DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 3 z 37
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 37

 #735903  autor: hruszcz
 29 lip 2014, 16:46
Marucins pisze:jarekb11, ale na 2 stronie 2 pkt na samej górze. Mamy iż kara podlega obniżeniu o 120 zł dla osób które mają umowę na czas określony.
Czytajcie ze zrozumieniem:
"W przypadku braku akceptacji zmian Umowy, przysługuje Państwu prawo do jej rozwiązania w trybie i na warunkach w niej określonych. (...)w przypadku wypowiedzenia umowy z powodu braku akceptacji zmian Operatorowi nie przysługuje roszczenie o zapłatę kary umownej"

 #735932  autor: thonka
 29 lip 2014, 18:28
biotyt pisze:Zmieni. Operatorzy w obliczu złożonej pisemnej rezygnacji próbują jeszcze przekonać klienta, dając jeszcze lepszą propozycję na przedłużenie.
w T-Mobile żadne wypowiedzenie nic nie daje. Jeżeli BOA/SUK nie mają dla Ciebie w chwili obecnej satysfakcjonującej oferty to na 90% po złożeniu wypowiedzenia też jej nie będą mieć.

Michal016m, nc+ też nie podnosiło zobowiązań wszystkim, na pierwszy ogień poszli ludzie z N, po fali niezadowolenia wysyłka korespondencji do abonentów Cyfry+ została wstrzymana, a potem odwołana.
Marucins pisze:Jeśli tak to jaka będzie prawdopodobna kara za zerwanie umowy przed czasem i dla czego mam płacić cokolwiek?
Prawo Telekomunikacyjne stanowi jasno, że jakakolwiek zmiana regulaminu (cennik jest jego integralną częścią), która nie jest wynikiem zmiany prawa (np. zmiana stawek VAT to zmiana prawa) umożliwia abonentowi wypowiedzenie warunków umowy bez ponoszenia kar.
Od dnia wprowadzenia zmian masz 14 dni na złożenie wypowiedzenia.

Marucins, w teorii bez telefonu możesz otrzymać ofertę Basic - 250 minut tylko na komórki niewymienne na nic za 29,99zł lub Jump S za 39,99zł.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #735938  autor: ukefake
 29 lip 2014, 18:49
też dostałem taki list... mam R20 i płacę 20pln. Byłem dziś w salonie i najtańsza opcja migracyjna to jump za 39 pln. taryfy basic jakiś czas temu przeszły do historii.
Czy w plusie nadal jest opcja bez cyro po przeniesieniu numeru?

 #735939  autor: molibden
 29 lip 2014, 18:52
Zmieni. Operatorzy w obliczu złożonej pisemnej rezygnacji próbują jeszcze przekonać klienta, dając jeszcze lepszą propozycję na przedłużenie.

Tak tak... Co u poniektórych T-mobile próbuje nawet rozdwoić numer najwyraźniej. Otóż w moich umowach za 4 dni wyłączają mi sygnał t-mobile i mam właczyć przeniesiony numer do nju od którego dostałem już karty i mam podpisana umowę. Wyobraźcie sobie że dziś dostałem pismo z informacjami o omawianej tu podwyżce i możliwości przejścia na taryfę JUMP :D

 #735957  autor: Marucins
 29 lip 2014, 20:00
thonka pisze:Prawo Telekomunikacyjne stanowi jasno, że jakakolwiek zmiana regulaminu (cennik jest jego integralną częścią), która nie jest wynikiem zmiany prawa (np. zmiana stawek VAT to zmiana prawa) umożliwia abonentowi wypowiedzenie warunków umowy bez ponoszenia kar.
Od dnia wprowadzenia zmian masz 14 dni na złożenie wypowiedzenia.

Marucins, w teorii bez telefonu możesz otrzymać ofertę Basic - 250 minut tylko na komórki niewymienne na nic za 29,99zł lub Jump S za 39,99zł.
Rozumiem.
Czyli zgodnie z pismem po 1 września 2014 roku nie później niż do 14 września 2014 roku mogę złożyć rezygnację, nie ponosząc żadnych kosztów?

A co z zachowaniem numeru?
Czy istnieje możliwość aby go zachować? Przeskoczyć z abonamentu T-Mob np. do innego operatora czy zmiana na kartę a z karty dopiero na abonament wybranego nowego operatora?

 #735959  autor: negra
 29 lip 2014, 20:09
Jak będzie wyglądała sprawa długości umowy przy przejściu na nową ofertę , czy będzie ; zaliczony ; okres obowiązującej umowy , czy będzie to nowe naliczanie czasu umowy?

 #735960  autor: KC-KARLOS
 29 lip 2014, 20:11
Marucins, tak.
Marucins pisze:A co z zachowaniem numeru?
Migracja na kartę w T-M, albo przeniesienie się do innej sieci. Masz pełną swobodę :)
Pamiętaj, że przeniesienie potrwa 1 dzień, wypowiedzenie - miesiąc.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #735962  autor: user_delete21
 29 lip 2014, 20:13
Przeniesienie numeru będzie trzeba prawdopodobnie realizować tak jak kiedyś to było już w Plusie, czyli jako przeniesienie bez udzielania pełnomocnictwa nowemu operatorowi. Czasochłonna procedura...

Nie można po prostu zlecić u nowego przeniesienia, bo na formularzu wypowiedzenia w procesie MNP nie ma odpowiedniej opcji uwzględniającej zmianę cennika jako powód.

Czy da się zostać w T na kartę to tylko i wyłącznie od dobrej woli T zależy.

 #735965  autor: vaha
 29 lip 2014, 20:19
Ja też będę musiał uciec z TM. Miałem za 29,90zł 400min + 500MB + free rozmowy do TM, a jak przekraczałem 500MB to 2GB za dodatkowe 10zł.
Zależy mi głównie na internecie w okolicach 2GB i trochę minut (ok. 100) + sms/mms (ok. 50). No i wolę abonament niż myśleć co chwila o doładowaniach. Co byście polecili?

 #735966  autor: KC-KARLOS
 29 lip 2014, 20:19
datumplane, jeśli w wypowiedzeniu napiszesz adnotację o przeniesieniu do T-Mobile na kartę, to MUSZĄ Cię tam przenieść, bata nie ma. Inaczej numer ODŁĄCZĄ.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #735967  autor: ketchup84
 29 lip 2014, 20:19
Ja dzisiaj do nich dzwoniłem. Najpierw zwykły konsultant wciskał mi ofertę za 120zł. Obecnie płacę niecałe 50zł!
Nawet sam nie ukrywał, że w przypadku niektórych osób migracja do taryf JUMP wygląda dziwnie.

Potem przełączył mnie do SUK i tutaj gość trochę rozsądniejszy ale i tak czuć było w głosie brak argumentów. Jedyne co mi zaproponował to oferta z telefonem za 50zł (bez limitów na połączenia) + 9zł za 1GB Internetu i okrojenie mojej rodziny 4 osobowej do 2 osób.
Smiech na sali w porównaniu co mam teraz:
800minu do wszystkich + 2GB Internetu + rodzina 4 osobowa. Wszystko w cenie 50zł.

A no i konieczność sprzedaży telefonu motywował jakimiś zmianami w prawie telekomunikacyjnym, że im się po prostu nie opłaca sprzedawać samych usług. Musi być do tego telefon.


Koniec końców w Play jest świetna oferta Rodzinna. 3 osoby za 75zł i bez limitów gadania.
Tym sposobem T-mobile straci jednego abonentowego i 2 numery na karte. A jakby mi było mało to za dodatkowe 25zł mogę do swojej rodziny podłączać kolejne osoby. Tym sposobem po 15 latach w T-mobile rozstajemy się na dobre. Jutro wysyłam wypowiedzenie a po jutrze przenoszę numery. :)

 #735970  autor: user_delete21
 29 lip 2014, 20:24
Karlos20, ale takie przeniesienie nadal odbywa się na podstawie jakiejś promocji migracyjnej, którą oferuje operator. Równie dobrze może zastrzec w jej regulaminie, że wyłączone z niej są przypadki wypowiedzenia ze względu na zmiany w cenniku.

Ustawa gwarantuje jedynie prawo do wypowiedzenia umowy.

 #735972  autor: KC-KARLOS
 29 lip 2014, 20:32
Racja, lecz Klient ma zdecydowane słowo, co ma się stać dalej z numerem telefonu, jeśli T-Mobile nie zgodzi się na migrację numeru do swojego prepaida, bo ma swoje widzimisię - od czego jest konkurencja? :)

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #735973  autor: Sig
 29 lip 2014, 20:32
Ja tym pracownikom nie zazdroszczę. Nie dość, że zbierają złość klientów, to jeszcze muszą na uszach stawać, żeby znaleźć jakikolwiek "argument" na sprzedaż mniej korzystnej usługi... Obawiam się, że T-Mobile na tych zmianach nie straci. Polacy są leniwi i nie są mobilni. Jestem ciekaw jaki odsetek odejść sobie T-Mobile założyło i jaki będzie w rzeczywistości (czy niedoszacowali, czy przeszacowali).

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.

 #735974  autor: user_delete21
 29 lip 2014, 20:35
Procedura przeniesienia będzie bardziej pokręcona niż normalnie. Takie dokręcenie śruby może być zastosowane, by "przekonać" do pozostania na abonamencie T tych myślących o wypowiedzeniu, a obawiających się czy zbyt lewniych żeby iść do konkurencji.

 #735991  autor: vaha
 29 lip 2014, 21:28
Panowie, chyba mnie przekonaliście tą ofertą z RBM. Pytanie teraz, czy jak złożę zamówienie o migracji numeru na ich stronie to wszystko odbędzie się automatycznie między operatorami, z zachowaniem wypowiedzenia umowy, abym nie poniósł z tego tytułu dodatkowych kar? Czy lepiej jednak złożyć najpierw wypowiedzenie do T-M a dopiero potem złożyć zamówienie na stronie RBM?

 #736017  autor: cyanoone
 29 lip 2014, 22:31
vaha, Możesz napisać wypowiedzenie z opcją przejścia na kartę, a dopiero z karty do RBM. Moim zdaniem Redbull się wszystkim zajmie.
Pozdrawiam ;)

Plus-->Play (2015) -->Plus (2018)
Klucz-->Orange-->Lajt (2017)

 #736021  autor: ukefake
 29 lip 2014, 22:38
też się zastanawiam nad zmianą opa, o ile znajdę coś porównywalnego cenowo.
natomiast bezpośrednia zmiana operatora może nieść za sobą ryzyko zapłacenia kary umownej. dlaczego? otóż w przypadku zlecenia przeniesienia numeru Dawca dostaje informację o rozwiązaniu umowy ale BEZ dodatkowej informacji o powodzie takiej decyzji. O ile samo wypowiedzenie Umowy z powodu zmiany cen będzie zaakceptowane przez Timo, to jak dostaną samą informację o rozwiązaniu Umowy i zwolnieniu numeru to potraktują ją standardowo, czyli z naliczeniem kary (kasa, misiu, kasa). Zastanawiałem się nad zmianą operatora BEZ pełnomocnictwa, ale tego chyba jeszcze nikt z forum nie ćwiczył i można się spodziewać niezłych przebojów. Natomiast opcja którą zaproponował cyanoone wydaje się najbezpieczniejsza.

 #736025  autor: vaha
 29 lip 2014, 22:44
No niby tak, ale jak chatowałem z konsultantem RBM to dostałem takie info:

Konsultant:
"Formalnosciami zajmie sie Play, wystarczy, ze zlozy Pan zamowienie onoline"
Ja:
"samym przeniesieniem tak, ale co z wypowiedzeniem umowy? jesli jej nie wypowiem, to t-m moze to odebrac jako zerwanie umowy i naliczy mi kare."
Konsultant:
"Play zlozy takze dyspozycje wypowiedzenia umowy i przeniesienie Pana numeru, pisal Pan, ze moze Pan wypowiedziec umowe ze wzglewdu na zmiane warunkow"

Więc może rzeczywiście tak jest. W razie czego mam zapisany chat i mogę się na niego powołać, ewentualną karą obciążyć RBM.

 #736040  autor: ukefake
 29 lip 2014, 23:36
vaha, jesli cię przekonali to ok, mnie natomiast nie - pamiętaj o dwóch rzeczach: to jest nietypowa sprawa, a druga to jakość obsługi w BOK playa niekoniecznie nietypowych spraw. najlepiej byłoby wiedzieć, czy system MNP pozwala dodać we wniosku jakieś info dodatkowe że chodzi o zmianę cen. Bez takiej informacji każda firma naliczy kary (wiem, bo kiedyś w takiej pracowałem) i racja będzie po jej stronie.
  • Strona 3 z 37
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 37
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 37