Marucins pisze:Każda sieć wie i zachęca do zmiany T-Mobile. Bez najmniejszego problemu przeniesiecie numer.
tak - masz rację. W tym wypadku jeśli wypowiedzenie zostanie złożone do końca sierpnia to T-Mobile nie naliczy kary (bez względu na rodzaj złożonego wypowiedzenia [z pełnomocnictwem czy bez, z okresem wypowiedzenia czy z dnia na dzień).
Jednak chce zaznaczyć, że nie ufał bym bezgranicznie konsultantom w innych sieciach (nie chodzi tutaj o ten czy inny przypadek) ponieważ logicznym jest to, że będą do przeniesienia namawiali (mimo wszystko) bo dla nich liczy się kolejna nowa umowa do planu. W wielu przypadkach konsultanci innych opów nie mają pojęcia o sytuacji w TM i procedurze przeniesienia numeru. Przykładem są dziesiątki klientów którzy przychodzą pytać: "dlaczego ich numer nie został przeniesiony" a potem okazuje się, że np. umowa w Play podpisana na inna osobę, a numer w TM zarejestrowany zupełnie na kogoś innego. Konsultant też zachęcał do zmiany i zapewniał, że problemów nie będzie - podpisał umowę... a potem Ty martw się kliencie jak sprawę odkręcić i numer przenieść.
Jak to się mówi -
wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma