek złożenia przez Abonenta dyspozycji dezaktywacji (a) na piśmie na adres Operatora, (b) u
konsultanta BOA , albo (c) w Internetowym Systemie Obsługi – przed upływem okresu aktywności usługi.
Wszystko pięknie ładnie tylko, że system bilingowy twierdzi zupełnie coś innego

Tak wygląda oto zawieszony abonament bez „Minut wliczonych w Opłatę Abonamentową” według systemu bilingowego usług abonamentowych T-Mobile.

https://zapodaj.net/359dcf6aea99d.png.html

https://zapodaj.net/ef76f0b6973ef.png.html

https://zapodaj.net/7628f56e47972.png.html

Mimo aktywnego zawieszenia abonamentu na numerze tymczasowym wszystkie usługi z promocji są aktywne. Coś takiego nie powinno mieć miejsca zgodnie z regulaminem promocji.

Ktoś kto nie przeczyta dokładnie regulaminu może być skuszony np. 100GB internetu które według regulaminu i cennika ważnego do momentu dezaktywacji usługi zawieszenia abonamentu kosztuje około 120000 pln.

Czy takiego operatora można brać poważnie pod uwagę wybierając sieć?
Ostatnio zmieniony 13 maja 2016, 17:41 przez Kryniczanin, łącznie zmieniany 1 raz.
 #865878  autor: KC-KARLOS
 13 maja 2016, 14:42
Kryniczanin pisze:Ktoś kto nie przeczyta dokładnie regulaminu może być skuszony np. 100GB internetu które według regulaminu i cennika ważnego do momentu dezaktywacji usługi zawieszenia abonamentu kosztuje około 120000 pln.
A to nie jest tak, że operator po rozliczeniu neta zgodnie z cennikiem lub mechanizmem "Bezpiecznego Internetu" zablokuje transmisję danych lub ją ograniczy do 16 kbit/s?
Ciekawa sprawa..
HALSET!!! Czekamy na komentarz :)

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #865879  autor: zielony71
 13 maja 2016, 14:46
W którym menu tego szukać. Też właśnie testuję T-Mobile, ale u mnie nie mogę znaleźć czegoś takiego jak u Ciebie.
U mnie jest tylko: wykorzystanie danych: 0.0 / 102400.0 MB
 #865882  autor: Kryniczanin
 13 maja 2016, 14:54
Karlos

Ja będę miał nr przenoszony za 17 dni do tego czasu nic nie wykorzystam, zgodnie z regulaminem promocji do czasu przeniesienia bądź wyłączenia na żądanie zawieszenia abonamentu powinno kosić zgodnie z tym gołym cennikiem http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docum ... 005997.pdf

0,30min, 0,20 sms, 0,41 mms, 0,12/100kb


Zielony

Moja taryfa.
 #865887  autor: Kryniczanin
 13 maja 2016, 15:01
A co masz na stronie tytułowej? Masz minuty jak u mnie?

Przy necie powinieneś mieć 0/0 jak masz nr tymczasowy z zawieszonym abonamentem.
 #865889  autor: zielony71
 13 maja 2016, 15:04
O necie w tym regulaminie zawieszenia nic nie napisali. Ja to rozumiem tak, że net mam za darmo także w okresie zawieszenia. (wyżej dodałem jeszcze jednego screena)
 #865891  autor: Kryniczanin
 13 maja 2016, 15:09
Zielony

Napisali
Mobilny Internet. Promocyjny pakiet danych.
Internet 100 GB. Usługa dostępna tylko przez pierwsze cztery pełne cykle rozliczeniowe, aktywowana jest automatycznie. Po
wykorzystaniu całego pakietu 100 GB nastąpi blokada transmisji danych do końca Cyklu Rozliczeniowego.
Jesteś na numerze tymczasowym bądź w niepełnym pierwszym okresie rozliczeniowym?

Bo te zapisy regulaminu delikatnie mówiąc są niejednoznaczne i można je interpretować jak T-Mobile chce.
 #865898  autor: zielony71
 13 maja 2016, 15:19
Tak, jestem na numerze tymczasowym, w pierwszym niepełnym cyklu rozliczeniowym. Wydaje mi się, że to co zacytowałeś oznacza po prostu, że po pełnym czwartym cyklu usługa nie działa. Natomiast w pierwszym niepełnym działa. Możliwe, że nie mam racji, ale z tego co widzę na koncie też tak wynika.
 #865904  autor: Kryniczanin
 13 maja 2016, 15:24
Usługi działają i nie naliczają bo zadzwoniłem na minutę z ciekawości jednak masz pewność czy na koniec miesiąca przy wystawianiu faktury "wspaniały, idealny, niezawodny" system bilingowy T-Mobile nie policzy Cię według stawek z cennika taryf rodzina czyli zgodnie z regulaminem?
Abonent może korzystać z Usług Telekomunikacyjnych zgodnie z Cennikiem Taryf Rodzinnych (taryfa
właściwa zgodnie z wybranym Zestawem)
Tu jest informacja o cenie internetu na nr tymczasowym 0,12pln za 100kb czyli tyle ile mówi cennik do którego podałem linka.

100GB to około 120000 pln, godzina połączeń dziennie to 18pln.
 #865910  autor: zielony71
 13 maja 2016, 15:41
Masz rację, że lepiej to sprawdzić. Napiszę do BOK co to oznacza. Jeśli odpiszą, że można korzystać, to będę miał podkładkę do reklamacji;-)
 #866549  autor: Halset
 16 maja 2016, 23:53
Karlos20 pisze: HALSET!!! Czekamy na komentarz :)
Nie pracuje w TMobile ani w żadnym innym operatorze w przeciwieństwie do Ciebie, więc co ja mam komentować.
Chyba tylko "głupotę" @Kryniczanina, który psioczy ciągle na TM a na promocję rzucił się jak typowy Janusz internetu. Który zawsze w tej sieci ma źle, zawsze jest słaba jakość a on dalej brnie. Bo za darmo to i ocet slodki :)
Nie wiem czym się przejmuje. Ma zawieszony abonament więc to rybka jak system liczy. Chyba, że miał zawiesić a coś spierniczył :mrgreen:

Tyle mojego komentarza....

"Ważne są chwile, których jeszcze nie znamy"
 #866560  autor: KC-KARLOS
 17 maja 2016, 04:40
Halset pisze:Nie pracuje w TMobile ani w żadnym innym operatorze w przeciwieństwie do Ciebie, więc co ja mam komentować.
Jak bardzo się człowieku mylisz. Nie każdy fan danej sieci nie musi dla niej współpracować, zgarniając za to kasę. Na forum tutaj jestem dla swojego zamiłowania, a nie dla kasy, więc wypraszam sobie taką uwagę. Nie zdziw się, że taka postawa z Twojej strony będzie sowicie nagrodzona.

I sam widzisz, że u Twojego kochanego Timusia promocja może źle funkcjonować. I w tej kwestii mogę kolegów zrozumieć. Bo operator ma na celu nas naciągnąć. Nie na 10 zł z promocji, tylko nawet na
Kryniczanin pisze:120000 pln, godzina połączeń dziennie to 18pln.
chociaż ja bym napisał bezpieczniej: do wysokości limitu kredytowego ustalonego w regulaminie, czyli ok 200 zł, choć może zdarzyć się błąd. Sam chciałem sprawdzić, jak to działa (aktywacja za darmo, 10 zł abo), ale ja jestem człowiekiem niegłupim i nie skorzystam.
Dodam jeszcze jedno: na kartę i mix jest nowa Miboa (z każdego urządzenia), a dla abo? Stara platforma obsługowa, która tak samo działa i wygląda, gdy korzystałem z blueconnecta za czasów Ery (6-8 lat temu). WTF??? To jest jakość i profesjonalizm T-Mobile.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #866563  autor: ja.michal
 17 maja 2016, 05:47
Karlos20, systemy do obsługi konta w T-Mobile od dawna działają jak chcą. Przy usługach działa czasem tylko USSD, czasem SMS, czasem Miboa, a czasem pozostaje telefon do BOK. Przykre, że niewiele się zmienia. Ciekawe jak to wygląda w T-Mobile w innych krajach.
 #866601  autor: Halset
 17 maja 2016, 11:09
Karlos20 pisze: Jak bardzo się człowieku mylisz. Nie każdy fan danej sieci nie musi dla niej współpracować, zgarniając za to kasę. Na forum tutaj jestem dla swojego zamiłowania, a nie dla kasy, więc wypraszam sobie taką uwagę. Nie zdziw się, że taka postawa z Twojej strony będzie sowicie nagrodzona.
Człowieku, sam mnie przywołałeś do tablicy, sądząc, że ja układam regulamin w TMobile i odpowiadam za system ;)
Skoro podszedłeś do mnie z ironią, to ja do Ciebie :P
Jak widać, nie załapałeś dowcipu :)

Miałem do Ciebie uwagę, którą już napisałem dużo wcześniej. Wiesz o co chodzi. Bierz przykład z zielonego71 na profilu Orange. Tak powinna wyglądać pomoc i "zamiłowanie"
I sam widzisz, że u Twojego kochanego Timusia promocja może źle funkcjonować.
Nie jest moim ukochanym operatorem. Krytykuje wszystkie sieci, jak na to zasługują.
Promocja źle nie funkcjonuje. Skoro abonament zawieszony to zawieszony (zakładając że Kryniczanin go zawiesił w praktyce a nie w teorii). W czym problem?

Promocja również może działać w każdej sieci źle. Moja matka od lutego jest w Play (przeniosła nr z Orange) i do dzisiaj ciągle musi pisać reklamacje do każdej faktury, bo jej źle naliczają.
P4 się w końcu zarzekał, że będzie dobrze i w ramach rekompensaty następna będzie za 1zł.
Zobaczymy...bo mam dość ciągłego pisania w imieniu mojej matki reklamacji.
Bo operator ma na celu nas naciągnąć.
Co to za dyrdymały?
Tak będziesz pisał na forum, tak jak pisałeś, że w TMobile jest sztywno aktywacja za przeniesienie numeru 50zł?
Sam chciałem sprawdzić, jak to działa (aktywacja za darmo, 10 zł abo), ale ja jestem człowiekiem niegłupim i nie skorzystam.
Nikt Ci tego nie broni. Decyzja należy do Ciebie.
Człowiek głupi zawieszając abonament wkłada kartę SIM do telefonu.
Dodam jeszcze jedno: na kartę i mix jest nowa Miboa (z każdego urządzenia), a dla abo? Stara platforma obsługowa, która tak samo działa i wygląda, gdy korzystałem z blueconnecta za czasów Ery (6-8 lat temu). WTF??? To jest jakość i profesjonalizm T-Mobile.
Nie sprawdzam bilingów bo nie mam ku temu celu, bo mam no limit. Płacę zawsze tyle samo za fakturę
To samo robiłem w Orange i w Plusie.
Platforma TMobile jest przestarzała, każdy o tym wie, w tym operator. Obiecali przebudowę, więc czekamy i zobaczymy.
Plus swego czasu też długo zwlekał z przebudową.

Ta jakość i profesjonalizm jest w każdej sieci. Ja chwalę sieć TMobile tylko i wyłącznie za działanie telefonu w tej sieci. Zero problemów. Nie są idealni ale najlepsi ze wszystkich operatorów pod tym względem. Mają swoje wady jak każda inna sieć. Ale tych wad jest najmniej. W Plusie służbowym mam więcej problemów w ciagu tygodnia niż w TM na kwartał. A w porównaniu do Play nie muszę się bawić jak dzieciak z przypisywaniem do nadajników karty SIM, ustawiając na sztywno operatora w zależności od miejsca/humoru, być zmuszonym do składania reklamacji z odświeżaniem/ nie odświeżaniem SIM i innymi tysiącami pierdól, które wymuszają ciągły kontakt do BOK Play.
Nie ryzykuje również, że dzisiaj pierwszym opem roamingowym jest X a przy odświeżeniu umowy przez Play (w trakcie mojej umowy) w każdej chwili może być operator Y. Itd.

PS dla przykładu powielania mitów o BOK TM. Wczoraj dzwoniłem do BOK - czekałem aż 1s! na odebranie (po godz. 9 rano) i aż 4s! (po godz. 14). Dzwonię raz na ruski rok i nigdy nie czekam ponad 1 godzinę

Chciałeś mój komentarz to masz.
Koniec OT z mojej strony.

"Ważne są chwile, których jeszcze nie znamy"
 #866604  autor: ja.michal
 17 maja 2016, 11:30
PS dla przykładu powielania mitów o BOK TM. Wczoraj dzwoniłem do BOK - czekałem aż 1s! na odebranie (po godz. 9 rano) i aż 4s! (po godz. 14). Dzwonię raz na ruski rok i nigdy nie czekam ponad 1 godzinę
Jak ubyło ćwierć miliona klientów to i na infolinii luźniej. ;) Tak poważnie to fakt, będę jeszcze wtedy w Erze, później w T-Mobile (internet), że bardzo szybko dodzwaniałem się do BOK. Widać to się nie zmieniło. :)
 #866610  autor: Kryniczanin
 17 maja 2016, 11:42
Widzę niektórzy gotują się jak się pokazuję prawdę a nie kłamstwa.

Kolejny nr to samo (mam wklejać screeny?) system nie aktywował zawieszenia abonamentu.

Więc problem nie jest jednostkowy a powszechny.
chociaż ja bym napisał bezpieczniej: do wysokości limitu kredytowego ustalonego w regulaminie, czyli ok 200 zł, choć może zdarzyć się błąd
Nic z tych rzeczy
Dane naliczane są za każde rozpoczęte 100 kB, oddzielnie
za dane wysłane i odebrane na poziomie protokołu internetowego (IP). Po zakończeniu połączenia lub o godz. 24.00 dane są zaokrąglane
w górę, do pełnej jednostki taryfikacyjnej - 100 kB.
Wystarczy rozpocząć pobieranie o 00:01 zakończyć o 23:59:59 w tym czasie przejechać 50 gb (jak najbardziej realne np. tv w najwyższej jakości - pół godzinne wiadomości zajmują prawie 1gb) i mieć 60000 pln za 50 gb wydane na datę zamiast 200pln w teoretycznym limicie kredytowym.
 #866640  autor: Halset
 17 maja 2016, 13:55
Nie rozumiem o czym Kryniczanin pisze...
Skoro abo zawieszone tzn ze nie płaci za abo, więc nie korzysta z usług i zniżek związanych z właściwym abo.
W tym momencie każde pierdniecie na koncie jest naliczane extra.
Jest zasada. Nie płacisz nie wkladaj karty sim do telefonu. Włóż dopiero, jak przeniosą numer.
Chyba że Kryniczanin do czego innego bije i nie wie jak to napisać

"Ważne są chwile, których jeszcze nie znamy"
 #866731  autor: Gregrin
 17 maja 2016, 20:30
Halset pisze:Jest zasada. Nie płacisz nie wkladaj karty sim do telefonu. Włóż dopiero, jak przeniosą numer.
Chyba że Kryniczanin do czego innego bije i nie wie jak to napisać
W play na tymczasowym numerze maja do pol roku nolimit gratis. Moim zdaniem bezsensowne (bo przecież korzysta się ze swojego numeru a nie tymczasowego) ale jest coś takiego. Nie umiem znaleźć na telepolis ale tu trafiłem http://www.tabletowo.pl/2016/05/06/play ... ych-numer/
 #866757  autor: Kryniczanin
 18 maja 2016, 06:27
Widzę, że ludzie pozbawieni podstawowej wiedzy życiowej kolejny raz brną w swoje "porady" życiowe.

Kartę z nr tymczasowym wkłada się przed aktywacją nr głównego po to by ją sprawdzić czy działa. lata temu w Orange dostałem kartę z wadą która nie działała. Żaden terminal ją nie widział.